AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 فروردين 1399 ساعت 14:05

ایمپلنت با کیفیت در کلینیک دندانپزشکی تهران

ایمپلنت با کیفیت در تهران برای افرادی که یک یا چند دندان خود را از دست داده اند استفاده می شود. ایمپلنت های باکیفیت و ارزان توسط متخصصین ایمپلنت و بعد از جراحی دندان در استخوان فک کار گذاشته میشوند. پس از اینکه پایه ایمپلنت به استخوان شما جوش خورد، مانند ریشه برای تاج دندان جدیدی که قرار است جایگزین دندان ازدست رفته شما بشود عمل می کند. در نهایت تاج دندان که مانند دندان طبیعی به نظر برسد، به ایمپلنت متصل می شود و فضای خالی دندان ازدست رفته را پر می کند. برای موفقیت آمیز بودن کاشت دندان ، باید به مقدار کافی استخوان در فک وجود داشته باشد. استخوان باید به اندازه کافی قوی باشد تا بتواند ایمپلنت دندان را نگه دارد. اگر تراکم استخوان کافی نباشد، ممکن است بوسیله روشی که به آن تقویت استخوان یا پیوند استخوان می گویند، نیاز به اضافه کردن و تقویت آن باشد. علاوه بر این، دندان های طبیعی و بافت های حامی نزدیک ایمپلنت نیز باید در سلامت خوبی باشند.

ایمپلنت بدون جراحی در تهران

قسمت های مختلف ایمپلنت

• ایمپلنت: از جنس تیتانیوم بوده و در استخوان فک بالا یا پایین قرار داده می شود.
• اباتمنت: از جنس تیتانیوم، طلا یا پورسلن(چینی) بوده و بوسیله پیچ به ایمپلنت متصل می شود. این قسمت، ایمپلنت را به تاج دندان وصل می کند. شکل آن مانند یک دندان طبیعی است که بریده شده تا تاج روی آن سوار شود.
• ریستوریشن(بخشی که شبیه دندان است): تاج دندان است. معمولا از ترکیب پورسلین با یک آلیاژ فلزی (PFM) ساخته می شود اما می تواند تماما فلز یا پورسلین نیز باشد. تاج به روی اباتمنت پیچ شده یا چسبانده می شود. اگر که پیچ شود، سوراخ پیچ با مواد ترمیم کننده، مانند کامپوزیت های همرنگ پرکردگی دندان، پوشیده می شود.

از ایمپلنت خود چه انتظاراتی می توانید داشته باشید؟

ایمپلنتبا کیفیت دندان مانند دندان طبیعی شما به نظر می رسد و کار خواهد کرد.

هرچند در برخی از بیماران اینکه ایمپلنت دقیقا مانند دندان طبیعی به نظر برسد ممکن است کاری سخت باشد.

چراکه در برخی موارد به دلیل میزان استخوانی که دارید(تراکم استخوان) و مقداری که نیاز است تا ایمپلنت کار گذاشته شود و به طور صحیح کار کند، ممکن است ایمپلنت شما به صورت مستقیم قرار نگیرد و زاویه دار کار گذاشته شود.

تاج دندان می تواند پهن تر ساخته شود تا فاصله بین دندان ها را بپوشاند. مطالعات انجام شده تاکنون نشان داده اند که دوام و عمر مفید این ایمپلنت دندان می تواند تا ۲۵ سال باشد.

ایمپلنت بدون جراحی و اقساط در تهران

ایمپلنت با کیفیت و ارزان در کلینیک دندانپزشکی در تهران

1839 نمایش