AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 اسفند 1398 ساعت 09:36

نکات مهمی که به هنگام تعویض ال سی دی موبایل باید در نظر بگیریم !

تعویض ال سی دی موبایل بیشترین آمار تعمیری را در سطح کشور به خود اختصاص می دهد که ناشی از مراقبت نامناسب از گوشی و سقوط آن است. البته در برخی موارد هم استفاده نامناسب از گوشی‌های هوشمند می‌تواند منجر به چنین فاجعه‌ای شود. در این جور مواقع احتمالاً شما به سراغ مغازه ها و مراکز تعمیر می روید که روی شیشه آن ها تعمیرات موبایل نوشته شده یا حداقل به دنبال به اصطلاح نمایندگی هایی هستید که تعداد آنها در سطح شهر کم نیست !

اما در اینجا می‌خواهیم واقعیت اتفاقی که افتاده را به شما نشان دهیم و چند نکته ریز را به شما معرفی کنیم تا در انتهای گروه مناسب برای تعویض ال سی دی موبایل به شما معرفی کنیم.

 

 

هنگام شکستن ال سی دی موبایل چه اتفاقی می افتد؟

کاری نداریم که شما به فکر تعویض ال سی دی آیفون هستید یا  میخواهید گوشی هواوی خود را تعمیر کنید ، بلکه در ابتدا می خواهیم به شما نشان دهیم که چه اتفاقی برای شما می افتد. به طور کلی صفحه نمایش یک گوشی دارای چهار قسمت است که شیشه جلوی که اصطلاحاً گلس به آن گفته می شود بیرونی ترین قسمت آن است. بعد از آن یک قسمت تحت عنوان تاچ اسکرین گوشی قرار گرفته که وظیفه آن تشخیص تاچ صفحه توسط انگشت یا هر ابزار دیگر بوده و نسبت به کلیک کردن شما واکنش نشان می دهد.

 بعدازاین دو قطعه ال سی دی قرار گرفته و در نهایت قاب تاچ اسکرین در انتها قرار میگیرد. معمولاًدرمراکز تعمیر امکان تعویض گلس صفحه گوشی وجود دارد و در این صورت تعویض ال سی دی موبایل توصیه نمی شود. اما اگر قسمت تاچ ال سی دی ضربه دیده باشد که به صورت صفحه تیره رنگ یا بنفش رنگ خود را نشان میدهد ، مجبور هستید که صفحه آن را تعویض کنید.

مطمئن باشید که ال سی دی اورجینال نصب می کنید

در هر صورت تعویض ال سی دی موبایل هزینه ‌بر است و حتی تعویض ال سی دی سامسونگ نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر در سطح بازار گران تر تمام می شود. اما اگر باز هم در انتخاب خود کوتاهی کنید به احتمال زیاد یک تاچ ال سی دی غیر اورجینال روی گوشی خود نصب کرد که با هنگی و دردسر زیادی برای شما همراه خواهد بود.

البته قبول داریم که کار شما برای تشخیص ال سی دی اورجینال سخت است و نداشتن تجربه در این زمینه برای شما مشکل ساز میشود. اما مهمترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که یک مرکز تعمیر مناسب و شناخته شده در اینترنت یا در بازار پیدا کنید و مطمئن شوید که آنها از قطعات اورجینال استفاده می کنند . اتفاقاً گروه موبایل سلام یکی از بهترین شرکتهایی است که امکان تعمیر آنلاین گوشی را برای هموطنان فراهم آورده و به عنوان وارد کننده مستقیم قطعات عمل می کنند. این برای کسانی که به هنگام تعویض ال سی دی موبایل خود اطلاعات چندانی ندارند بهترین خبر ممکن است.

هزینه ها متفاوت است !

همانطور که مدل‌های گوشی های هوشمند از یک گوشی چینی تا یک گوشی کره‌ای متغیر است ، هزینه قطعات آنها هم با یکدیگر فرق می‌کند . این یعنی احتمالا شما هیچ تصوری از هزینه تعمیر ندارید و انتظار دارید که مرکز تعمیر قیمت دقیقی به شما بدهد. نکته‌ای که در اینجا باید به خاطر داشته باشید این است که قیمت قطعات با یکدیگر متفاوت بوده و حتی ممکن است در شرایط زمانی مختلف همین قیمت ها تغییر کنند.

 

به سایتهای تعمیر آنلاین موبایل اعتماد کنیم؟

اعتماد کردن به وب سایتهای تعمیر اینترنتی گوشی های هوشمند یک چالش دو طرفه است که هم برای مراکز تعمیر و هم برای شما چالش برانگیز است. راههای اعتماد کردن به این وب سایت ها متنوع است اما در اینجا ما می خواهیم گروه موبایل سلام را به شما معرفی کنیم که شیوه های مختلفی برای اعتماد کردن با آنها وجود دارد.

گروه موبایل سلام یک استارت آپ تخصصی در زمینه تعمیرات آنلاین موبایل هستند که کارشناسان حرف‌های در آنجا فعال هستند. این گروه به عنوان وارد کننده مستقیم قطعات گوشی های موبایل فعالیت می‌کنند و در تعویض ال سی دی موبایل این اعتماد را برای شما به وجود می‌آورند که از قطعات اورجینال استفاده می کنند. یکی از ویژگی های جالب این گروه این است که در همان لحظه ثبت سفارش هزینه و زمان تعمیر موبایل را به شما می‌گویند و حتی به صورت تقریبی زمان تحویل گوشی را هم به شما اطلاع رسانی می کنند.

حالا نوبت شماست که سری به وب سایت موبایل سلام بزنید و مطمئن شوید که کیفیت کار آنها به شکلی است که ما در این مطلب به آن اشاره کردیم.

 

2712 نمایش