تاریخ انتشار: جمعه, 16 خرداد 1399 ساعت 14:16

با خرید ممبر پروکسی تلگرام کسب و کار خود را رونق دهید

اگر به دنبال بالا بردن اعضا کانال خود با روشی پر بازده هستید خرید ممبر پروکسی تلگرام را فراموش نکنید؛ ما در سایت سلام ادز این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم.

رشد سریع و گسترش روز افزون پیام‌رسان‌های مختلف باعث تغییر شکل در ارتباطات افراد و همچنین نوع تبلیغات برای کسب و کارها شده است. در این میان پیام‌رسان تلگرام محبوبیت زیادی بین کاربران ایرانی دارد و شروع یک کسب و کار و یا تبلیغات در آن نتیجه بسیار سودبخشی دارد؛ اما برای تبلیغات و رونق کسب و کار خود در تلگرام گام‌هایی وجود دارد که اولین آن افزایش ممبر کانال تلگرام است. راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که اکنون در سلام ادز ( مرجع تبلیغات گسترده )قصد داریم تا با روش خرید ممبر پروکسی تلگرام بیشتر آشنا شویم.

امروزه محبوبیت تلگرام به حدی زیاد است که هیچ چیزی حتی فیلترینگ مانع استفاده کاربران از این پیام‌رسان کاربردی نشده است. با فیلتر شدن تلگرام عده زیادی از افراد به فکر نصب فیلترشکن‌ها افتادند اما این فیلترشکن‌های رایگان  یا از کار افتادند و یا پس از مدتی دیگر قابل استفاده نبودند. همچنین برخی از این فیلترشکن‌ها امنیت کاربران را مختل می‌کردند و با دسترسی به اطلاعات شخصی آن‌ها کاربران را دچار مشکل می‌کردند. به وجود آمدن پروکسی‌ها راه نجاتی برای کاربرانی که اتصال تلگرام آن‌ها قطع شده بود شد و به دلیل امنیت بالا و سرعت بسیار مناسب آن‌ها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفتند.

اهمیت پروکسی تلگرام

حتما تا به اینجا متوجه شده‌اید که پروکسی تا چه اندازه بین کاربران تلگرام محبوب است و روزانه افراد زیادی به دنبال پروکسی‌های مختلف هستند. شما برای رونق کسب و کار خود همواره باید به بسترهایی توجه کنید و از ابزارهایی استفاده کنید که با صرف کمترین وقت و هزینه، بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد؛ چرا که تبلیغات برای کسب و کار اولین و مهم ترین گام برای رونق کسب و کارهای مختلف است. بنابراین باید به ابزارهایی توجه کنید که بیشتر مورد استفاده کاربران است و هیچ ابزاری امروزه به اندازه پروکسی وجود ندارد که برای کاربران تلگرام اهمیت داشته باشد.

خرید ممبر پروکسی تلگرام می‌تواند موفقیت کانال شما را تضمین کند

در ابتدا اگر برای خرید ممبر پروکسی تلگرام شک و تردید دارید لازم است با خواندن ادامه مطالب به شک خود پایان دهید. اجازه دهید با این سؤال آغاز کنیم که چرا خرید ممبر پروکسی تلگرام برای شما و کسب و کارتان نسبت به سایر روش‌ها مفیدتر است؟ روش‌های مختلفی برای خرید ممبر تلگرام وجود دارد و ممبرهای تلگرام انواع مختلفی دارند. به همین خاطر برای موفقیت کانال خود باید بتوانید به طرز ماهرانه‌ای از بین این روش‌ها بهترین روش را انتخاب کنید. ما شما را قانع خواهیم کرد که چرا ممبر پروکسی تلگرام از سایر انواع ممبر تلگرام برای شما و موفقیت کسب و کارتان مفیدتر است. به شرح برخی از مزایا خرید ممبر پروکسی تلگرام در ادامه خواهیم پرداخت.

خرید ممبر فیک یا ممبر واقعی تلگرام ؟

بهتر است بدانید که دو روش کلی برای بالا بردن ممبر کانال‌های مختلف وجود دارد که شامل خرید ممبر فیک و خرید ممبر واقعی می‌شود. اگر شما قصد دارید تا از ابتدا شروع کسب و کارتان قوی پیش روید پس بهتر است خرید ممبر فیک را فراموش کنید. ممبرهای جعلی حکم سیاهی لشکر را برای کانال شما دارند و نه تنها بازدیدی از کانال شما نخواهند داشت که هیچ‌گونه فعالیتی نیز ندارند و حتی ممکن است ممبرهای فیک شما ریزش پیدا کنند. همچنین هیچ‌گونه پیشرفتی در کانال و افزایش فروش خود نخواهید داشت؛ زیرا یک کاربر جعلی اصلا وجود حقیقی ندارد تا بتواند از شما خرید کند و یا کانال شما را به سایرین معرفی کند. در نتیجه اگر قصد پیشرفت در کار خود دارید به هیچ عنوان کیفیت را فدای کمیت نکنید و از خرید ممبر فیک تلگرام خودداری کنید.

چرا به شما خرید ممبر واقعی تلگرام را پیشنهاد می‌کنیم؟

قطعا برای شما که قصد معرفی و یا تبلیغ برای محصولات خود را دارید، میزان بازدید از هر پست شما امری قابل توجه است؛ مسلم است که هر چه بازدید از کانال شما بیشتر باشد امکان فروش محصولات شما نیز بالاتر می‌رود. این ویژگی، یعنی بازدید از کانال، امری است که فقط به دست ممبر های واقعی ممکن می‌شود و یک ممبر فیک هیچ‌گاه قادر نخواهد بود که از پست شما بازدید کند و یا از شما خرید کند.

بنابراین اولین ویژگی که به واسطه آن خرید ممبر واقعی تلگرام را به شما پیشنهاد دادیم این است که آمار بازدید کانال شما بالاتر می‌رود. دومین ویژگی ممبر واقعی این است که به راحتی و ارزان‌ترین شکل ممکن برای محصول شما تبلیغ می‌کند؛ به این صورت که با انتشار هر پست شما، مخاطبان بیشتری آن را می‌بینند و به کانال شما سر می‌زنند. اعضای کانال شما اگر واقعی باشند هر یک به منزله یک رسانه تبلیغاتی برای کسب و کارتان به شمار می‌روند.

روش‌های خرید ممبر واقعی تلگرام

به طور کلی خرید ممبر واقعی تلگرام از دو روش انجام می‌شود. شما می‌توانید این کار را خودتان به صورت دستی انجام دهید که باید در این راه صبوری و تلاش زیادی داشته باشید؛ چرا که با تبلیغ کانال خود در سایر کانال‌ها به سختی می‌توان اعضای زیادی را پس از مدتی طولانی جذب کرد. اما ما به شما یک راه سریع‌تر و راحت‌تر پیشنهاد می‌کنیم و آن خرید ممبر واقعی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیشترین نتیجه خواهید گرفت.

خرید ممبر واقعی نیز خود از روش‌های مختلفی انجام می‌پذیرد. یک مدیر هوشمند که صاحب کسب و کار است روشی را برای خرید ممبر واقعی انتخاب می‌کند که در عین حالی که کم هزینه است بازدهی بالایی نیز داشته باشد. به نظر شما کدام یک از انواع ممبر واقعی دارای این ویژگی است؟ کدام روش برای جذب ممبر دارای اثر طولانی مدت‌تری است؟ ما به شما خرید ممبر پروکسی تلگرام را پیشنهاد می‌کنیم. با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری در این باره برای شما بازگو کنیم.

خرید ممبر پروکسی تلگرام؛ برگ برنده شما

ممبر پروکسی تلگرام کاربرانی هستند که با پروکسی به تلگرام متصل هستند. حتما برای شما نیز پیش آمده است که هنگام نصب یک پروکسی از شما تقاضا شود وارد یک کانال مشخص شوید وگرنه در غیر این صورت پروکسی برای شما غیر فعال خواهد شد. نکته‌ای که در این جا واضح است، این است که کاربرانی که قصد اتصال به تلگرام با پروکسی را دارند معمولا عضویت در این کانال‌ها را قبول می‌کنند. حال متوجه شدید چرا ممبرهای پروکسی بهترین گزینه‌ها برای افزایش ممبر کانال شما هستند؟

راه‌های خرید ممبر پروکسی

  • سفارش تبلیغ در پروکسی بدون تعیین کردن تعداد اعضا: تبلیغات اسپانسرینگ پروکسی تلگرام یکی از پربازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی است. با توجه به این که استفاده از پروکسی بسیار رایج شده است تقریبا می‌توان مطمئن بود که سفارش تبلیغ در این پروکسی‌ها تمام سرمایه شما را زنده می‌کند و باعث سودهی فراوان برای شما می‌شود. تبلیغات اسپانسرینگ به این صورت است که کانال شما می‌تواند اسپانسر پروکسی شود و شرط استفاده کاربران از آن پروکسی عضویت در کانال شما باشد. مزیت این روش این است که می‌توانید ابتدا با هزینه کمی این روش از خرید ممبر را برای کانال خود امتحان کنید و محدودیتی برای تعداد اعضا جذب شده وجود ندارد؛ اما عیب این روش این است که مثلا تضمینی برای اضافه شدن 1000 کاربر در کانال شما وجود ندارد و ممکن است تعداد زیادی جذب کانال شما نشوند.
  • خرید ممبر پروکسی با تعیین تعداد اعضا: در این روش به میزانی که ممبر لازم دارید به شرکت مورد نظر خود سفارش می‌دهید تا از طریق تبلیغات در پروکسی آن میزان را برای شما فراهم کند و پس از رسیدن اعضای کانال شما به آن مقدار تعیین شده هزینه‌ای را که در مورد آن توافق کرده‌اید را پرداخت می‌کنید. مزیت این روش این است که دقیقا به همان تعداد تعیین شده عضو به کانال شما اضافه می‌شود.

نکاتی برای خرید ممبر پروکسی تلگرام

تا به اینجا با مزایا ممبر پروکسی آشنا شدید و دانستید که انتخاب این نوع از ممبر تلگرام تا چه حد می‌تواند برای شما سودهی داشته باشد؛ اما نکاتی در مورد خرید این نوع از ممبر وجود دارد که باید به آن توجه کنید. در انتخاب شرکتی که قصد خرید ممبر از آن را دارید بسیار دقت کنید و فریب قیمت پایین بعضی از شرکت‌ها را نخورید؛ چرا که تضمینی برای افزایش ممبر شما قائل نیستند و هزینه شما را هدر می‌دهند.

 همچنین اگر هنوز در ابتدا کسب و کار خود هستید و برای شما اهمیت دارد که زیاد هزینه نکنید و پول خود را پس انداز کنید سعی کنید شرکت‌هایی را انتخاب کنید که قیمت‌های پیشنهادی آن‌ها پایین‌تر باشد و در عین حال از کیفیت خوبی برخوردار باشند؛ ما در سایت سلام ادز همراه شما عزیزان هستیم تا با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را به کسب و کار شما هدیه دهیم؛ شما می‌توانید با استفاده از شماره تماس‌ها و کانال‌های ارتباطی موجود در سایت از افزایش ممبر کانال خود با روش خرید ممبر پروکسی تلگرام اطمینان داشته باشید و با خیال راحت به ما اعتماد کنید تا سرمایه شما در سریع‌ترین زمان با کمترین هزینه دوچندان کنیم.

4298 نمایش

نظر دادن