AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 24 ارديبهشت 1399 ساعت 03:05

یادگیری زبان انگلیسی را با مریت تجربه کرده اید؟

شما برای اینکه مسیر درست را انتخاب نمایید ابتدا باید تصمیم بگیرید که علاقه مند به یادگیری چه زبانی هستید و می خواهید به چه زبانی صحبت کنید؟ امروزه با توجه به اینکه 70 کشور دنیا به زبان انگلیسی صحبت می کنند این زبان یک زبان بین المللی می باشد و یادگیری آن برای همه یک امر ضروری تلقی می شود چرا که زبان جزو اصلی ترین راه های ارتباطی محسوب می شود، به خصوص برای کسانی که با کشورهای دیگر در ارتباط هستند.

همه ما برای یادگیری زبان انگلیسی راه های زیادی را امتحان کرده ایم و متدهای زیادی را پشت سر گذاشته ایم ولی هنوز هم اعتماد به نفس صحبت کردن را نداریم و به خودمان مطمئن نیستیم ما اینجاییم تا به شما یک راه حل ارائه دهیم تا بتوانید از این طریق به راحتی صحبت کنید در این روش نیاز به حضور در کلاس های عمومی را ندارید شما می توانید در خانه با استفاده از اینترنت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید و یاد گیری زبان انگلیسی را از پایه شروع کنید.

چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

یادگیری زبان انگلیسی همانند یک مسابقه دو ماراتن است شما باید با یک زمانبندی درست وارد زمین شوید در غیر این صورت باید شکست را بپذیرید. اپثر کسانی که از زبان خاطر خوشی ندارند با زمانبندی نادرست خود را دلزده کرده اند یادتان باشد یک فرد معمولی که سطح زبان متوسطی دارد باید 480 ساعت تمرین برای یادگیری زبان انگلیسی داشته باشد این یعنی اگر این فرد روزی یک ساعت زمان برای یادگیری بگذارد یک سال و نیم طول خواهد کشید تا به موفقیت برسد بنابراین با زمانبندی درست به خودتان کمک کنید تا مسیر درست را بیابید.

یکی از مهم ترین قسمت های یادگیری زبان انگلیسی تقسیم بندی زمان می باشد به کسانی که سطح زبان بالایی ندارند توصیه می کنیم ابتدا اصول اولیه گرامر را آموزش دیده و سپس به دنبال یادگیری سایر مهارت ها باشید ما به تمام افراد پیشنهاد می کنیم از یادگیری واژگان غافل نشوند و در برنامه ریزی روزانه خود یادگیری لغات جدید را قرار دهند حتی کسانی که از سطح زبان بالایی برخوردار هستند.

هر گاه احساس کردید سطحتان بهبود یافته سهم گرامر را کم کرده و به مهارت شنیداری خود بپردازید و زمان اختصاص داده شده به گرامر را با دیگر مهارت ها جایگزین کنید.

با مریت در کوتاهترین زمان زبان انگلیسی را یاد بگیرید

یادگیری زبان انگلیسی ساده است به شرطی که شما هم همت کنید و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید شاید خیلی از شما، این حرف را از اساتید زبان شنیده باشید که یادگیری زبان انگلیسی قرص ندارد و کاملا بستگی به خودتان دارد ما ابزارهای لازم برای یادگیری را برایتان فراهم می کنیم تا به موفقیت برسید. البته به یاد داشته باشید زبان انگلیسی بسیار فرار است و باید به صورت مداوم و مستمر همراهتان باشد.

برای یادگیری اولیه هر زبانی شما نیاز دارید اصول اولیه آن زبان که گرامر است را بدانید بنابراین برای یادگیری زبان انگلیسی اگر مبتدی هستید ابتدا اصول اولیه گرامر را آموزش ببینید تا با شناخت کلی از زبان بتوانید پیشرفت کنید در صورت یادگیری به صورت پایه ای شما می توانید به مرور زمان نکات و استثناها را آموزش ببینید و از آن ها در جملات استفاده کنید و یا به طور ناخودآگاه از آن ها استفاده کنید.

سعی کنید بعد از گذشت 3 الی 6 ماه زبان را به صورت تفریح وارد کارهای روزمره خود کنید با این کار زمان تمرین و تفریح را با یکدیگر ترکیب می کنید و از یادگیری زبان انگلیسی لذت خواهید برد. برای مثال شما می توانید به مرور زمان با تماشای فیلم های انگلیسی زبان به مهارت شنیداری و یادگیری واژگان بپردازید و در عین حال از زمان خالی خود لذت هم ببرید و به جای یک ساعت چند ساعت به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

2848 نمایش