AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 بهمن 1398 ساعت 12:43

راهی آسان برای خرید عمده بدون واسطه برنج شمال!

امروزه در رقابت تجاری میان شرکت ها و افراد، یکی از مهم ترین دلایل سود و رونق معاملات تجاری، دسترسی به فروشنده دست اول و با کمترین میزان واسطه برای رسیدن به پایین ترین قیمت می باشد، به همین علت خریداران عمده برای پیدا کردن فروشندگان عمده دست اول تلاش می کنند. خرید عمده با کمترین قیمت میزان سود شما در آینده را مشخص می کند. داشتن قیمت کمتر تکیه گاه رقابتی بسیار خوبی برای حضور در بازار رقابتی فروش کالا بوده و وجود یا عدم وجود آن می تواند به حفظ موقعیت تجاری و یا از دست دادن آن بیانجامد.

دسترسی داشتن به فروشندگان دست اول در محصولات کشاورزی که  دارای چرخه ی تولید و مصرف با سرعت بالایی است می تواند به رقابت در این حوزه بسیار کمک کند. از زنجیره های بزرگ تولید و مصرف محصولات کشاورزی در ایران می توان به محصولاتی مانند برنج  اشاره کرد که به عنوان یکی از مهم ترین مواد غذایی در کشور مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از خریداران عمده به دنبال دسترسی به منابع دست اول برنج هستند تا بتوانند خریدی به صرفه داشته باشند. خریداران عمده و صادرکنندگان می توانند با استفاده از خدمات بازار باسکول ، به فروشندگان عمده محصولات کشاورزی دسترسی مستقیم داشته باشند و با بهترین فروشندگان ارتباط برقرار کنند.

 

 

خرید و فروش عمده و قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی

برنج از یکی از غذاهای اصلی ایرانیان است که نقش بسیار پر رنگی در سفره های ما دارد. مصرف برنج در ایران بسیار بالا بوده و نحوی که تولید برنج ایرانی نمی تواند پاسخگوی نیاز این بازار بزرگ باشد و با واردات برنج بازار خرید و فروش برنج پاکستانی و برنج هندی در ایران بسیار داغ است.

برای اطلاع از قیمت عمده و همچنین خرید و فروش عمده برنج می توانید از بازار باسکول استفاده کنید و با فروشندگان مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید.

بیشترین میزان تولید برنج در ایران در بخش های شمالی و جنوبی کشور انجام می شود و هر ساله بخشی از نیاز کشور به این محصول را برآورده می کند.

همه چیز در مورد برنج ایرانی

از بیشترین انواع تجاری برنج ایرانی موجود در بازار می توان به برنج طارمی و برنج طارم هاشمی اشاره کرد که از پر مصرف ترین انواع برنج ایرانی هستند و به دلیل فروش مناسب در بین کشاورزان نیز از محبوبیت برخوردار هستند . کیفیت این ارقام، طعم و بوی عالی و خوش پخت بودن دلیل محبوبیت بالای برنج هاشمی در میان ایرانیان است. بیشترین میزان تولید برنج طارم هاشمی مربوط به استان گیلان بوده و بهترین انواع این برنج در این استان پرورش داده می شوند.

خرید عمده برنج شمال مستقیم از کشاورز

همان طور که گفته شد برنج ایرانی را در مناطق مختلفی از جمله شمال و جنوب کشور کشت می شود. با توجه به محل کشت، برنج ایرانی انواع متفاوتی دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند و حتی کیفیت پخت و طعم متفاوتی نیز دارند. از مهم ترین انواع برنج ایرانی می توان به نوع صدری و طارم اشاره کرد که هر کدام از آنها نیز با توجه به محل پرورش انواع متفاوتی دارند از جمله:

ارقام هاشمی، دم سیاه، شاه پسند و کاظمی، زیر دسته ی برنج صدری هستند و از ویژگی های مهم آن ها می توان به طول دانه ی آن ها اشاره کرد که از رقم صدری بلند تر و کشیده تر است. تولید برنج صدری در استان گیلان بیشتر پرورش داده می شود اما برنج طارم بیشتر در استان مازندران تولید می شوند.

 

خرید و فروش عمده و قیمت انواع خرما

خریداران عمده و صادرکنندگان خرما می توانند برای خرید و فروش عمده خرما از بازار عمده باسکول استفاده کرده و با هزاران فروشنده عمده خرما به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند. دسترسی مستقیم به فروشندگان انواع خرما همچون خرمای زاهدی، مضافتی، کلوته، پیارم و کبکاب از طریق باسکول امکان پذیر است.

خرما عمده

درجه کیفی محصول مانند دسته بندی کردن آن به خرمای درجه یک و درجه دو، همچنین رنگ آن در قیمت خرما و فروش آن تاثیرگذار است. از عوامل مهمی که در فروش عمده و قیمت آن موثر است می توان به زمان فروش آن اشاره کرد که در فصل برداشت معمولا به علت رقابت در بازار فروش دارای قیمت پایین تری می باشد. برای خرید خرمای ارزان باید در فصل برداشت نسبت به خرید اقدام کرد. تعدادی از تولیدکنندگان برای فروش معمولا ماه های بعد از فصل برداشت را انتخاب می کنند تا بتوانند با قیمت بهتری محصول خودشان را به بازار عرضه کنند. معمولا عرضه در بازار داخلی بر عهده عمده فروشی خرما در شهر های بزرگ می باشد که به عنوان مثال در شهر تهران خیابان تختی و مولوی مرکز عمده فروشی خرما در این شهر است.

 

بهترین راه برای خرید خرمای ارزان

 

همان گونه که در بالا اشاره شد پس از  پایان یافتن فصل برداشت محصول، بلافاصله فصل خرید عمده شروع می شود و افرادی که خریدار هستند  برای خرید عمده اقدام می کنند که بسیاری از این محصولات برای عرضه در بازار های صادراتی جداسازی و بسته بندی و آماده ی ارسال به کشورهای هدف می شوند.

 

بازار باسکول

با بالا رفتن استفاده از اینترنت در کشور و گسترش استفاده از تلفن های هوشمند،  بخش کشاورزی و تولیدکنندگان این حوزه نیز به استفاده از اینترنت برای رفع نیاز های خود روی آورده اند تا با استفاده از ابزارهای هوشمند با خریداران و صادرکنندگان این حوزه ارتباط برقرار کنند و بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت رایگان در بازار باسکول از خدمات ویژه آن استفاده و به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

آدرس وبسایت: www.buskool.com

4006 نمایش