AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 خرداد 1399 ساعت 09:52

کنایه جو بایدن به ترامپ: ریاست‌جمهوری، فراتر از گلف‌بازی و توئیت کردن است

نامزد دموکرات انتخابات آتی آمریکا از تصمیم دونالد ترامپ برای گذراندن تعطیلات پایان هفته در باشگاه گلف خود همزمان با نزدیک شدن آمار قربانیان کرونا در این کشور به ۱۰۰ هزار نفر انتقاد کرد.  

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بار دیگر از خوشگذرانی‌های دونالد ترامپ همزمان با درگیری مردم این کشور با بحران بی سابقه شیوع ویروس مرگبار کرونا انتقاد کرد.

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به تصمیم ترامپ برای گذراندن تعطیلات مربوط به «روز یادبود» در باشگاه خصوصی گلف خود در ویرجینیا در پیامی توئیتری نوشت: رئیس جمهوری بسیار فراتر از توئیت کردن و گلف‌بازی است. این امر مستلزم قبول مسئولیت نهایی برای اتخاذ بزرگترین تصمیمات در سطح جهانی است. دونالد ترامپ خیلی ساده برای اینکار آماده نشده بود. به شما قول می‌دهم که من آماده (قبول مسئولیت) هستم.

پیشتر نیز بایدن در پیامی که در توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: «شمار جان باختگان کرونا هنوز در حال افزایش است و رئیس جمهور گلف بازی می‌کند.»

مراسم روز یادبود یکی از تعطیلات رسمی آمریکاست که آخرین دوشنبه ماه مه به یاد افرادی که جان خود را در جنگ از دست داده اند، برگزار می‌شود. رئیس جمهور آمریکا در این مراسم معمولا باید بر سر مزار کشته‌های جنگ حاضر شود. این در حالی است که ترامپ حضور در باشگاه گلف خود را به برگزاری این مراسم ترجیح داد.

حمله مجدد بایدن علیه ترامپ به دلیل گذراندن تعطیلات آخر هفته در باشگاه گلف خود، پس از آن صورت گرفت که رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه زمان خود را به انتقاد توئیتری علیه افرادی زیادی از مجری شبکه ام اس ان بی سی گرفته تا دادستان سابق کل آمریکا گذراند.

رئیس جمهور آمریکا در حالی تعطیلات پایان هفته خود را در باشگاه گلف خود و با حمله توئیتری علیه شخصیت‌های مختلف سپری کرد، که تاکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار آمریکایی قربانی شیوع خارج از کنترل ویروس کرونا شده اند.

بر اساس آخرین آمار جهانی تعداد افراد مبتلا به ویروس کشنده کرونا در آمریکا به ۱ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۴۳۶ رسیده و تعداد جان باختگان نیز به ۹۹ هزار و ۳۰۰ نفر افزایش یافته است.

1757 نمایش