AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: جمعه, 22 فروردين 1399 ساعت 20:17

هزینه حمل خودرو به کیش

سفر کردن با ماشین شخصی قطعا مزایا و معایبی دارد. یکی از مهم‌ترین معایب سفر با ماشین‌های شخصی خطرات جاده است. خطرات جاده‌های زمینی هر ساله بسیاری از گردشگران را تهدید می‌کند و موجب می‌شود تا بسیاری از افراد و مسافران به‌ جای استفاده از ماشین شخصی‌شان سراغ رزرو بلیط‌ قطار یا سایر وسایل نقلیه بروند. البته سفر با ماشین شخصی مزایایی نیز دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به راحتی در شهر مقصد و کمتر شدن هزینه‌های حمل و نقل در شهر مقصد اشاره کرد. اگر قصد سفر با قطار را دارید می‌توانید ماشین شخصی‌تان را با خودتان به شهر مقصد ببرید و در آن‌جا به کمک ماشین شخصی‌تان به هر جایی که می‌خواهید بروید آن‌ هم با کمترین هزینه. حمل ماشین شخصی با قطار نیازمند دانستن نکاتی است که در این مطلب می‌خواهیم مهم‌ترین آن‌ها را بررسی کنیم. همچنین در نظر داشته باشید که با خرید بلیط قطار از علی بابا می‌توانید کمترین هزینه را برای سفرتان بپردازید.

 

 

در نظر داشته باشید که برای تحویل خودرو به راه آهن باید از ۸ صبح تا ۳ ساعت قبل از حرکت قطار بلیط قطار را برای ماشین شخصی‌تان خریداری کنید. در هنگام تحویل خودرو نیازمند همراه داشتن مدارک ماشین یعنی مدارک شناسایی مالک، سند و کارت مالکیت خودرو الزامی است. غیر از هزینه بلیط که برای خودرو تهیه می‌کنید باید یک حق بیمه نیز پرداخت کنید که این حق بیمه درصدی از مبلغ خودرو شماست و هزینه مشخصی ندارد. دقت داشته باشید که خودرو شما در زمان تحویل باید کاملا سالم باشد در غیر این صورت از تحویل گرفتن خودروی شما خودداری می‌شود. اگر خودروی شما دارای یک پلاک موقت باشد فقط درصورتی اجازه حمل خودرو را به شما داده می‌شود که مهلت مجوز عبور آن به پایان نرسیده باشد. همچنین اگر ماشین شما هنوز پلاک نشده باشد و تازه خریداری شده باشد لازم است که برگه‌ی فروش خودرو را به‌همراه داشته باشید. اگر به دنبال خرید بلیط قطار به کیش با قیمت مناسب هستید می‌توانید از وب سایت‌های معتبر استفاده کنید.  

 

 

در مورد خودروهای شاسی بلند اگر ارتفاع ماشین شما از ۱۵۸ سانتی‌متر بیش‌تر باشد و یا عرض آن از ۱۸۰ سانتی‌متر بیش‌تر باشد امکان حمل ماشین شما وجود ندارد. در نظر داشته باشید که به کمک تقویم قیمتی و خرید بلیط قطار از علی بابا می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. تقویم قیمتی علی بابا می‌تواند مناسب‌ترین راه برای تهیه یک بلیط قطار با قیمت مناسب باشد. این تقویم در هنگام رزرو بلیط قطار، به‌صورت نواری در بالای سایت و اپلیکیشن ظاهر می‌شود و عملکرد آن به این صورت است که کمترین قیمت خرید بلیط قطار به کیش را در روزهای قبل و روزهای بعد به شما نشان می‌دهد. برای مثال فرض کنید که شما قرار است که در روز یکشنبه ۲۶ اسفند به مسافرت بروید و اگر سفر شما یکی دو روز هم عقب و جلو شود مشکلی برای شما پیش نمی‌آید؛ در این حالت تقویم قیمتی علی بابا به شما کمک می‌کند تا کم‌ترین قیمت‌های بلیط قطار از ۲۳ اسفند تا ۲۹ اسفند را به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای مشاهده کنید. البته این تقویم بیش‌تر برای افرادی مناسب است که سفر آن‌ها در تاریخ دقیقی صورت نمی‌گیرد و یکی دو روز اختلاف مشکلی را برای‌شان به‌وجود نمی‌آورد. برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش نیز میتوانید از آدرس www.alibaba.ir/flights/THR-KIH اقدام نمایید

اگر قصد حمل ماشین را به جزیره کیش را دارید ابتدا باید برای خودتان و خانواده، بلیط قطار را تهیه کنید و سپس یک بلیط جداگانه هم برای ماشین‌تان بخرید. در نظر داشته باشید که امکان حمل ماشین شخصی در بیش‌تر خطوط ریلی سفر به کیش فراهم است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بین ۱۲۰ تا ۳۰۰ هزار تومان، ماشین‌تان را به جزیره کیش ببرید. این هزینه کاملا مقرون به‌صرفه است و قطعا در برابر هزینه‌های حمل و نقل‌تان در کیش، عدد بسیار ناچیزی است. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که اگر بلیط‌ ماشین‌تان گم شد باید برای چاپ بلیط المثنی اقدام کنید چون حمل و نقل خودرو بدون بلیط امکان‌پذیر نمی‌باشد. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت، علاوه بر خرید بلیط برای خود‌تان، بلیط ماشین‌تان را نیز اینترنتی تهیه کنید و نیازی به مراجعه حضوری به شرکت‌های صادرکننده بلیط نمی‌باشد. درواقع با این کار توانسته‌اید در وقت و هزینه‌تان صرفه‌جویی کنید. بهتر است درجریان باشید که تحویل خودرو در مبدا یعنی جزیره کیش نیاز به‌همراه داشتن مدارک دارد.

3672 نمایش