تاریخ انتشار: دوشنبه, 16 تیر 1399 ساعت 09:57

همکاری عجیب بز با بوفالو برای خوردن غذا ! + ویدئو

ویدئوی سوارشدن بز روی پشت یک بوفالو برای کَندن برگ‌های درخت به ویدئویی داغ تبدیل شده است.  

دنیای حیوانات دنیای عجیبی است. برخی اوقات در دنیای حیوانات صحنه‌هایی را مشاهده می‌کنیم که باور آن کمی سخت به نظر می‌رسد، مانند همکاری جالب یک بوفالو با بز برای خوردن برگ‌های یک درخت!

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می‌شود این بز به شکلی حرفه‌ای سوار بر پشت بوفالو شده و اقدام به خوردن برگ‌های درخت می‌کند. در این ویدئو یک بوفالو در حالی که در مقابل درختی ایستاده و یک بز نیز در کنار آن است دیده می‌شود. لحظاتی بعد بز روی سر بوفالو پرش کرده و با ایستادن روی کمر این حیوان شروع به خوردن برگ‌های درخت می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد این بز بصورت کاملا حرفه‌ای تعادل خود را روی کمر بوفالو حفظ کرده و به آرامی شروع به خوردن غذا می‌کند. خونسردی بوفالو و تکان نخوردن این حیوان از زیر درخت و همکاری آن با بز در این صحنه قابل توجه است.

این ویدئو توسط یک مامور جنگلبانی هند با نام «سود‌ها رامِن «در توئیتر با عنوان «بزغاله باهوش» به اشتراک گذاشته شد. این ویدئوی جالب از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۲۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «دوستی‌های هدفمند. حیوانات باهوش‌تر از آن چیزی هستند که ما انسان‌ها فکر می‌کنیم.»

 

رسانه

4787 نمایش

نظر دادن