تاریخ انتشار: پنج شنبه, 29 اسفند 1398 ساعت 10:09

با خرید ممبر تلگرام برندتان را از رقبا متمایز کنید!

با پیشرفت روزافزون شبکه‌های اجتماعی و تب و تاب استفاده از فضای مجازی، تحولی بزرگ در شکل کسب و کارهای مختلف ایجاد شده است. نیمی از بیزینس‌ها در فضای آنلاین نیز حضور دارند و سعی می‌کنند از این طریق مشتریان کسب و کار خود را افزایش داده و به سود بیشتری برسند. به نظر شما یک بیزینس به چه فاکتورهایی برای ورود به فضای آنلاین نیاز دارد؟ چگونه می‌تواند از ظرفیت‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی برای رشد کسب و کار خود کمک بگیرد؟ خرید ممبر تلگرام و بازاریابی آنلاین چگونه می‌تواند منجر به جهش کسب و کار شما میان بیزینس‌های مشابه شود؟ برای پاسخ به این سوالات تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

 

تبلیغات اصولی برای کسب و کار تضمین بازگشت بودجه تبلیغاتی است!

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رشد و توسعه هر کسب و کاری تبلیغات است. اما آیا هر تبلیغاتی و با هر میزان بودجه تبلیغاتی می‎‌تواند شما را به هدف‌های تجاری که در سر دارید نزدیک کند؟ مساما خیر! تبلیغات راهی برای ورود به جمع کسب و کارهای بزرگ و موفق است، اما نه هر تبلیغاتی؛ تبلیغاتی بازگشت سرمایه و بودجه تبلیغاتی کسب و کار شما را تضمین می‌کند که اصولی و هدفمند باشد. مسلما استراتژی‌های تبلیغاتی هر کسب و کاری همانند اثر انگشت مختص آن کسب و کار است. به عنوان مثال بیزینس و تجارت‌های نوپا نمی‌توانند از همان شیوه‌های تبلیغاتی استفاده کنند که بزرگان دنیای تجارت استفاده می‌کنند.

اگر کسب و کاری تازه تاسیس دارید و به افزایش شمار مخاطبان و مشتریان کسب و کار خود فکر می‌کنید باید استراتژی‌هایی کاملا شخصی سازی شده داشته باشید. فکر می‌کنید بهترین شیوه تبلیغاتی برای کسب و کارهای نوپا کدام است؟ یک بیزینس ناشناخته چگونه می‌تواند راهی به حافظه مخاطب خود پیدا کند و موفق به جلب اعتماد او شود؟ حتما می‌دانید که تنها پیدا کردن آدم‌هایی که مخاطب هدف کسب و کار شما بشوند کافی نیست؛ بیزینس شما باید قادر باشد نظر و اعتماد آن‌ها را جلب کرده و به مشتری خود تبدیل کند. شاید بتوان گفت شبکه‌های اجتماعی علی‌الخصوص تلگرام نقش مهمی در این زمینه ایفا کرده و قادر است کمک بزرگی به صاحبان مشاغل بکند. تبلیغات و فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و خرید ممبر تلگرام یک راه ساده برای بیزینس‌های تازه نفس است تا بتوانند همپای رقبای خود در دنیای تجارت حرکت کنند.

 

با تبلیغات در تلگرام مخاطب هدف را زودتر پیدا کنید

یکی از مزیت‌های تبلیغات در فضای مجازی مانند تلگرام این است که به سرعت و با کمترین هزینه ممکن می‌توانید مخاطب هدف خود را شناسایی کنید. اگر می‌خواهید محصول و یا کالایی را به فروش برسانید قبل از هر چیزی باید افرادی باشند که شما و خدماتتان را ببینند و بشناسند. به نظر شما این محصول را کجا می‌توانیم تبلیغ کنیم که اکثر مخاطب آنجا حضور داشته باشند؟ و یا در گامی قبل‌تر، چگونه مخاطبان هدف بیزینس خود را شناسایی کنیم؟ یکی از آفت‌های خطرناکی که می‌تواند به جان هر کسب و کاری بیفتد، هزینه کردن برای تبلیغات بی هدف است. فراموش نکنید که اگر بودجه و سرمایه کلانی هم برای تبلیغات کنار بگذارید اما ندانید برای چه گروهی از افراد باید تبلیغ کنید تقریبا تمام سرمایه و زمان خود را هدر داده‌اید.

از این‌رو تبلیغاتی هدفمند است که قبل از آن مخاطبان هدف کسب و کار شناسایی شده باشند و این تبلیغات برای این گروه افراد طراحی شده باشد. کشاندن کسب و کار به اینترنت و فضای مجازی به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و از خصوصیات اخلاقی و ویژگی‌های رفتاری آن‌ها آگاه شوید. در این‌صورت است که می‌دانید برای چه افرادی و چگونه تبلیغ کنید تا بتوانید نظر آن‌ها را به سمت بیزینس خود جلب کنید.

بعد از پیدا کردن مخاطبان هدف، هنر اصلی تبدیل کردن آن‌ها به مشتری است!

بعد از اینکه از طریق تبلیغ در تلگرام و از راه‌هایی مانند خرید ممبر تلگرام موفق به پیدا کردن مخاطبان هدف خود شدید، باید آن‌ها را به مشتریان کسب و کار خود تبدیل کنید. به یاد داشته باشید که اگر شما تازه به عنوان یک کسب و کار وارد فضای مجازی و اینترنت شده‌اید، قبل از شما بیزینس‌های زیادی حضور داشته‌اند که تا کنون موفق شدند به رشد عظیمی در زمینه بازاریابی آنلاین برسند. پس به نظر می‎‌رسد برای جذب مشتری و جلب اعتماد آن‌ها کار چندان راحتی نداشته باشید!

تصور کنید می‌خواهید بخش آنلاین کسب و کار خود را توسعه دهید و به این منظور فعالیت‌هایی در تلگرام داشته باشید؛ در این‌صورت چندان تفاوتی نمی‌کند که می‌خواهید کالا و محصولی را به فروش برسانید و یا تنها می‌خواهید خدمات خود را معرفی کرده و کاربران را با بیزینس خود آشنا کنید. برای هر دو منظور شما به عنوان یک کسب و کار در تلگرام به یک کانال پربازدید نیاز دارید تا از این طریق بیزینس خود را تبلیغ کنید.

خرید ممبر تلگرام همان رازی است که کسب و کارهای رقیب چیزی از آن نمی‌گویند!

همان‌طور که کمی پیش‌تر گفتیم برای تبلیغات و فروش در تلگرام به یک کانال تلگرامی نیاز دارید که کالا و محصول خود را آنجا تبلیغ کنید. ولی آیا یک کانال کم بازدید با تعداد عضوهای اندک می‌تواند شما را به سودی که انتظارش را دارید برساند؟ مسلما برای تبلیغات در تلگرام بیشتر از هر چیزی به افرادی نیاز دارید که عضو کانال و یا گروه شما باشند. راز موفقیت یک کسب و کار در این است که خدمات خود را جایی تبلیغ کند که اکثر مردم آنجا حضور دارند؛ در شرایطی که اغلب مردم زمان زیادی از روز خود را صرف چرخیدن در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند آیا بهترین پلتفرم برای تبلیغ همین شبکه‌های اجتماعی نیست؟!

تعداد کانال‌های تلگرامی که با این منظور در تلگرام راه‌اندازی شدند و بعد از مدتی فعالیت خود را ادامه ندادند کم نیستند. دلیل این امر چیزی نیست جز شکست در جلب نظر و اعتماد کاربران. فراموش نکنید که تعداد کانال‌های تلگرامی که با هدف فروش راه‌اندازی می‌شوند روز به روز در حال افزایش است و کاربران به راحتی به همه آن‌ها به عنوان یک فروشنده اعتماد نمی‌کنند. یکی از مواردی که در جلب اعتماد کاربر نقش بزرگی زیادی دارد، تعداد اعضای کانال تلگرام است. را‌های زیادی برای افزایش اعضای یک کانال تلگرامی وجود دارد اما بهترین این راه‌ها که در کمترین زمان ممکن نتیجه‌ی ایده‌آلی می‌دهد، خرید ممبر تلگرام است.

با خرید ممبر تلگرام برای برندت ارزش و اعتبار بخر

تا اینجای مطلب دریافتید که تنها راه‌اندازی یک کانال تلگرامی و یا به عبارتی یک کانال خالی از اعضا قرار نیست برای بیزینس شما معجزه کند. اگر قرار است همپای کسب و کارهای قدر در فضای مجازی رقابت کنید و محصول خود را به فروش برسانید، ابتدا به یک کانال پربازدید نیاز دارید. کاربران اینترنتی قرار است شما را به عنوان یک فروشنده اینترنتی بپذیرند؛ بنابراین باید فعالیت شما به گونه‌ای باشد که بتواند نظر و از همه مهم‌تر اعتماد آن‌ها را به خود جلب کند.

داشتن تعداد زیادی ممبر برای کانال تلگرام به نوعی برای برند شما ارزش و اعتبار محسوب می‌شود و این ممبرها خودشان برند شما را در فضای اینترنت تبلیغ می‌کنند بی آنکه شما مجبور باشید هزینه‌ی زیادی برای تبلیغات کنار بگذارید! چگونه می‌توانیم تعداد ممبرهای کانال را افزایش دهیم و خرید ممبر تلگرام چه کمکی به سرعت بخشیدن به این فرایند می‌کند؟

انواع ممبر تلگرام و نقش هر یک از آن‌ها در موفقیت بیزینس آنلاین شما

برای افزایش ممبر تلگرام راه‌های متعددی وجود دارد؛ به عنوان مثال تولید محتوای جذاب و اصولی می‌‌تواند در درازمدت اعضای کانال را افزایش دهد. اما اگر به دنبال راهی آسان‌تر هستید تا در زمان کمتری نتیجه‌ی بهتری بدهد، خرید ممبر تلگرام بهترین و مطمئن‌ترین راه پیش‌رو است. انواع مختلفی از ممبر وجود دارد که هر کدام بسته به ویژگی‌های خاص خود می‌توانند به نوعی در پیشرفت و توسعه کسب و کار شما در تلگرام نقش داشته باشتد. با بیشتر شناختن انواع ممبر، در خرید ممبر تلگرام انتخاب درست‌تری داشته باشید و به سود بیشتری در کسب و کارتان برسید.

اگر به فکر خرید ممبر ارزان هستید، ممبرهای فیک مناسب هستند

خرید ممبر فیک یکی از راه‌های افزایش اعضای کانال تلگرام است که می‌تواند تعداد اعضای کانال را بدون محدودیت و در کمترین زمان ممکن افزایش دهد. این ممبرها همان‌طور که از اسمشان نیز پیداست، افرادی حقیقی و واقعی نیستند و تنها عدد اعضای کانال را افزایش می‌دهند. بنابراین نباید از آن‌ها انتظار تعامل داشته باشید و یا بخواهید که به مشتریان شما تبدیل شوند. ممکن است از خودتان بپرسید پس حضور آن‌ها چه مزیتی دارد؟

قاعدتا هیچ کاربری تمایلی به عضو شدن در یک کانال بی نام و نشان که تعداد کمی عضود دارد نشان نمی‌دهد چه برسد به اینکه ترغیب شود و از این کانال خرید کند. خرید ممبر فیک به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر توجه و اعتماد کاربران را به خود جلب کرده و از این طریق آن‌ها را متقاعد می‌کنید که نه تنها از شما خرید کنند بلکه عضو کانال شما نیز می‌شوند. بنابراین با هزینه‌ای کم با یک تیر دو نشان زده‌اید.

خرید ممبر اجباری؛ چرا ممبر اجباری بخریم؟

در خرید ممبر تلگرام از طریق خرید ممبر اجباری، اساس کار به این‌صورت است که اگر کاربر علاوه بر تلگرام اصلی، یکی از تلگرام‌های غیررسمی مانند موبوگرام را نیز بر روی تلفن خود داشته باشد، می‌توان او را عضو کانال‌های مختلفی کرد. این روش  در صورتی که محتوایی جذاب و جدید برای ارائه به مخاطب داشته باشید شانس موفقیت بیشتری دارد. اما چنانچه مانند دیگر کانال‌های تلگرامی عمل کنید و هیچ خلاقیتی در کار خود نداشته باشید از آنجایی که این اعضا با میل خود عضو کانال نشده‌اند، احتمال ترک کردن کانال و ریزش اعضا بیشتر است.

خرید ممبر پاپ اپ، یکی از بهترین روش‌های خرید ممبر اختیاری

همان‌‌طور که در قسمت قبل اشاره کردیم، خرید ممبر اجباری می‌تواند با ریزش اعضا همراه باشد. اگر به دنبال راه‌هایی برای خرید ممبر اختیاری هستید، ممبر پاپ اپ یکی از بهترین نوع ممبر به شمار می‌رود. در این روش زمانی که کاربر در حال استفاده از تلفن و تلگرام خود است، کانال شما مانند یک بنر تبلیغاتی بر روی صفحه گوشی او ظاهر می‌شود. در این‌صورت کاربران کاملا با میل خود عضو کانال می‌شوند و می‌توانند به مشتریان بالقوه کسب و کارتان تبدیل شوند. احتمال ریزش اعضا در این روش نسبت به دیگر روش‌ها کمتر است.

خرید ممبر پروکسی ؛ راهی برای فرار از فیلتر و همچنین افزایش اعضای کانال!

یکی‌دیگر از راه‌های خرید ممبر تلگرام، خرید ممبر پروکسی است. بعد از فیلتر شدن تلگرام کاربران راه‌های زیادی را برای استفاده از این پلتفرم امتحان کردند که یکی از آن‌ها استفاده از پروکسی‌ها برای دور زدن فیلترینگ است. همین موضوع سبب شده است تا امکانی فراهم شود که از طریق این پروکسی‌ها کاربران عضو کانال‌های مختلف شوند. این ممبرها کاملا واقعی هستند و امکان اینکه به مشتری شما تبدیل شوند بیشتر است.

3189 نمایش

نظر دادن