AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 ارديبهشت 1399 ساعت 17:56

چرا باید دوره های برق را در آموزشگاه فنی برق سپری کنیم؟

امروزه با توجه به بازار کار عالی مشاغل برق و الکترونیک تقاضا برای شرکت در دوره های آموزشی افزایش یافته و علاقه مندان به دنبال آموزشگاهی معتبر برای گذراندن دوره های برق و الکترونیک هستند. اما سوالی که مطرح می شود این است که بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های برق و الکترونیک کدام است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این سوال بپردازیم.

بدون بهترین آموزشگاه برق و الکترونیک آموزشگاهی است که به صورت کاملا تخصصی و عملی و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای دوره های برق و الکترونیک را برگزار کرده و در پایان دوره آموزشی نیز کارآموزان را وارد بازار کار نماید. آموزشگاه فنی برق تهران یکی از بهترین آموزشگاه ها در حوزه برگزاری دوره های برق و الکترونیک است که به صورت کاملا تخصصی دوره های فوق را برگزار می نماید. این آموزشگاه هدف اصلی خود را از برگزاری دوره های برق هدایت کارآموزان به بازار کار مشاغل فنی می داند و برای رسیدن به این هدف دوره هایی کاملا عملی و تخصصی و زیر نظر اساتید با تجربه و حرفه ای برگزار می نماید.

 

به همین علت توصیه می کنیم در صورتی که قصد شرکت در دوره های برق و الکترونیک را دارید در دوره های آموزشگاه فنی برق ثبت نام نمایید. اما چرا باید دوره های برق و الکترونیک را در آموزشگاه فنی برق سپری کرد؟

  • همانطور که گفتیم بهترین آموزشگاه فنی آموزشگاهی است که دوره های عملی و تخصصی برگزار نماید، کلیه دوره های برگزار شده در آموزشگاه فنی برق به صورت تخصصی بوده و در کارگاه های مجهز به صورت عملی برگزار می شود. کارآموزان کلیه مباحث آموزشی توسط اساتید را به صورت عملی تمرین کرده و آماده ورود به بازار کار می شوند.
  • سابقه طولانی آموزشگاه فنی برق یکی از دلایلی است که نشان از عملکرد صحیح این آموزشگاه و تخصصی بودن دوره های آن می دهد.
  • برگزاری کلاس های رایگان در صورتی که کارآموز درس را به طور کامل فرانگیرد نیز دلیل دیگری است تا با آسودگی خاطر و بدون دغذغه در دوره های آموزشگاه فنی برق ثبت نام کنید.
  • آموزشگاه فنی برق در تلاش است تا کلیه علاقه مندان از تمام نقاط کشور بتوانند در دوره های این آموزشگاه ثبت نام نمایند. در همین راستا برای رفاه بیشتر خوابگاه هایی را برای کارآموزان شهرستانی در نظر گرفته است.
  • کلیه سرفصل های آموزشی در دوره های آموزشگاه فنی برق متناسب با آخرین نیازهای بازار و بروزترین تکنولوژی ها می باشد.
  • ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور، برگزاری کلاس ها در ساعاتی انعطاف پذیر با توجه به برنامه کارآموزان، امکان کار با تجهیزات در کارگاه های مجهز، دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و غیره از دیگر مزایای ثبت نام در دوره های آموزشگاه فنی برق است.

پرطرفدارترین دوره های آموزشگاه فنی برق کدام است؟

آموزشگاه فنی برق دوره های آموزشی متعددی را برگزار می نماید. در ادامه به معرفی برخی از پرطرفدارترین دوره های این آموزشگاه می پردازیم.

 

آموزش تعمیرات موبایل

از دوره های بسیار پرطرفدار آموزشگاه فنی برق است که هر ماه کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام کرده و در پایان وارد بازار کار عالی تعمیرات موبایل می شوند. دوره تعمیرات موبایل شامل دو دوره تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری بوده و در این دوره ها تمامی سرفصل های مربوط به تعمیرات موبایل به صورت کاملا حرفه ای و متناسب با نیازهای بازار آموزش داده می شود. کارآموزان در این دوره آموزشی با در اختیار داشتن موبایل تمامی مطالب آموزشی را تمرین کرده و آماده ورود به بازار کار می شوند. در پایان دوره آموزشی تعمیرات موبایل کارآموز کلیه مهارت های لازم برای تعمیرات و عیب یابی انواع موبایل سامسونگ، اپل، الجی، هوآوی و . . . را به دست خواهند آورد. آموزشگاه فنی برق پس از پایان یافتن دوره نیز از طریق پشتیانی نامحدود همراه کارآموزان بوده و آنها را در مسیر موفقیت یاری می نماید.

آموزش plc

دوره آموزش plc دوره ای کاملا تخصصی و حرفه ای جهت ورود به بازار کار پی ال سی می باشد. در این دوره به صورت کاملا تخصصی اساتید حرفه ای آموزشگاه صفر تا صد پی ال سی را از پایه ای ترین مباحث تا آموزش پی ال سی به صورت پیشرفته مطرح کرده و از این طریق شما را برای ورود به بازار کار پی ال سی آماده می کنند. در دوره پی ال سی دو برند مطرح بازار که بسیار پرطرفدار بوده و در بازار ایران بیشتر از این نوع از پی ال سی استفاده می شود یعنی plc دلتا و زیمنس آموزش داده می شود. در این دوره آموزش برنامه نویسی پی ال سی، آموزش کلیه مباحث آموزشی HMI، آموزش مباحث شبکه های صنعتی، اجرای پروژه های صنعتی و بسیاری از مطالب دیگر در کارگاه های مجهز و به صورت کاملا تخصصی آموزش داده می شود.

 

آموزش نصب پکیج دیواری

دوره آموزش نصب پکیج دیواری در آموزشگاه فنی برق به صورت کاملا عملی و تخصصی برگزار می شود و کارآموزان با طریقه نصب انواع برندهای مطرح پکیج دیواری مانند بوتان، ایران رادیاتور و غیره آشنا می شوند. این دوره مناسب کلیه علاقه مندان به نصب پکیج دیواری یا افرادی که به تازگی وارد بازار کار پکیج دیواری شده و قصد دارند به صورت تخصصی در این حرفه به فعالیت بپردازند می باشد. فنی برق جهت مهارت بیشتر کارآموزان این امکان را فراهم کرده است تا کارآموزان به صورت عملی کلیه مراحل نصب پکیج را انجام داده و با کلیه نکات مهم نصب پکیج آشنا شوند.

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

آموزش تعمیرات پکیج از دیگر دوره های پر طرفدار آموزشگاه فنی برق بوده که امروزه به دلیل افزایش تعداد نصب پکیج از بازار کار پردرآمدی برخوردار می باشد. در این دوره کلیه مباحث مربوط به تعمیر، عیب یابی و تعویض قطعات برندهای مطرح بازار پکیج توسط اساتید با تجربه و در کارگاه های مجهز با بالاترین کیفیت آموزش داده می شود. این دوره متناسب با استاندارهای فنی حرفه ای بوده و متناسب کلیه افراد علاقه مند به تعمیرات پکیج می باشد. کارآموزان پس از پایان یافتن این دوره به دلیل مهارت هایی که به دست می آورند همچنین پشتیبانی های نامحدود فنی برق می توانند وارد بازار کار تعمیرات پکیج دیواری شده و از درآمد بالایی برخوردار شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشگاه فنی برق می توانید به سایت این آموزشگاه مراجعه کنید همچنین در صورت تمایل برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان آموزشگاه تماس حاصل نمایید .

تلفن: 02166121029

وبسایت: fannibargh.com

آدرس آموزشگاه فنی برق: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول

 

3659 نمایش