AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 17 ارديبهشت 1399 ساعت 13:57

آقازاده‌ای که به دست پدرش در ملاء عام تنبیه شد! + ویدئو

یک وزیر هندوستانی پسرش را به دلیل اهانت به مامور قانون حین انجام وظیفه در خیابان مورد تنبیه قرار داد.  

وزیر سابق ایالت " مادهایا پرادش " هند با تنبیه پسرش در ملاء عام به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. " پرادهامون سینگ تومار " پسرش را مجبور به جمع آوری آشغال از کف خیابان در کنار تعدادی از کارگران کرد. " ریپودامَن " که بدلیل نداشتن ماسک در خیابان توسط پلیس متوقف شده بود اقدام به تهدید یکی از ماموران پلیس کرده بود.

ویدئویی که روز پنجشنبه به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی هند منتشر شده بود این آقازاده عصبانی را در حال تهدید و خط و نشان کشیدن برای مامور پلیس که قصد جریمه کردن او را داشت نشان می‌داد. بنا بر گزارش یکی از رسانه‌های محلی هندوستان این آقازاده پس از برقراری تماس با یک شخص که هویتش مشخص نشده، گفت: «این مامور را به یک ییلاق (واژه‌ای برای تحقیر) ببرید و سپس به او بگویید من کی هستم؟»

پس از انتشار این ویدئو و اطلاع وزیر سابق از قائله‌ای که آقازاده‌اش در خیابان رقم زده بود، او پسرش را به محل وقوع حادثه برد و ضمن عذرخواهی از مامور پلیس مبلغ ۱۰۰ روپیه نیز به عنوان جریمه پرداخت کرد. وزیر سابق برای آنکه درس عبرت خوبی به پسرش بدهد او را مجبور کرد تا تمام آشغال‌های کف خیابان در محل وقوع درگیری را نیز جمع آوری کند. پرادهامون سینگ تومار همچنین در یک ویدئو بابت رفتار پسرش عذرخواهی کرد و از پسرش نیز خواست تا از مامور پلیس که در حال انجام وظیفه خود بوده عذرخواهی کرده و بابت رفتاری که از او سر زده است ابراز پشیمانی کند.

گفتنی است؛ با شیوع کرونا در هند در ایالت مادهایا پرادش تاکنون ۲۷۱۹ مورد از ابتلای شهروندان به کرونا گزارش شده است. این در حالی است که ۱۴۵ تن از مبتلایان جان خود را از دست داده و ۵۲۴ تن نیز بهبود یافته‌اند. همچنین تا لحظه درج این خبر ۴۶۴۷۶ تن در هند به کرونا مبتلا شده‌اند که ۱۵۷۱ تن از مبتلایان جان باخته‌اند.

رسانه

2780 نمایش