تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 فروردين 1399 ساعت 20:39

هدایای تبلیغاتی خلاقانه، ابزاری قدرتمند در بازاریابی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی که جامعه شما آنها را کارآمد می شمارد به طور مداوم و پیوسته برند شما را به آنان یادآوری می کند. همین الان که در حال خواندن این مقاله هستید، قطعا یک خودکار بر روی میز شما یا در جیب تان یا درون کیف تان وجود دارد که یک برند تبلیغاتی بر روی آن نقش بسته است و هر بار که آن را نگاه می کنید به یاد می آورید که چگونه آن را در یافت کرده اید و چه کسی آن را به شما داده است. همانند فنجانی که قهوه خود را با آن میل می کنید یا برق لبی که باعث کاهش درد شما می شود هدایای تبلیغاتی مناسب و کارآمد باعث می شوند عادات روزمره شما برایتان دلچسب شود.

 

مشتریان شما به اهمیتی که برای آنها قائل هستید، احترام ویژه ای می گذارند. آنها به خوبی درک می کنند که چقدر برای آنها زمان صرف کرده اید و چقدر دوستشان دارید. وقتی پای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه ( هدایای تبلیغاتی ) به میان می آید، این جمله منتسب به آقای بیل گیتس به ذهن متبادر می شود: بشردوستی واقعی، نیازمند صرف زمان و خلاقیت بسیاری است.

در مقایسه با روش های سنتی نامگذاری تجاری، هدایای تبلیغاتی طیف وسیعی از گزینه های مقرون به صرفه را ارائه می دهند. اکثر هدایای تبلیغاتی قیمتی ناچیز برای هر مشتری داشته و تاثیری طولانی مدت از پیام شما برای آنان به جای می گذارند. به علاوه گزینه های مقرون به صرفه دیگری وجود دارند که بیش از یک کالا را تبلیغ کرده و تاثیری گسترده بر روی مشتریان دارند.

 چرا هدایای تبلیغاتی خلاقانه؟

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص در دنیای بازاریابی کنونی، ابزاری قدرتمند محسوب می شوند که می توانند داستان هیجان انگیز کسب و کار رویایی شما را فریاد بزنند.

تهیه هدیه خلاقانه و عجیب به معنی این نیست که شما باید هزینه و قیمت گزافی را پرداخت نمایید. هدایای خلاقانه ارزان قیمت را نیز می توانید در مجموعه صدرا به راحتی بیابید.

خلاقیت راه حل کنونی افزایش راندمان و اثربخشی بازاریابی و فروش است. به قول سعید محمدی ارانی مدیر وب سایت ایران کانتنت مارکتینگ: بازاریابی چیزی جز ابتکار و خلاقیت نیست.

فرصت استثنایی انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه را از دست ندهید، هدیه خلاقانه در تبلیغات، بازاریابی و  انتقال سریع پیام به مخاطب به عنوان یک فاکتور موفقیت محسوب می شود. همچنین به یادداشته باشید شما می بایست به ماندگاری نام و داستان برندتان بیشتر از اثر تبلیغ بیاندیشید. اگر مجبور به انتخاب یک شاخص برای گزینش بهترین هدیه تبلیغاتی هستید، آن شاخص خلاقیت است.

گروه آموزشی رابین با توجه به خواص عقیق و سنگ های نیمه قیمتی برای اولین بار در ایران با استفاده از دستگاه تراش سنگ اقدام به طراحی و تولید پک تبلیغاتی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ( فیروزه ، عقیق ، جاسپر و … ) با امکان چاپ و درج لوگو نموده است .

برای دریافت بیشترین بازخورد و بهترین عملکرد از هدایای خلاقانه و دریافت پیشنهادهای ویژه همین حالا با شماره 09131546251 ) واحد فروش ( تماس بگیرید یا به وب‌سایت http://www.rabingroup.ir مراجعه کنید .

3037 نمایش

نظر دادن