AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: شنبه, 10 خرداد 1399 ساعت 11:11

مهریه‌‌ای عجیب که‌ دردسر‌ساز‌ شد!

درخواست مهریه‌ای به صداق "یک میلیون و صد شاخه گل رز" در کرمان دردسر ساز شد.  

به دنبال تصمیم یک زوج برای جدایی در شهر کرمان، زوجه مهریه خود را که " یک میلیون و صد شاخه گل رز" است، درخواست می‌کند. این درحالی است که دو طرف در خصوص پرداخت وجه مهریه به تفاهم لازم نرسیده و به ناچار این مهریه نامتعارف در ۱۱کامیون از تهران، مشهد و محلات به مقصد کرمان بارگیری شد؛ بنابراین گزارش، جمع آوری این تعداد گل علاوه بر مشکلاتی که به گفته رانندگان برای بازار گل در مبدا ایجاد کرده، در شهر کرمان هم چند روز بلاتکلیف مانده است. اما پس از انتقال بخشی از گل‌ها به گلزار شهدای کرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان به آن واکنش نشان داد و گفت: پرونده‌ای در این خصوص در دادگستری کل استان کرمان مطرح نبوده و هیچ نماینده‌ای از دادگستری در محل اجراییه حاضر نشده است بلکه موضوع مربوط به اجرای ثبت شهرستان آستانه اشرفیه بوده که نیابت اجرای آن به اداره ثبت اسناد شهر کرمان واگذار شده است.

دکتر یدا... موحد اظهار کرد: نتایج بررسی‌های اولیه انجام شده از سوی دستگاه قضایی استان کرمان بیانگر آن است که محل اجرای تعهدات، طبق موافقت کتبی زوجین پارکینگ همجوار گلزار شهدای کرمان بوده و این اقدام در محل مزبور با حضور مامور اجرای اداره ثبت اسناد شهر کرمان انجام شده است.

وی افزود: زوجه پس از تحویل گرفتن گل‌ها، بدون انجام هرگونه هماهنگی با مراجع مربوط و دریافت مجوز‌های لازم اقدام به انتقال بخشی از آن‌ها به محل گلزار شهدا کرده است.

مقام عالی قضایی استان کرمان خاطرنشان کرد: دلیل انتخاب گلزار شهدای کرمان به عنوان محل اجرای این اجراییه، یک سوال جدی است و بنا به نتایج بررسی‌های انجام شده، مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان پس از کسب اطلاع از چنین موضوعی بلافاصله دستور جلوگیری از تخلیه این گل‌ها را صادر کرده است.

وی با تاکید بر این که اجازه نخواهیم داد عده‌ای مسائل شخصی خود را با احساسات مردم شهید پرور گره بزنند، هشدار داد: دستگاه قضایی استان کرمان بررسی‌های تخصصی خود را در چارچوب قانون و به منظور شفاف سازی ابعاد مختلف این اقدام انجام خواهد داد و نتایج آن را به صورت کامل از طریق رسانه‌های رسمی استان و کشور اطلاع رسانی خواهد کرد. این گزارش حاکی است ارزش ریالی گل‌های خریداری شده بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

منبع:روزنامه خراسان

2050 نمایش