AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 بهمن 1398 ساعت 08:37

کلینیک رز بهترین مرکز کاشت مو و ابرو در تهران

یکی از دغدغه ها و معضلاتی که اغلب مردم با آن روبه رو هستند ریزش مو است نکته ای که باید به آن تئجه داشت این است که ریزش مو از 50 تا 100تار مو در روز کاملا طبیعی است و در موارد جزئی می توان با دارو و راه های تقویتی دیگر آن را رفع و درمان کرد. اما گاهی اوقات ممکن است که ریزش مو بیشتر باشد

یکی از دغدغه ها و معضلاتی که اغلب مردم با آن روبه رو هستند ریزش مو است نکته ای که باید به آن تئجه داشت این است که ریزش مو از 50 تا 100تار مو در روز کاملا طبیعی است و در موارد جزئی می توان با دارو و راه های تقویتی دیگر آن را رفع و درمان کرد. اما گاهی اوقات ممکن است که ریزش مو بیشتر باشد و موها ظاهری نا مرتب و خالی داشته باشنداگر این روند ریزش مو ادامه پیدا کرد و یا شدیدتر شد باید به متخصص پوست و مو مراجعه کرد تا درمان را باتوجه به نوع ریزش مو و در طی جلسات مشاوره شروع کند. کاشت مو یکی از جدیدترین روش هایی است که برای بازسازی موهای ابرو، مژه و هم چنین برای پوشاندن جای زخم و... در کل دنیا به کار می رود از دلایل ریزش مو می توان به مواری مانند:

  • اختلالات هورمونی ومشکلات تیروئیدی
  • رژیم های مضر و سخت و کاهش وزن های ناگهانی
  • بیماری های روحی و روانی و استرس
  • شرایط فیزیکی و نگهداری نا مناسب  مانند استفاده از وسایل های برقی مانند اتو وسشوار
  • استحمام در دمای نامناسب
  • جراحی های مختلف
  • بیهوشی و استفاده مکرر از دارو

از بهترین راهکار ها برای درمان کم مویی و برای داشتن ظاهر طبیعی موها، کاشت مو می باشد. کاشت مو در گذشته توسط عمل های نامنظم، سنگین و بی کیفیت با  مدت زمان طولانی و همراه با عوارض های زیاد بودند و هم اینکه هزینه ی بالایی  داشتند. اما امروزه کاشت مو در حال پیشرفت کردن است و هر روز روش های جدیدی ارائه می شود که در آن ایرادات و اشکالات در تکینیک های قبلی را رفع شده است، اغلب شیوه و نوع کاشت بر اساس انتظارات مراجعه کننده و وضعیت شخصی انتخاب و سپس انجام می شود.

روش های کاشت مو

کاشت مو روش ها و تکینیک های متنوع و مختلفی دارد که در بهترین روش آن پیاز مو از مناطقی که نسبت به ریزش مو مقاومت بیشتری دارند به ناحیه های کم پشت و طاس منتقل می شوند که در اصطلاح به آن بانک مو می گویند. از روش های کاشت مو میتوان به مواردی مانند:

  • کاشت مو به روشSUT
  • کاشت مو به روش FUE
  • کاشت مو به روش FUT
  • کاشت مو به روش FUEو SUT
  • کاشت مو به روش BHT
  • کاشت مو به روش FIT
  • کاشت مو به روش SUPER FUE

در تمامی این روش های ذکر شده به روش های نتراشیدن موی سر شناخته می شوند البته که نتراشیدن موی سر به عنوان مزیت در کاشت مو محسوب نمی شود. در این متد ها تارهای مو به صورت تک به تک برداشته می شوند و بدون درد و خونریزی به ناحیه ی مورد نظر پیوند زده می شود که در نهایت موجب رشد طبیعی به همراه کاشت مو خواهد شد. تکنیک کاشت مو FUE و تکینیک کاشت مو به روشSUT از جدید ترین و به مدرن ترین روش های کاشت مو می باشد. این روش کاشت دارای تائیدیه انجمن بین المللی متخصصین پوست و مو و FDA آمریکا می باشد و به بیشتر مراجعه کننده هایی که بانک مو متراکمی دارند توصیه می شود.

کاشت مو به روشSUT

روش کاشت مو SUT از بهترین تکنیک های کاشت مو است در این روش احتیاجی که احتیاجی به جراحی نمی باشد و عوارض هایی مانند به جا ماندن جای زخم و اسکار، برش و خونریزی و بیهوشی به همراه ندارد. در متد SUT روند برداشت توسط دستگاه و کاشت به صورتی دستی و توسط تیم با تجربه انجام می شود، البته در این روش میزان تراکم مو 14000 می باشد که سه برابر روش های قدیمی که منسوخ شده است. در این روش کاشت مو خط رویش و بسیار طبیعی با تراکم بالایی دارد از مهم ترین دلایلی که می توان اثبات کرد که روش SUT بهترین متد کاشت مو به شمار می آید این است که پرطی و از بین رفتن فولیکول های برداشت شده را به حداقلی ترین میزان می رساند و نیازی به جلسات مکرر ندارد و هم چنین ظرافت در برداشت مو ها از بانک مو مراجعه کننده موجب پیوند طبیعی و داشتن ظاهری زیبا برای موهایتان.

مزایای کاشت به روش SUT

  • در این روش برداشت با دستگاه  های خودکار و پیشرفته و توسط تیم پزشکی انجام می شود.
  • نیازی به جلسات مکرر ندارد.
  • هیچگونه جراحی و عوارضی مانند درد، خونریزی، تورم و جای بخیه و اسکار ندارد.
  • تراکم کاشت در این روش 14000 می باشد که سه برابر روش های قدیمی است.

هزینه ی کاشت به روش SUT

از عوامل مهمی که در هزینه ی این روش کاشت مو موثر می باشد تعداد گرفت های پیوند زده شده در سطح سر می باشد. از موارد دیگر هم می توانه به هزینه ی کیلینک، روزمه ی پزشک، و تیم پزشکی اشاره کرد.

روش کاشت FUEو SUT

این روش اغلب برای مراجعه کننده های پیشنهاد و توصیه می شود که بانک موی متراکمی ندارند. در این متد متخصصان با ظرافت کامل و تمام به جای اینکه از یک بانک مو استفاده کنند از چند بانک مو استفاده می کنند تا باعث زیبایی بیشتری شود. از مزایای این روش کاشت مو  ترکیبی مواردی مانند:

  • کم نشدن و از بین نرفتن بانک موی قبلی
  • نداشتن درد و خونریزی
  • کم بودن تعداد جلسات

کاشت ابرو با جدیدترین متدهای روز دنیا در کلینیک رز

ابرو یکی از عناصر زیبایی در صورت نقش اساسی دارد که این موضوع در میان خانم ها از اهمیت زیادی نسبت به آقایان برخوردار می باشد. اکثر خانم ها دوست دارند که ابروهای پرپشت وکشیده ای داشته باشند اما برخی به دلیل ریزش مو در ابرو نمی توانند ابرو های پر پشت و کشیده ای داشته باشند . یکی از راهکارهایی که باعث میشود خانم به این آروزی خود برسند کاشت ابرو می باشد، کاشت ابرو وکاشت مو شبیه هم هستند ولی تفاوت آن ها در این است که درکاشت ابرو به دلیل اینکه شرایط حساس تر است باید با ظرافت خاص و بالایی انجام شود. در این روش موها را از بغل گوش آن هم به دلیل اینکه موهای بغل گوش نرم هستند و شبیه موهای ابرو هستند برداشت می کنند و سپس در راستای ابروهای شخص کاشته می شود.

روش های کاشت ابرو

اولین روشی که برای کاشت ابرو ارائه شد روشFUE بود اما به دلیل عوارض های زیادی مانند درد و خونریزی، جراحی، بخیه و تعداد جلسات زیاد در مدت زمان کوتاهی این روش ازبین رفت و منسوخ شد. امروزه جدیدترین روشی که برای کاشت ابرو به کار می رود، روش FUT است در این روش دیگر احتیاجی به جراحی و بخیه، برش های وحشتناک نمی باشد و با ظرافت، مهندسی و آناتومی خاصی خط رویش ابرو و مدل ابرو طراحی و اجرا می شود. از دیگر مزایای این روش این است که می توان آن را بر روی ابرو های تاتو و هاشور زده شد و انجام  داد.

تزریق چربی یک عمل زیبایی منحصر بفرد !

با افزایش سن و گذشت زمان بر روی پوست چین و چروک های ظاهر می شود مانند چروک در دست و صورت و... که مهم ترین آن صورت می باشد. وجود چین و چروک در پوست صورت انسان را پیرتر نشان می دهد. یکی از راهکارهایی که برای این مشکل وجود دارد تزریق چربی می باشد که نسبت به دیگر روش ها ماندگاری بالایی هم دارد. در این روش چربی از یک بافت بدن شما مانند شکم برداشت می شود و سپس به محل مورد نظر تزریق میشود، ماندگاری تزریق چربی بین 1تا 3 سال می باشد  البته این موضوع در همه ی افراد صدق نمی کند و ممکن است که در افراد مختلف متفاوت باشد از مزایای این روش این است که به دلیل اینکه طبیعی است هیچگونه عوارض و خطری ندارد.

در کلینیک رز با حضور دکتر رضا روحانی می توانید با اطمینان کامل عمل کاشت مو، کاشت ابرو و تزریق چربی  را انجام دهید. در کلینیک رز و تخصص دکتر رضا روحانی مراجعین می توانند با خیال راحت این مرکز را انتخاب کنند و بهترین عمل را داشته باشند و نگرانی بابت قبل و بعد از عمل مورد نظر خود نداشته باشند.

با مراجعه به کلینیک زیبایی پوست و مو رز با میتوانید پزشکان مجرب این کلینیک پوست و مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید.

www.rozclinic.com

2136 نمایش