تاریخ انتشار: شنبه, 20 ارديبهشت 1399 ساعت 09:33

راهنمای خرید غذای سگ و گربه از پت شاپ آنلاین

در خرید غذای سگ و غذای گربه از پت شاپ آنلاین باید تعادل را حفظ کنید تا بتوانید بهترین غذای گربه و بهترین غذای سگ را خریداری کنید. حفظ سلامت جسمانی و افزایش شادابی حیوانات خانگی، از نتایج خرید بهترین غذای سگ و بهترین غذای گربه است. در نظر گرفتن منبع پروتئین در وعده غذایی سگ و گربه بسیار اهمیت دارد. البته تمامی این موارد تنها با وجود یک پت شاپ معتبر امکان پذیر خواهد بود. این مقاله شما را در مورد انتخاب پت شاپ مناسب و خرید غذای حیوانات راهنمایی می کند.

به احتمال زیاد شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در خانه‌تان حیوانات خانگی دارید. داشتن حیوانات خانگی مثل سگ و گربه باعث شده تا صاحبان آن‌ها به فکر غذای مقوی و مفید باشند. زیرا یکی از مهم ترین شرایط نگهداری سگ و گربه، تغذیه مناسب و سالم است. پت شاپ یا پت شاپ‌های آنلاین یکی از بهترین و پرطرفدارترین گزینه ها برای خرید غذای گربه و غذای سگ هستند. البته پیش از اینکه اقدام به خرید غذای سگ یا غذای گربه کنید، خوب است در مورد رژیم غذایی این دسته از حیوانات خانگی، اطلاعات لازم را کسب کنید. مقال حاضر این امکان را برای شما فراهم کرده تا نکات مهم و ارزشمندی درباره خرید غذای گربه و تهیه غذای سگ بدانید.

بهترین غذای گربه در پت شاپ‌های آنلاین

مسلما تغذیه گربه وحشی یا گربه‌ای که در خیابان زندگی می‌کند با تغذیه یک گربه خانگی متفاوت است. گربه‌های وحشی برای بدست آوردن غذا، تحرک زیادی دارند، در صورتی که گربه‌های خانگی کمترین میزان تحرک را در محیط خانه دارند. به همین دلیل، نوع رژیم غذایی این دو نوع گربه نسبت به هم متفاوت است. اگر خواسته باشید به یک پت شاپ آنلاین بروید، می‌بایست در نظر داشته باشید که رژیم غذایی متعادل را برای گربه خانگی‌تان در نظر بگیرید. در یک رژیم غذایی متعادل برای گربه خانگی می‌بایست پروتئين، چربی، كربوهيدارت، ويتامين‌ها و مواد معدنی بطور مرتب در هر وعده تکرار شوند. برای مثال، شما می‌توانید غیر از گوشت، از پنیر، تخم مرغ و شیر هم برای تنظیم تعادل نیازهای بدنی حیوان استفاده کنید. توجه داشته باشید که منبع پروتئین باید به گونه‌ای تنظیم شود که حداقل یک بیستم جیره غذایی یک گربه بالغ شامل پروتئین باشد.

 

تناسب میان ترکیبات غذای گربه را حفظ کنید!

دلیل آن‌که به استفاده از شیر در غذای گربه تاکید می‌کنیم، نیاز بدن گربه در حال رشد به پروتئین است. لازم است بدانید که نباید در استفاده از پروتئین‌های گیاهی در تغذیه گربه زیاده‌روی کنید. بطور معمول بیشترین میزان پروتئین غذای خشک گربه از پروتئین‌های حیوانی تشکیل شده است. در کنار پروتئین‌های حیوانی، به مقدار کمتری پروتئین‌های گیاهی لازم است. چرا که غذای گیاهی، هضم غذای گربه را با مشکل مواجه می‌کند. در رابطه با کربوهیدرات‌هایی که می‌خواهید از پت شاپ آنلاین یا هر فروشگاهی خریداری کنید هم، باید دقت کنید که مقدار آن از 10 درصد بیشتر نشود.

در رژیم‌های غذایی گربه خانگی به این نکته دقت داشته باشید که تنوع ترکیبات غذایی را رعایت کنید. برای مثال، اگر در یک وعده از گوشت پخته شده برای گربه استفاده می‌کنید، در وعده دیگر غذایی تنها از پنیر و تخم مرغ استفاده نکنید. چرا که گربه این غذا را نمی‌خورد! به بیانی ساده، در هر وعده تناسب میان ترکیبات غذای گربه باید حفظ شود تا تعادلی بین رژیم غذایی باشد. بطور معمول، رژیم غذایی گربه‌های خانگی باید بصورتی باشد که گربه نه اضافه وزن پیدا کند، نه از کمبود مواد معدنی دچار لاغری بیش از حد شود.

خرید مناسب ترین غذای سگ از پت شاپ‌های معتبر

سگ‌ها همانند گربه‌ها برای حفظ وضعیت مطلوب بدن‌شان به یک رژیم غذایی ایده‌آل و منظم نیاز دارند. سلامتی، شادابی و نشاط سگ با غذای متعادل روزانه ممکن است. اگر غذای سگ نیازهای درونی بدن آن را رفع نکند، متوجه می‌شویم که رژیم غذایی و تغذیه نامناسبی دارد.

پیش از اینکه به پت شاپ‌ آنلاین مراجعه کنید، ابتدا باید از پاکیزه بودن حیوان در محیط خانه، اطمینان حاصل کنید. این موضوع آن‌قدر اهمیت دارد که می‌توانیم به راحتی بگوییم که آب و غذای آلوده و غیر بهداشتی، نقطه آغازی برای ابتلا سگ به بیماری‌های خطرناک  و مهلک است.

در غذای سگ همانند غذای گربه باید تعادل بین ترکیبات رژیم غذایی حفظ شود. یعنی كربوهیدرات، پروتئین، چربی، ویتامین‌ها و مواد معدنی به تناسب رعایت شده باشد. بطور حتم خودتان می‌دانید که یک وعده غذایی نامطلوب می‌تواند حساسیت سگ را نسبت به شیوع بیماری‌های رایج حیوانی افزایش دهد و رشد جسمی سگ را با مشکلات اساسی روبه‌رو کند.

پت شاپ ها نیز نقش مهمی در تغذیه حیوان شما دارند. سهل انگاری در انتخاب یک پت شاپ مناسب، برای خرید غذا میتواند با زندگی حیوان محبوبتان بازی کند. مواد غذایی سگ را از پت شاپ های معتبر خرید کنید تا با خیالی آسوده شاهد تغذیه آن باشید.

 

دلایل تنظیم ترکیبات غذای سگ را بدانید

میزان غذای سگ به سن سگ هم بستگی دارد. یعنی نمی‌شود یک نسخه رژیم غذایی را برای سگ مادر و سگ نوزاد از پت شاپ سفارش داد! چرا که نیازهای غذایی سگ‌های خانگی با سطح بدن آن‌ها رابطه مستقیم دارد. این نکته بدان معنا است که وزن سگ تاثیر آن‌چنانی در رژیم غذایی آن ندارد. همچنین در رابطه با تفاوت غذای سگ کار و سگ خانگی باید بدانید که سگ‌های کار به غذای بیشتر و پر انرژی تری نیاز دارند. سگ‌های جوان تر هم نسبت به سگ‌های پیر، غذای بیشتری می‌خورند. همچنین سگ‌های آبستن، نیاز بیشتری به مواد مغذی و پروتئینی دارند.

بسیاری از صاحبان سگ‌های خانگی این سوال را می‌پرسند که گوشت چرخ کرده برای سگ‌های بالغ خوب است یا نه؟ باید بگوییم که 99 درصد گوشت‌های چرخ کرده چربی زیادی دارند و با ورود به بدن سگ، مشکلاتی از قبیل سوء هاضمه را بوجود می‌آورند. در این شرایط پیشنهاد می‌کنیم که تکه گوشت‌هایی که چربی کمتری دارند، برای یک وعده غذایی مناسب هستند. همانطور که گفتیم حفظ تعادل در غذای سگ خانگی بسیار اهمیت دارد. تناسب بین چربی، فیبر، پروتئین و ویتامین در تهیه غذای سگ از اصولی است که هر فردی که قصد دارد در خانه خود از این حیوانات نگهداری کند، باید به یاد داشته باشد.

اشتباهات متداول در ترکیب غذای سگ‌ خانگی

در پایان این مقاله قصد داریم تا برخی از اشتباهات غذایی که تعادل برنامه غذایی سگ را به هم می‌زند، یادآوری کنیم. استفاده از جگر سفید گوسفند برای یک وعده غذای سگ اصلا درست نیست. جگر سفید گوسفند ارزش غذایی ندارد و به دلیل انگل‌هایی که دارد، برای سلامت سگ شما خطرناک خواهد بود. در واقع کیست‌های انگلی که در جگر سفید گوسفند وجود دارند، موجب آلودگی انگلی در محیط داخلی بدن سگ می‌شود و به همین خاطر توصیه نمی‌کنیم که از جگر سفید گوسفند برای غذای سگ استفاده کنید.

دادن قطعات استخوانی تیز و کوچک هم برای سگ ضرر دارد. درست است که سگ به لیس زدن قطعات استخوانی علاقه دارد، اما قطعات استخوانی ریز، برای مجرای تنفسی آن مشکل ساز خواهد بود.

 در رابطه با پخته بودن یا خام بودن غذای سگ خوب است بدانید که غذای پخته برای سگ بهتر است. چرا که احتمال آلودگی غذای سگ‌ها به شدت کاهش پیدا می‌کند. برای جلوگیری از اختلالات گوارشی توصیه می‌شود که غذای سگ را گرم کنید و به او بدهید.

کدام پت شاپ را برای خرید غذای سگ و گربه انتخاب کنیم؟

انتخاب یک پت شاپ برای تهیه غذا و لوازم، انتخاب کیفیت زندگیِ حیوان خانگی شماست! پس طبیعی است که نهایت وسواس را در این مورد داشته باشید.

باتوجه به آنکه این روزها پت شاپ های آنلاین و غیر آنلاین زیادی مشغول به فعالیت هستند، بهتر است موردی را انتخاب کنید که همه چیز تمام باشد. یک پت شاپ ایده آل برای تهیه غذا و لوازم حیوانات خانگی باید این خدمات را ارائه کند:

  • تضمین سلامت و کیفیت غذا
  • تضمین اصالت کالا
  • تنوع در غذاهای ایرانی و خارجی
  • رعایت اصول و نکات بهداشتی
  • امکان سفارش تلفنی و اینترنتی
  • ارسال غذا و لوازم در سطح استان در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه
  • امکان ارسال غذا و لوازم به سراسر کشور
  • امکان پرداخت در محل برای سفارشات داخل استان

البته اگر شما هم به دنبال آن هستید که تمامی این امتیازها را یکجا دریافت کنید، ما میتوانیم پت شاپ آنلاین بامی پت را به شما معرفی کنیم.

2169 نمایش

نظر دادن