AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 24 ارديبهشت 1399 ساعت 16:23

نجات معجزه‌آسای یک دختربچه از دست داعش + تصویر

الحشد الشعبی، پس از آنکه عناصری از داعش خودرو یک خانواده عراقی را به آتش کشیدند، موفق شد دختر آنها را از چنگ تروریست ها نجات دهد.  

به گزارش فارس، منابع عراقی، گزارش کردند که الحشد الشعبی موفق شده، دختربچه‌ای را که عناصر سازمان تروریستی داعش در شهرستان «خانقین» (استان دیالی-شرق عراق) خودروی خانواده‌اش را به آتش کشاند، نجات دهد.

الحشد الشعبی در بیانیه‌ای در این ارتباط گفت که عناصر داعش برای انجام جنایت خود علیه یک خانواده در روستای «تفرقه» کمین کردند و خودروی این خانواده عراقی را پیش از وارد عمل شدن نیرو‌های الحشد، به آتش کشیدند.

نیرو‌های الحشد الشعبی با محاصره کردن منطقه موفق شدند «نور الزهراء» دختربچه خانواده یادشده را نجات دهند.

نجات معجزه آسای یک دختربچه از دست داعش / تروریست‌ها والدین زهرا را به شهادت رساندند + عکس

به گزارش الحشد الشعبی، عناصر سازمان تروریستی داعش پس از این اقدام پا به فرار گذاشتند.

پس از انتشار این گزارش وبگاه خبری وابسته به الحشد الشعبی گزارش کرد که نیرو‌های مشترک، جسد تیرخورده پدر و مادر این کودک را ساعاتی پس از این اقدام، پیدا کردند.

الحشد الشعبی که به تازگی مرحله چهارم عملیات «ثأر الصائمین» (انتقام روزه‌داران) را علیه عناصر تروریستی داعش در استان «صلاح الدین» (شمال عراق) آغاز کرده است در این ارتباط اعلام کرد که عملیات تعقیب‌وگریز این عناصر همچنان ادامه دارد.

نجات معجزه آسای یک دختربچه از دست داعش / تروریست‌ها والدین زهرا را به شهادت رساندند + عکس

در همین ارتباط، شب گذشته نیز الحشد الشعبی موفق شده بود پانزده تن از عناصر داعشی را در استان «نینوی» (شمال عراق) دستگیر کند.

2928 نمایش