AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 مرداد 1399 ساعت 09:20

پیام خفت‌بار اسرائیل به حزب‌الله از طریق سازمان‌ملل

پایگاه خبری شبکه المیادین خبر داد که تل‌‌آویو از طریق سازمان ملل متحد پیامی به حزب الله ارسال کرده است.

پایگاه خبری شبکه «المیادین»، امروز (شنبه)، خبر داد که تل‌آویو از طریق سازمان ملل متحد نامه‌ای برای حزب الله لبنان ارسال کرده است.

المیادین در ارتباط با محتوای این پیام نوشت:‌ «محتوای پیام اسرائیل این است که تل‌‌‌آویو درباره حضور "علی محسن" اطلاعی نداشته و همچنین قصد کشتن او را نیز نداشته است».

حزب الله لبنان به دنبال حمله هوایی روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از این نیروهای این جنبش به نام «علی کامل محسن» به شهادت رسیده است.

المیادین در ادامه نوشت: «ارسال پیام اسرائیل برای حزب الله از طریق واسطه‌های بین‌المللی مثل روسیه و... صحت ندارد».

به تازگی روزنامه «الجریده» کویت ادعا کرده بود که رژیم صهیونیستی از طریق روسیه برای حزب الله پیامی ارسال کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است:‌ «اسرائیل به حزب الله درباره آنچه هشدار از عواقب اقدام نظامی انتقام‌جویانه خوانده شده، اطلاع رسانی کرده است».

المیادین در ادامه نوشت: «حزب الله تنها به دریافت پیام اکتفا کرده است؛ اما در عین حال، بر رد هر گونه هشدار و تهدید از سوی اسرائیل تأکید کرده است».

در ادامه اشاره شده است:‌ «ارتش اسرائیل، پس از آنکه فهید حزب الله تصمیم خود را قطعی کرده است، اقداماتی در مرزهای شمالی انجام داد».

در پایان همچنین اشاره شده است که تحرکات رزمندگان حزب الله از سوی رژیم صهیونیستی تحت نظر است؛ اما با این حال، ارتش این رژیم از اینکه حزب‌الله چگونه پاسخ خواهد داد، سردرگم است.

منبع: فارس

1610 نمایش