AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 ارديبهشت 1399 ساعت 10:06

لحظه وحشتناک حمله پلنگ به کارگر کارواش! + ویدئو

کارگر یک کارواش به همراه راننده تریلی از حمله مرگبار یک پلنگ با خوش شانسی جان سالم بدر بردند.  

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است جان سالم بدر بردن یک کارگر کارواش در منطقه " حیدر آباد " هند را به تصویر می‌کشد. این کارگر که هویتش مشخص نشده در حال تمیزکردن خودروی یکی از مشتریان بود که مورد حمله پلنگ سرگردان قرار گرفت.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته این کارواش تهیه شده است چگونگی فرار نفسگیر این کارگر را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این کارگر به همراه راننده تریلی در حالی که از پشت دیوار نظاره گر نزدیک شدن پلنگ به کارواش هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد این دو نفر به سمت تریلی‌هایی که پارک شده اند می‌دوند تا وارد آن‌ها شده و جان خود را نجات دهند. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که راننده تریلی وارد خودروی خود شده این کارگر همچنان در وسط کارواش برای پیداکردن پناهگاه سرگردان است. سرانجام او نیز تصمیم می‌گیرد وارد تریلی‌ای که راننده در آن حضور دارد شود. در این لحظه پلنگ که از پشت دیوار پریده به پای این کارگر حمله ور می‌شود اما او موفق می‌شود پای خود را از دهان این حیوان درنده رها کند.

در این ویدئو گله‌ای از سگ‌ها که پلنگ را احاطه کرده اند دیده می‌شوند. با این حال آن‌ها با حمله این حیوان پا به فرار می‌گذارند. انتهای این ویدئو پلنگ را در حالی که تلاش می‌کند وارد یک مغازه شود نشان می دهد. این اتفاق صبح پنجشنبه و در منطقه " کاتِدان " رخ داد. ماموران جنگلبانی محلی به همراه پلیس تلاش کردند تا با استفاده از تله‌های مخصوص این حیوان را شکار کنند، اما این حیوان موفق به فرار شد. با این حال بنا به گفته ماموران جنگلبانی اکنون خطری ساکنان محلی را تهدید نمی‌کند و آن‌ها از حرکت این پلنگ به سمت جنگل خبر داده اند.

رسانه

3481 نمایش