تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 ارديبهشت 1399 ساعت 16:21

چگونه داروخانه آنلاین از شیوع کرونا جلوگیری می کند؟

تهیه اقلام مورد نیاز روزمره برای بسیاری از افراد تنها محدود به خرید مواد غذایی در طول هفته نیست. اگرچه در این شرایط جمعیت بسیاری تنها برای خرید لوازم ضدعفونی و ماسک به داروخانه ها هجوم می آورند، اما در عین حال بخشی از مردم به دنبال داروهای خاص برای کنترل بیماری های سابق و یا تهیه دارو برای درمان بیماری در دوران قرنطینه هستند.

در این شرایط بسیاری از افراد در قرنطینه خانگی هستند و نباید برای خرید از خانه خارج شوند. و یا برای جلوگیری از آلوده شدن به ویروس کرونا از خانه خارج نمی شوند. پس برای تهیه داروهای مورد نیاز خود چه راهی پیش رو خواهند داشت؟

در این مطلب شما را با مزیت خرید از داروخانه آنلاین و بدون مراجعه حضوری آشنا می کنیم.


به گزارش تابناک با شنیدن اسم داروخانه اولین موضوعی که به ذهن ما خطور می کند خرید دارو برای درمان بیماریها است. در حالی که بسیاری از داروخانه ها علاوه بر ارائه دارو به بیماران، بسیاری از محصولات بهداشتی، مراقبت مادر و کودک، محصولات زیبایی و حتی محصولات مکمل دارویی و مراقبتهای ارتوپدی را ارئه می دهند. 

طبیعتا به هر میزان که خدمات متنوع تری ارائه دهند، نیاز های مراجعین به آن ها نیز گسترده تر خواهد شد. 

خرید آنلاین از از داروخانه 

همانطور که می دانید یکی از اهداف ایجاد فروشگاه های آنلاین در سراسر دنیا ارائه خدمات مورد نیاز متقاضیان بدون مراجعه حضوری آنها است. دستیابی به این هدف حداقل نیاز به سایت برای حضور در دنیای مجازی دارد و پس از آن طی کردن مراحل قانونی برای کسب اجازه فروش آنلاین. 

داروخانه نیز این قاعده مستثنی نیست و با فروش محصولات خود به صورت آنلاین، می تواند بسیاری از نیازهای مراجعین به داروخانه را مرتفع کند تا دیگر نیاز به مراجعه حضوری اشخاص نباشد. از این منظر می توان گفت داروخانه آنلاین در شرایطی که ویروس کرونا به یک بیماری همه گیر تبدیل شده می تواند باعث کاهش صف طویل مراجعین به داروخانه ها شده و نه تنها احتیاجات آن ها را در رابطه با مراقبت های لازم برای مقابله با ویروس کرونا بلکه بسیاری نیاز های دارویی، مراقبتی و بهداشتی آن ها را پاسخگو باشد. 

مزایای داروخانه آنلاین در شیوع ویروس کرونا 

جلوگیری از خطر انتقال ویروس 

مهم ترین مزیت داروخانه آنلاین در دوران شیوع ویروس کرونا تهیه اقلام مورد نیاز مراقبتی و بهداشتی از طریق سایت و جلوگیری از خطر انتقال ویروس کرونا است. 

خرید از داروخانه بدون اتلاف وقت 

مزیت مهم دیگر اطمینان از کالای موجود در کمترین زمان است.شما تنها با چند دقیقه وقت گذاشتن می توانید بررسی کنید کدام داروخانه، اقلام مورد نیاز شما را موجود داشته و میتوانید سفارش دهید. در این صورت دیگر نیازی نیست تمام داروخانه های مجله یا شهرتان را زیر پا بگذارید. 

خرید در 24 ساعت شبانه روز 

داروخانه اینترنتی بصورت شبانه روزی کار می کنداین موضوع زمانی که نیاز فوری به دارو داشته باشید اهمیت بسیاری پیدا می کندخرید آنلاین به شما اجازه می دهد در هرساعتی از شبانه روز خریدتان را انجام دهید. 

خرید محصولات مراقبتی از داروخانه اینترنتی 

داروخانه یک مرکز معتبر و شناخته شده برای خرید محصولات بهداشتی و مراقبتی است. همانطور که گفته شد بسیاری از داروخانه ها به دلیل تنوع محصولات بهداشتی و مراقبتی در طول روز مراجعین بسیاری دارند. محصولات مراقبت پوست، مو، مکمل های تغذیه و ... از جمله این اقلام کالا می باشندبرای مثال نمی توان انتظار داشت به دلیل شیوع ویروس کرونا خرید انواع محصولات مراقبت پوست و مو که برایدرمان ریزش مو، درمان قطعی لک صورت، درمان جوش و ... لازم و ضروری است، نادیده گرفته شود چراکه استفاده از محصولات مراقبت پوست بخشی از پروسه درمان های پوستی است. 

پشتیبانی مشاوران پزشکی 

یک داروخانه آنلاین معتبر یک تیم پشتیبانی قوی متشکل از متخصصان و مشاوران داروساز برای خرید آنلاین از سایت دارد. بنابراین شما می توانید قبل از خرید کالای مورد نظر تخصصی آن ها را جویا شده و از آن ها بخواهید در رابطه با محصول خریداری شده، شما را راهنمایی نمایند. 

ضمانت اصالت محصول 

ضمانت سلامت دارو در سایت مورد دیگری است که می توانید آن را به صورت آنلاین بررسی کنید. هنگام خرید از یک داروخانه اینترنتی میتوانید بررسی کنید آیا محصول شما مورد تایید وزار بهداشت و سازمان دارو هست یا خیر. تاییده این دو سازمان در سایت داروخانه اینترنتی بسیار مهم و ضروری است. 

تخفیف های ویژه 

تخفیف در خریدهای آنلاین امری رایج در فروشگاه های اینترنتی است. اگرچه این تخفیف بر روی داروهای معمول چندان اعمال نمی شود اما شما می توانید برای خرید محصولات مراقبت و زیبایی، مکمل های پزشکی، محصولات مادر و کودک و ... از تخفیف های روزانه که بر روی کالا ها اعمال می شود استفاده کرده و خرید به صرفه تری انجام دهید. 


داروخانه اینترنتی مهتاطب 

داروخانه آنلاین مهتاطب (https://mahtateb.com) یک وب سایت تخصصی در زمینه مشاوره و فروش محصولات غیر دارویی موجود در داروخانه ها می باشد. داروسازان متخصص و کادر مشاوره ای داروخانه اینترنتی مهتاطب اقدام به مشاوره در خصوص محصولات داروخانه اعم از محصولات آرایشی - بهداشتی، رژیم های غذایی، مادر و کودک، لوازم پزشکی و غیره نموده است. 

خریداران می توانند با روشهای متنوعی که در داروخانه اینترنتی مهتاطب برای این امر در نظر گرفته شده است با مشاوران این سایت در ارتباط بوده و از نظرات تخصصی آنها استفاده نمایند. 

2988 نمایش

نظر دادن