تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 ارديبهشت 1399 ساعت 10:31

لحظه وحشتناک کودک ربایی میمون در روز روشن! + ویدئو

دختر خردسالی که مورد حمله یک میمون قرار گرفته بود با هوشیاری همسایه‌ها از این حادثه جان سالم بدر برد.  

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله وحشتناک میمون به یک کودک خردسال را به تصویر می‌کشد. این کودک به همراه چند کودک دیگر در داخل کوچه در حال بازی بود که ناگهان مورد حمله این جانور قرار گرفت. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این کودک در داخل کوچه نشسته است ناگهان میمون از روی یک دوچرخه به پایین پریده و به او حمله ور می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد این حیوان دختر خردسال را با خود حدود چند متر روی زمین کشیده و سپس او را رها می‌کند. فریاد‌ شاهدان عینی و همسایگان مانع ربوده شدن کودک توسط میمون شد. هنوز مکان دقیق این حادثه مشخص نشده است اما احتمال می رود محل وقوع آن کشور هند بوده باشد.

این ویدئو توسط یک بسکتبالیست بازنشسته آمریکایی با نام " رِکس چاپمَن " در توئیتر منتشر شد. او در توضیح این ویدئو نوشت: «نمی‌توانم آخرین باری را که یک میمون از موتورسیکلت پیاده شد و اقدام به کودک ربایی کرد را به یاد بیاورم.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۴ میلیون بیننده داشته و نزدیک به ۱۶۰۰۰ بار نیز بازنشر شده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. " سوسانتا ناندا"، مامور محیط بان هندی که خود او نیز معمولا تصاویر جالبی را در توئیتر به اشتراک می‌گذارد نوشت: «مطمئنا در دوره‌ای عجیب زندگی می‌کنیم. آدم ربایی میمون در روز روشن!»

رسانه

2799 نمایش

نظر دادن