AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 تیر 1399 ساعت 11:37

بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران

این روزها پیشرفت تکنولوژی موجب شده است اکثر کارهای روزانه راحت‌تر از گذشته انجام شود. یکی از این تغییرات محسوس، نحوه خرید کردن است. خرید اینترنتی از مراکز آنلاین ویژگی های منحصر به فردی دارد که بسیاری از افراد را به این روش علاقه مند می کند. یکی از بهترین مزایای خرید اینترنتی عدم نیاز به مراجعه حضوری است. اما این فرایند در کنار مزیت های خوب، ممکن است مشکلاتی هم به همراه داشته باشد که برای پیشگیری از آن بهتر است به سراغ فروشگاهی بروید که در زمینه فعالیت خود به عنوان بهترین مطرح شده باشد. به عنوان مثال سایت مادرآن که در زمینه فروش اینترنتی محصولات کودک حرف اول را می زند و شرایط ویژه خرید سیسمونی را برای مادران فراهم کرده است.

اگر دوست دار خرید اینترنتی هستید و به دلیل مشغله های کاری وقت کافی برای خرید کردن ندارید، خوب است در این مقاله همراه ما باشید.  چرا که در ادامه به معرفی ۱۰ مورد از بهترین فروشگاه های آنلاین در ایران پرداخته ایم.

۱.فروشگاه دیجی کالا، بهترین رتبه در موتور جستجو را دارد.

مطمئناً همه ما حداقل یک بار به سایت دیجی کالا مراجعه کرده‌ایم. چرا که هر محصولی را می توان در این سایت جستجو کرد و به راحتی خریداری نمود. این سایت در قبال فروش کالاها به مدت ۷ روز گارانتی در نظر می گیرد. مزیت دیجی کالا در مقابل ارائه محصولات مختلف، سرعت جستجوی بسیار بالای آن است که به راحتی با یک سرچ کوچک می توان کالاهای مورد نظر را پیدا کرد. همچنین پیشنهادات جذابی را به صورت روزانه در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد.

۲.برای خرید عطر فروشگاه مه استایل بهترین گزینه است.

 فروشگاه مه استایل یکی از فروشگاه هایی است که در زمینه فروش عطر و ادکلن مردانه و زنانه در ایران فعالیت می‌کند و خیال شما را بابت خرید‌ عطر راحت کرده است. چرا که تمامی کالاها با ضمانت به فروش می رسد. به ویژه زمانی که قصد دارید عطر و ادکلن اورجینال خریداری کنید.

 مزیت این فروشگاه در مقایسه با دیگر فروشگاه ها فراهم کردن مشاوره رایگان است تا شما مطابق با سلیقه خود خرید مطمئن و لذت بخشی را تجربه کنید.

۳. سایت مادرآن ، راحت ترین راه برای خرید سیسمونی

شما مادران عزیز برای خرید سریع و مطمئن سیسمونی و محصولات مادر و نوزاد، می توانید از فروشگاه مادرآن کمک بگیرید. چرا که سفارشات شما در سریع ترین زمان ارسال می شود و اگر نیاز ضروری به محصول داشته باشید، با فروشگاه مادرآن تماس می‌گیرید و نیاز ضروری خود را با پشتیبان فروشگاه در میان می گذارید.

یکی از مهم ترین دلایل اولویت فروشگاه مادران ارائه محصولات مادر و نوزاد و سیسمونی با قیمت مناسب در مقایسه با دیگر فروشگاه های اینترنتی و حضوری می باشد. همچنین اصالت تمام کالاهای این فروشگاه تایید شده است. یعنی اگر بعد از خرید اینترنتی با مشکل خاصی مواجه شوید امکان ارجاع محصول وجود دارد. در فروشگاه مادرآن میتوانید با خیالت راحت خرید اینترنتی سیسمونی خود را انجام دهید و از پشتیبانی و راهنمایی خرید برخوردار باشید . 

۴.فروشگاه مدیسه یک فروشگاه کاربر پسند

این فروشگاه با مهیا کردن شرایطی مانند ثبت سفارش سریع، تضمین اصل بودن کالا، قیمت مناسب آن و ارائه بهترین برندهای دنیا توانسته است در بین کاربران جایگاه ویژه ای پیدا کند. همچنین با ثبت سفارش بالای ۱۰۰ هزار تومان ارسال کالا کاملا رایگان می شود. فروشگاه مدیسه در کنار داشتن سایت، اپلیکیشن نیز دارد که دسترسی را برای کاربران موبایل راحت تر کرده است.

۵. فروشگاه مو تن رو یکی از مطرح ترین فروشگاه ها در بازار لوازم آرایشی

فروشگاه مو تن رو یکی از فروشگاه های تازه تاسیس در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی آنلاین است که توانسته طی چند سال سابقه کاری، حدود ۳۰ درصد از بازار لوازم آرایشی آنلاین را از آن خود کند. این فروشگاه در زمینه فروش محصولات آرایشی بهداشتی، عطر، محصولات سالنی، لوازم برقی، محصولات مادر و کودک و... فعالیت می کند و مجله زیبایی و آرایشی آن به صورت کاملاً تخصصی در زمینه آرایش، بهداشت و سلامت اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

موتن رو در سال ۹۷ در جشنواره وب موبایل ایران نیز، جایزه بهترین وب سایت تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی را دریافت کرد.

۶. به صرفه ترین خرید لوازم خانگی از فروشگاه بانه دات کام

زمینه فعالیت فروشگاه بانه دات کام در حوزه لوازم خانگی و دیجیتال مانند ظرفشویی، لباسشویی، لوازم آشپزخانه، تلویزیون، موبایل، لوازم ورزشی، سرگرمی، ساختمانی، لوازم خودرو و غیره می باشد که به عنوان یکی از پنج سایت برتر فروشگاه های آنلاین در جشنواره وب و موبایل ایران انتخاب شده است. این سایت با ارائه محصولات اصل با قیمت مناسب توانسته است مشتریان زیادی را به خود جذب کند و اولین فروشگاه دارای گارانتی ۱۲۰ درصدی است. یعنی در صورت اصل نبودن کالا مبلغ آن همراه با ۲۰ درصد بیشتر از مبلغ دریافتی به مشتری برگردانده می شود.

۸. اولین فروشگاه اقساطی آنلاین، فروشگاه اتما

فروشگاه اتما به عنوان اولین فروشگاه اقساطی کشور در سال ۱۳۹۱ تحت نظارت اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان فعالیت خود را آغاز کرد. تمام مشتریان می توانند خرید اقساطی لوازم خانگی و کالای دیجیتال را با معرفی یک ضامن فرهنگی، بدون نیاز به چک بانکی تا حدود ۲۰ میلیون انجام داده و اقساط را به صورت کسر از حقوق پرداخت کنند. همچنین امکان خرید خودرو هم به صورت اقساطی وجود دارد. در واقع این فروشگاه بیشتر مخصوص فرهنگیان، کارمندان دولت و دارندگان کارت حکمت می‌باشد که برای آنها تسهیلات ویژه‌ای مهیاست.

۹. دیجی استایل، وب سایت جدید دیجی کالا برای فروش پوشاک

همانطور که گفتیم، دیجی کالا یکی از بزرگترین و قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی کشور ما است که به تازگی در زمینه پوشاک، سایت دیجی استایل را راه اندازی کرده است. از آنجا که دیجی کالا توانسته درصد بالایی از فروش اینترنتی را به خود اختصاص دهد، پس سایت دیجی استایل هم قابلیت مطرح شدن در میان فروشگاه های اینترنتی پوشاک را دارد.

در این فروشگاه امکان پرو لباس خریداری شده فراهم است که در صورت عدم رضایت می توانید با کمک تیم پشتیبانی لباس خریداری شده را مرجوع کنید.

۱۰. فروشگاه خانومی، انتخاب مادران و دختران ایرانی

فروشگاه خانومی شش سال است که به صورت تخصصی در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع عطر و ادکلن فعالیت می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این فروشگاه اینترنتی ارائه اشانتیون محصول برای تست رایگان است که کاربران را برای خرید اینترنتی از این فروشگاه ترغیب می کند. این امکان در کنار ارائه قیمت های مناسب، بسیاری از بانوان و مادران جوان را به طرفداران فروشگاه خانومی تبدیل کرده است.

کلام آخر

از آنجا که درصدی زیادی از خرید و فروش محصولات مختلف به صورت اینترنتی انجام می شود، کیفیت خدمات و برقراری ارتباط خوب با مشتریان حرف اول را در افزایش درصد فروش می زند. ما هم سعی کردیم، سایت هایی را معرفی می کنیم که با راضی نگه داشتن مشتریان و ارائه خدمات دلخواه آنها توانسته اند در دنیای وب مطرح شوند. همچنین از اینکه این مقاله را در رسانه اخرین نیوز مطالعه کردید از شما سپاسگزاریم https://madaraan.ir

اگر خوب دقت کنید، شما هنگام خرید اینترنتی با ابهامات زیادی روبرو می شوید که نیاز به هدایت شدن از سوی فروشگاه را در خود حس می کنید. پیشنهاد ما به شما برای خرید آسوده و بدون دغدغه این است که همیشه به سراغ فروشگاه های اینترنتی معتبر و شناخته شده بروید. در میان این فروشگاه های اینترنتی که برای شما معرفی کردیم از اعتبار و اصالت مادران و دیجی کالا مطمئن هستیم با این وجود در خرید از سایر فروشگاه های معرفی شده دقت لازم را داشته باشید .  

5247 نمایش