تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 فروردين 1399 ساعت 14:38

نقش طراحی سایت در کسب و کار چیست؟

طراحی سایت مانند یک ابزار تبلیغاتی بسیار قوی و پر سرعت می تواند شما را از رقیبان خود جلو انداخته و توسعه چشمگیری به کسب و کار شما دهد. این روزها ورود به دنیای دیجتال و تجارت اکترونیک نه تنها یک راهکار بلکه یک الزام محسوب می شود که تمامی افراد  در هر کسب و کار و شغلی باید به دنبال آن باشند. در این مقاله شما را با تاثیر طراحی سایت و استفاده از اینترنت بر کسب و کار آشنا خواهیم کرد.

 

 

 

نقش طراحی سایت در کسب و کار چیست؟

اگر شما یک کسب و کار کوچک و نوپا دارید و هنوز برای طراحی سایت خود اقدامی انجام نداده اید، باید سال ها برای پیشرفت و ارتقا کاری خود صبر کنید. طی نظرسنجی های انجام شده متاسفانه بیش از 70 درصد کسب و کارهای کوچک فاقد وب سایت بوده و از تاثیر فوق العاده آن بر کسب و کار خود بی خبر هستند. شما می توانید با طراحی سایت چندین گام از رقبای خود فاصله بگیرید.

 

آموزش مشتریان

اگر شما در کسب و کار خود به دنبال ارائه خدمات و محصولات جدیدی هستید، با طراحی سایت می توانید به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و روش استفاده صحیح از محصولات را به مشتریان خود توضیح دهید.

 

معرفی خدمات و محصولات به طور کامل

در صورتی که شما در دنیای مجازی فعالیت داشته باشید، می توانید برای هر کدام از محصولات و خدمات خود یک بخش جداگانه توضیح داشته باشید. مشتری بعد از ورود به سایت شما می تواند تمام توضیحات محصول یا خدمات مورد نظر خود را خوانده و بدون هیچ گونه ابهامی آن را سفارش دهد.

 

کسب و کار خود را بین المللی کنید

با طراحی سایت و فعالیت در دنیای اینترنت شما می توانید به راحتی با تمامی افراد در هر کشور و شهری ارتباط برقرار کنید. برخلاف کسب و کارهای قدیمی که مشتریان شما تنها همشهریانتان هستند، شما می توانید در دنیای مجازی خدمات خود را به هر فرد در هر گوشه از این کره خاکی ارائه دهید.

 

شبانه روزی فعالیت کنید

بدون شک در یک کسب و کار سنتی، اگر شما به دنبال افزایش سود و تعداد مشتریان خود هستید، باید ساعات بیشتری از روز را سرکار بمانید. این مساله شما را از پرداختن به کارهای دیگر مانند ورزش، تفریح یا حتی در کنار خانواده بودن باز می دارد. از دیگر مزایای طراحی سایت و ورود به دنیای دیجیتال آن است که فعالیت شما شبانه روزی خواهد بود. حتی در زمانی که شما خواب هستید، افراد می توانند وارد سایت شما شده و سفارش خود را ثبت کنند.

 

موثرتر و ارزان تر تبلیغات کنید

تبلیغات برای هر موفقیت و شناخته شدن برند، شرکت و کسب و کاری حرف اول را می زند. جالب است بدانید که طراحی سایت و دنیای دیجیتال از یک طرف بازاریابی و تبلیغ را برای شما گسترده تر و بهتر انجام داده و از طرف دیگر هزینه های شما برای تبلیغ را کاهش می دهد. درج رپورتاژ آگهی یا تبلیغات کسب و کارتان در یک وب سایت یا دیگر صفحات مجازی شاید تا ده یا صد برابر هزینه تبلیغات شما را نسبت به استفاده از بنرها و کاتالوگ های تبلیغاتی کاهش دهد.

از طرف دیگر تبلیغات در این روش در دسترس و دید تعداد بیشتری از افرار قرار می گیرد و شما می توانید بیش از تبلیغات سنتی، افراد بیشتری را با کسب و کار و برند خود آشنا کنید.

 

 

تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید

با طراحی سایت می توانید به صورت موثرتری تبلیغات و فعالیت کنید. دست شما در دنیای اینترنت باز است. شما می توانید از تمامی ابزارهای لازم مانند عکس، انیمیشن، فیلم، فایل صوتی و غیره استفاده کرده تا بتوانید تاثیر بیشتری بر افراد بگذارید. بدون شک تاثیر بیشتر می تواند افراد بیشتری را به کسب و کار شما علاقه مند کند.

 

به کسب و کار خود اعتبار بیشتری ببخشید

همانطور که برای کسب و کارهای قدیمی، داشتن شرکت یا فروشگاه اعتبار عینی به آن می دهد، طراحی سایت و داشتن صفحات مجازی نیز می تواند اعتبار برند و کسب و کار شما را چند برابر کند. افراد می توانند به سایت شما وارد شده، با خدمات شما آشنا شده و شما را بیشتر و بهتر بشناسند.

 

اطمینان افراد را جلب خواهید کرد

بعد از طراحی سایت شما می توانید، مشتریان خود و میزان رضایت آن ها از محصولات، مجوزهای رسمی فعالیت و جوایزی را که کسب کرده اید، در سایت نمایش دهید. افراد بعد از ورود به سایت با خواندن و دیدن این مطالب به کیفیت و تخصص شما اطمینان کرده و با خیال آسوده تری سفارش می دهند.

 

تعامل با مشتریان بسیار ساده تر خواهد بود

شما می توانید در سایت خود باشگاه مشتریان قرار داده یا از خدماتی مانند ارسال خبرنامه، زمان های برگزاری حراج های فصلی و غیره قرار دهید. می توانید به راحتی با مشتریان خود وارد ارتباط شده و آن ها را در جریان محصولات و یا خدمات جدید قرار دهید. به خاطر داشته باشید کسب و کاری موفق است که علاوه بر جذب مشتری جدید، بتواند مشتریان قدیمی خود را نیز حفظ کند.

 

 

 

طراحی سایت توسط ایزی وب

اگر شما نیز به دنبال طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کار نوپا و یا حتی قدیمی خود هستید، ایزی وب می تواند یک سایت حرفه ای متناسب با نیازهای شما طراحی کند. ما در ایزی وب مجموعه ای از متخصصان را دور هم گرد آورده ایم تا بتوانیم رضایت کامل شما عزیزان را به دست آوریم. شما می توانید طراحی سایت های مختلف برای سازمان دولتی و یا شرکت خصوصی، سایت های آموزشی یا فروشگاهی را با خیال آسوده به ما بسپارید.

بهتر است بدانید که ایزی وب دارای مجوزهای رسمی از سازمان های مربوطه می باشد. از مجموعه ی این مجوزها می توان به عضویت در بانک متخصصین حرفه ای مایکروسافت آمریکا، عضویت در شورای عالی انفورماتیک و سازمان نظام صنفی رایانه ای ایران اشاره کرد.

طراحی سایت در این مجموعه در نهایت دقت، سرعت و کیفیت انجام شده و هزینه های آن بسیار منصفانه و مناسب است. به شما پیشنهاد می کنم با طراحی سایت گامی مهم برای پیشرفت کسب و کار و تحقق آرزوهای همیشگی خود بردارید.

3023 نمایش

نظر دادن