تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 فروردين 1399 ساعت 13:02

۳ هزار مداح به رهبر انقلاب نامه نوشتند

۳هزار نفر از مداحان بسیجی و جامعه هیأت‌های مذهبی کشور به رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) پیرامون تبیینِ نقشه راهِ فعالیت‌های جهادگران در عرصه مواجهه با کرونا، نامه نوشتند.  

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)
با سلام و تحیت و تجدید بیعت، با عنایت به رهنمودهای حضرتعالی به مناسبت ولادت حضرت امام زمان (عج) و تبیینِ نقشه راهِ فعالیت‌های جهادگران در عرصه مواجهه با کرونا، محضرتان معروض می‌دارد. این سخنان باعث تقویت اراده و قوت قلبی برای همه جامعه، خصوصاً فعالانِ جامعه ستایشگری و هیأت‌های مذهبی شد تا برای امروز و فردای خویش ماموریت ویژه ذیل هدایت‌های مقام عظمای ولایت تعریف و نسبت به آن اهتمام ورزند.

خوشحالیم که در پیشگاه «حضرت ولی» عرض کنیم که به لطف آموزه‌های امام خمینی(ره) و خطی که جناب‌تان ترسیم فرموده‌اید، همدلی و هم افزایی مومنانه و باور به توانستن از پی خواستن، رسم الخط زندگی اجتماعی مردم شده است که جلوه‌هایی از این زیست مومنانه را در ماجرای کرونا شاهد هستیم.

در همین راستا، اکنون مدیران هیأت‌های مذهبی به همراه مادحین و ذاکرین در امر راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و اقلام ضدعفونی کننده در مساجد و حسینیه‌ها و نهادهای مردمی، اقدام کرده‌اند و پویش «هیأت تعطیل‌بردار نیست»، «هر خانه یک هیأت» و تهیه بسته‌های معیشتی برای افراد ناتوان و سالمند در حال انجام است.

خوشحالیم که در این روزهای سخت، خدمت مقتدای‌مان عرض کنیم، تهدید کرونا به بستری برای تجلی دوباره فرهنگ ایثار در جامعه تبدیل شد و سرفرازانه توانستیم به دنیا نشان دهیم که فرهنگ ایثار در این دیار، جلوه عوض می‌کند اما در قید زمان و مکان نمی‌گنجد. دیروز دفاع مقدس بود با آن تجلیات ناب و امروز در دفاع مقدس سلامت با این جلوات الهی. دیروز سربازان، پاسداران و بسیجیان بودند و لباس خاکی، امروز کادر درمانی هستند و رزمجامه‌ای سفید برای روسفیدی فرهنگ انقلابی ایران. نقش‌ها عوض شد اما ماموریت همان است که بود و شیوه حمایت‌های مردمی هم بازخوانی همان ستاد کمک به جبهه‌هاست که خاطرات ناب پیشین را جانی دوباره بخشید.

باری، همان‌طور که حضرتعالی فرمودید؛ مقایسه رفتارهای ملت ایران با رفتارهایی که در کشورهای غربی رخ می‌دهد نشان از واقعیت‌های متعالی تمدن ایرانی اسلامی دارد که امپراطوری رسانه‌ای غرب همواره در صدد تحقیر فرهنگ ما و بزک کردن فرهنگ خود بوده و مقاسیه فرهنگ رفتاری مردم و دولت در ایران با رفتار مردم و دولت‌های غربی نشان از نابسامانی‌های این جوامع و وحشی‌گری‌های اروپا و آمریکا در قبال سایر ملت‌های ضعیف جهان دارد.

جامعه ستایشگران مذهبی اعم از هیأت‌های مذهبی، ذاکرین و شاعران انقلابی، ضمن تجدید پیمان و عرض ارادت به مقتدای خویش، اعلام می‌دارد که تا زمان ریشه‌کنی این ویروس منحوس از جامعه اسلامی با استقامت بر ارزش‌های انقلاب، تقویت باورها و روحیه مذهبی کشور و با فداکاری‌های ملت ایران در این سنگر حضور خواهند داشت .ما آماده‌ایم بر اساس رهنمودهای شما با گام‌های استوار نقش خود را در این مقطع حساس ازتاریخِ کشور عزیزمان در کمک به مردم، افزایش امید در جامعه و آرامش‌بخشی به آحاد مردم ایفا نماییم.

تعداد ذاکران هر استان به تفکیک در سازمان بسیج مداحان موجود است.

منبع: فارس

3173 نمایش

نظر دادن