تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 ارديبهشت 1399 ساعت 18:01

چرا باید دوره های تعمیرات موبایل را در آموزشگاه فنون برق سپری کنیم؟

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل است که با سال ها سابقه و تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای اقدام به برگزاری دوره های تعمیرات موبایل می پردازد. این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و تخصصی کلیه مطالب مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل را در کارگاه های مجهز به کارآموزان این رشته آموزش می دهد.

همانطور که می دانید امروزه به دلیل افزایش استفاده از موبایل و کاربرد بسیار آن بازار کار تعمیرات این وسیله نیز رونق بسیاری داشته و هر چه تعداد تعمیرکاران این حرفه افزایش یابد باز هم بازار کار تعمیرات موبایل اشباع نخواهد شد. با توجه به بازار کار عالی تعمیرات موبایل آموزشگاه های فنی بسیاری برای تربیت تعمیرکار موبایل اقدام به برگزاری دوره های تعمیرات موبایل کرده و همین امر باعث شده است که دوره های متعددی در رابطه با آموزش تعمیرات موبایل برگزار شود. اما متاسفانه برخی از این دوره ها کاربردی نبوده و تنها به آموزش تئوری مباحث می پردازد.

 

بنابراین برای گذارندن دوره های تعمیرات موبایل باید دقت داشته و آموزشگاهی را انتخاب کرد که به صورت تخصصی این دوره را برگزار می نماید. آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و به صورت کاملا عملی این دوره را برگزار می نماید. بنابراین توصیه می کنیم در دوره های تعمیرات موبایل این آموزشگاه ثبت نام کنید. اما سوالی که در این جا مطرح می شود این است که چرا باید دوره های تعمیرات موبایل را در آموزشگاه فنون برق سپری کنیم؟

آموزشگاه فنون برق مزایای گوناگونی برای کارآموزان دوره های تعمیرات موبایل داشته از جمله مزایای شرکت در دوره آموزشی تعمیرات موبایل فنون برق عبارتند از:

  • آموزش تئوری و عملی در کارگاه های مجهز با تجهیزات بروز.
  • آموزش صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل.
  • آموزش صفر تا صد تعمیرات انواع موبایل اندروید و آیفون
  • ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای
  • پشتیبانی نامحدود و مشاوره های بازاریابی برای کارآموانی که در دوره های آموزشی شرکت نموده اند.
  • برگزاری دوره جهت ورود به بازار کار
  • تدارک خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی
  • برگزاری دوره در ساعات منطعف متناسب ساعات خالی کارآموزان
  • امکان تجدید دوره به صورت رایگان در صورت عدم یادگیری کارآموزان

در دوره تعمیرات موبایل فنون برق چه مطالب آموزشی ارائه می شود؟

دوره تعمیرات موبایل این آموزشگاه در قالب دو دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل برگزار می شود. در دوره تعمیرات نرم افزاری موبایل کارآموزان با صفر تا صد مشکلات نرم افزاری موبایل از قیبل طریق فلش کردن گوشیف برداشتن رمز گوشی، مشکلات و ارورهای رایج در گوشی های آیفون و اندروید، مشکلات روت و بوت گوشی، آموزش کار با باکس های تعمیرات موبایل، آموزش ترمیم سریال و بسیاری از دیگر مشکلات نرم افزاری موبایل آشنا می شوند.

در دوره های دیگر نیز کلیه مشکلات سخت افزاری موبایل به صورت کاملا عملی و تخصصی آموزش داده می شود. کارآموزان در این دوره با طریق تعمیر و عیب یابی هارد گوشی، تعمیر ال سی دی گوشی، تعمیر باتری گوشی، طریق رفع مشکلات صدا در موبایل، طریقه رفع مشکلات آنتن، آموزش رفع عیب کارکرد سنسور دوربین و دیگر مشکلات سخت افزاری موبایل از طریق کار عملی و تخصصی آشنا می شوند.

هدف اصلی این آمورشگاه از برگزاری دوره فوق تربیت تعمیرکار حرفه ای موبایل جهت ورود به بازار کار عالی تعمیرات موبایل و کسب درآمد از این بازار می باشد. در همین راستا در تلاش است تا دوره های خود را در بالاترین سطح کیفیت برگزار نماید. آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره تعمیرات موبایل دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید در ادامه به معرفی برخی از پرطرفدار ترین دوره های آموزشگاه فنون برق می پردازیم.

 

آموزش نصب کولر گازی

کولر گازی امروزه جایگزین دیگر سیستم های سرمایشی شده و امروزه در بیشتر ساختمان از این وسیله استفاده می شود. با افزایش تقاضا برای نصب کولر گازی بازار کار نصب این وسیله رونق یافته و در نتیجه افراد متخصص از درآمد بالایی برخوردار می باشند. در همین راستا و با توجه به بازار کار پر رونق این رشته آموزشگاه فنون برق دوره های آموزش نصب کولر گازی را جهت تربیت نیروی متخصص برای ورود این شغل و درآمدزایی برگزار می نماید. در این دوره صفر تا صد چگونگی نصب یونیت های داخلی و خارجی کولر گازی، طریقه لوله کشی، نحوه شارژ گاز کولر ، نحوه نصب اجزای مکانیکی و الکتریکی کولر گازی و غیره آموزش داده می شود. کارآموزان در این دوره با طریقه نصب برندهای مطرح کولر گازی در بازار آشنا شده و در پایان دوره بدون ترس و استرس می توانند وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشند.

آموزش تعمیرات کولر گازی

همانطور که اشاره شد تقاضا برای نصب کولر گازی روز به روز در حال افزایش است با افزایش این تقاضا بدون شک تقاضا برای تعمیرات کولر گازی افزایش یافته و می توان گفت بازار کار تعمیرات کولر گازی نیز از رونق خوبی برخوردار است. دوره آموزش تعمیرات کولر گازی آموزشگاه فنون برق به صورت کاملا تخصصی بوده و شما را با طریقه عیب یابی، تعمیرات و تعویض قطعات انواع برندهای کولر گازی آشنا می کند. فنون برق این دوره آموزشی را در کارگاه های کاملا مجهز و تخصصی به صورت کاملا عملی و در محیطی شبیه به محیط واقعی کار برگزار می نماید به همین دلیل کارآموزان این دوره به راحتی پس از پایان یافتن دوره آموزشی وارد بازار کار شده و به درامدزایی می پردازند.

 

آموزش تعمیرات پکیج دیواری 

همانند کولر گازی امروزه پکیج دیواری نیز جایگزین دیگر سیستم های گرمایشی مانند بخاری و آبگرمکن شده و امروزه کمتر ساختمانی را می توان دید که از پکیج دیواری استفاده نکند. افزایش تقاضا برای نصب پکیج دیواری نشان از بهبود و رونق بازار کار نصب و تعمیرات پکیج دیواری می دهد. در دوره های آموزش تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه فنون برق به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای صفر تا صد عیب یابی، تعمیرات و تعویض قطعات انواع برندهای پکیج دیواری در در کارگاه های کاملا مجهز و به صورت عملی آموزش داده می شود و شما را آماده ورود به بازار کار تعمیرات پکیج دیواری و کسب درآمد از بازار کار عالی این شغل می کند.

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری از جمله آموزش تعمیرات لپ تاپ، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، آموزش تعمیرات ایسیو خودرو، آموزش سیم پیچی موتور و غیره برگزار می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه و بهره مند از تخفیف های ویژه آن همین حالا به سایت فنون برق به آدرس https://fonoonbargh.com/  مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه: میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی 100 متر بالاتر از میدان انقلاب روبروی ورودی پارکنیگ مهرسان پلاک 2 طبقه اول

2392 نمایش

نظر دادن