تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 مرداد 1399 ساعت 11:40

اگر امسال با ۵۰ میلیون تومان مشکل مسکن را حل کردید، سال آینده چه می‌کنید؟

محمود غفاری بیان کرد: متاسفانه دولت به فکر درمان موقتی است و طرح‌هایی را که به درمان قطعی مشکلات منجر شود، پیاده نمی‌کند.  

به گزارش آخرین نیوز، محمود غفاری، عضو هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران اظهار داشت: متاسفانه دولت به فکر درمان موقتی است و طرح‌هایی را که به درمان قطعی مشکلات منجر شود، پیاده نمی‌کند.

وی بیان کرد: دولت با ضرب‌المثل "چو فردا شود، فکر فردا کنیم" طرح‌های خود را پیاده‌سازی می‌کند، در حالی که از قوه مجریه انتظار می‌رود طرح‌های بلندمدت برای حل بحران مسکن داشته باشد. سوال اینجاست اگر امسال با ۵۰ میلیون تومان مشکل مستاجران حل شود برای سال بعد چه کاری باید انجام دهند؟

عضو هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: در زمان آقای آخوندی با استناد بر این‌که تعداد خانه‌ بیشتر از تعداد خانوارهاست، طرح‌های ساخت مسکن کنار گذاشته شد بدون این‌که در نظر گرفته شود چه تعداد از این خانوارها با چه کیفیتی زندگی می‌کنند.

محمود غفاری افزود: اکنون واحدهای کوچک بی‌کیفیت ساخته می‌شود. اکنون دولت باید به فکر افزایش کیفیت زندگی مردم باشد، اما متاسفانه شاهدیم مردم حاضرند برای این‌که سرپناه داشته باشند در واحد مسکونی بی‌کیفیت زندگی کنند که این موضوع در طولانی‌مدت منجر به آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

منبع: نود اقتصادی

2040 نمایش

نظر دادن