تاریخ انتشار: جمعه, 27 تیر 1399 ساعت 20:42

خدمات طراحی سایت و امن سازی سایت وردپرس

طراحی سایت نقش مهمی در حضور دیجیتال آنلاین شما دارد و می تواند یک مهر دیجیتالی برای تجارت شما باشد. در واقع با طراحی سایت امن، می توانید به راحتی مخاطبین مورد نظر خود را از سراسر دنیا جذب کرده و اقدام به خدمات دهی به کاربران کنید.

طراحی سایت نقش مهمی در حضور دیجیتال آنلاین شما دارد و می تواند یک مهر دیجیتالی برای تجارت شما باشد. در واقع با طراحی سایت امن، می توانید به راحتی مخاطبین مورد نظر خود را از سراسر دنیا جذب کرده و اقدام به خدمات دهی به کاربران کنید. طراحی وب سایت با تیدا وب می تواند برای کسب و کار شما بسیار موثر واقع شود و وب سایت شما مانند نماینده خدمات مشتری برای مخاطبان است و در ایجاد اعتماد به مخاطبان شما کمک می کند.

امروزه برای طراحی وب، روش های خاص وجود دارد که می توانید با استفاده از آن، سایت خود را ایمن سازید و یا حتی می توانید برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس، به راحتی اقدام به برنامه نویسی افزونه وردپرس و طراحی افزونه وردپرس کنید و شرکت طراحی وب سایت تیدا وب، می تواند برای شما کار طراحی سایت، طراحی افزونه اختصاصی وردپرس را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

همانطور که از نام "طراحی سایت" مشخص شده، این است که یک نمای دیجیتالی در مرورگر کاربران برای شما بارگذاری می شود که می تواند کسب و کار شما را به مخاطبین معرفی کند و از آن جا اقدام به ثبت سفارش محصولات کنند.

طراحی سایت حرفه ای با تیدا وب، می تواند به دو صورت معمولی و واکنش گرا باشد. اگر قصد دارید تا به کاربرانی که از طریق دستگاه موبایل وارد وب سایت شما می شوند، به درستی سایت برای آن ها نمایش داده شود، باید اقدام به طراحی واکنش گرا کنید.

مزایای سایت واکنش گرا

افزایش تجربه کاربری

وقتی وب سایت خود را با استفاده از خدمات طراحی وب سایت تیدا وب واکنش گرا می کنید، کاربران می توانند به راحتی سایت شما را در مرورگر گوشی خود و یا دستگاهی به غیر از لپ تاپ و کامپیوتر مرور کنند و می توانند به ویژگی های خاص سایت شما دسترسی پیدا کنند. محتوا به سرعت و بدون نیاز به منتظر ماندن، برای کاربر بارگذاری خواهد شد و از این جهت دیگر کاربر نمی خواهد معطل Load شدن وب سایت بماند.

 

طراحی وب سایت حرفه ای 

افزایش بازدید سایت با طراحی سایت واکنش گرا

امروزه طراحی موبایل و طراحی سایت واکنش گرا، می تواند بر روی سئو سایت شما بسیار تاثیرگذار باشد و البته باید دقت کنید که برای این کار نیاز است تا محتوای بسیار جذاب را در سایت خود تولید کنید تا از این طریق، بازدیدهای زیادی را کسب کنید. برای اینکه بخواهید افزایش سئو سایت را در پیش بگیرید، نیاز است تا بک لینک های مختلفی را برای سایت خود تهیه کنید تا از این طریق، اعتبار شما در گوگل افزایش پیدا کند و از این جهت برای سئو سایت، خرید بک لینک را فراموش نکنید.

خدمات امن سازی وردپرس – طراحی سایت امن برای کاربران

علاوه بر واکنش گرا بودن سایت، شما باید به امنیت سایت نیز فکر کنید. از بهترین نکات امن سازی سایت، می توان به خدمات امن سازی سایت توسط تیدا وب اشاره کرد. هنگامی که اقدام به طراحی سایت برای کسب و کار خود می کنید، باید به فکر امنیت سایت نیز باشید. اکثر افراد از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنند و از این جهت برای اینکه امنیت سایت خود را تامین کنید، نیاز است تا خدمات امن سازی وردپرس – طراحی وب سایت امن را انجام دهید تا از این طریق امنیت سایت شما تامین شود و شرکت تیدا وب می تواند بهترین سایت را برای شما ایجاد کند که هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد و هم اینکه امنیت آن به درستی تامین شده باشد.

طراحی سایت با پنل مدیریت آسان

یکی از مهمترین مواردی که باید به هنگام طراحی سایت در نظر بگیرید، کار کردن با سایت برای مدیریت است. یک مدیر سایت باید بتواند به راحتی سایت خود را مدیریت کند، در سایت مطلب درج کند، به نظرات بازدیدکنندگان پاسخ دهد، به امور سفارش های کاربران رسیدگی کند. از این جهت شما با طراحی سایت حرفه ای که همراه با پنل مدیریت آسان باشد، می توانید روند کسب و کار خود را توسعه دهید و به مخاطبین خود پاسخ دهید.

نرخ تبدیل بهتر با طراحی سایت حرفه ای

پایین آمدن نرخ Bounce Rate تنها نیمی از رقابت است و این باعث می شود که شما اعتقاد داشته باشید که در مسیر درست حرکت می کنید. ایجاد یک تجربه کاربری مداوم در تمام دستگاه ها برای تبدیل مشتری جدید بسیار مهم است. هنگامی که کاربران تصمیم می گیرند که از یک سرویس استفاده کنند یا خیر، آنها نمی خواهند به وب سایت های خاص هدایت شوند و می خواهند در یک پلتفرم، تمامی کارهای خود را انجام دهند.

 

طراحی وب سایت واکنش گرا 

از این جهت، با طراحی وب سایت حرفه ای که همراه با خدمات امن سازی سایت باشد و یا برای آن اقدام به طراحی افزونه وردپرس اختصاصی کردید، می تواند برای کسب و کار شما بسیار موثر باشد.

طراحی سایت واکنش گرا هزینه نگهداری سایت را پایین می آورد!

یک طراحی سایت واکنش گرا حرفه ای، می تواند بسیاری از هزینه ها را برای شما کاهش دهد. برای مثال شما با طراحی افزونه وردپرس اختصاصی، امن سازی سایت، امن سازی وردپرس و طراحی وب سایت امن، می توانید به راحتی از نفوذ هکرها به سایت خود جلوگیری کنید و همچنین از اختصاصی بودن سایت خود در حوزه کاری‌تان اطمینان حاصل کنید.

در واقع، امن سازی سایت یک مورد بسیار مهم است که باید آن را کاملا جدی بگیرید و به هنگام طراحی سایت، نکات ذکر شده را به یاد داشته باشید.

اهمیت ایمن سازی سایت و طراحی سایت امن

با بیش از یک میلیارد وب سایت در اینترنت امروز، به عنوان مالک یکی از آن سایت ها، ممکن است فکر کنید که احتمال وجود ندارد که یک جرایم اینترنتی بتواند سایت شما را مورد هدف قرار دهد. با این حال، هر چیزی در این دنیا ممکن است و نباید چنین فکری کنید.

به عنوان یک شخص، شما می توانید یک وب سایت شخصی یا حتی یک کسب و کار کوچک آنلاین داشته باشید که فکر می کنید زیاد اهمیت خاصی ندارد. اما باید بدانید که در همه چیز، یک مقدار وجود دارد و حتی یک سایت کوچک دارای نوعی داده است. شاید یک نام کاربری و رمز ورود که در تمام حساب های آنلاین خود استفاده می کنید، می تواند یک نوع داده بسیار مهم برای هکر باشد و با تیدا وب می توانید از نفوذ هکرها به داخل سایت جلوگیری کنید. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، وب سایت شما می تواند برای کسب و کار، برندینگ را انجام دهد و در سراسر دنیا، با وارد کردن نام وب سایت و یا کلمه کلیدی خاص، نام کسب و کار شما نشان داده شود.

 

طراحی سایت حرفه ای

مجرمان سایبری اهمیتی نمی دهند که اگر وب سایت شما کوچک باشد یا دارای بازدید بسیار زیاد باشد. آنها از ابزارهایی استفاده می کنند که در هر سایتی که با آن روبرو شوند، به سادگی اطلاعات را جمع می کنند. اگر بتوانند با موفقیت اطلاعات را از سایت شما استخراج کنند، به راحتی می توانند از کسب و کار شما سواستفاده کنند. از این جهت به هنگام طراحی سایت، باید به امن سازی سایت خود نیز دقت کنید.

تبدیل انواع سایت با زبان های برنامه نویسی مختلف نظیر ASP، PHP به وردپرس

یکی از مهمترین معضلاتی که برای هر کارفرمایی وجود دارد این است که، ممکن است در یک روزی تصمیم بگیرند که بخواهند با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس اقدام به طراحی سایت کنند و در حال حاضر نیز دارای یک سایت فعال هستند، از این جهت شما می توانید با استفاده از خدمات ما، اقدام به طراحی سایت و تبدیل انواع سایت با زبان های برنامه نویسی مختلف نظیر ASP و PHP به وردپرس کنید و تمام داده های موجود در سایت خود را به راحتی به داخل بانک اطلاعاتی وردپرس منتقل کنید. شرکت طراحی وب سایت تیدا وب می تواند به راحتی سایت های فعلی شما را به سیستم مدیریت محتوا وردپرس هدایت کند و تیدا وب یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران است. پس از این جهت هیچ نگرانی بابت طراحی سایت و تبدیل آن وجود نخواهد داشت و به راحتی می توانید سایت فعلی خود را از هر زبان برنامه نویسی که وجود دارد، در کمترین زمان ممکن تبدیل به وردپرس کنید.

 

تبدیل انواع سایت به وردپرس 

2339 نمایش

نظر دادن