تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 بهمن 1398 ساعت 12:38

خرید پودر ماهی خشک با کیفیت از ایران متو

ماهی خشک ، پودر ماهی و پودر میگو در کنار هم یک مجموعه غذایی بی¬نظیری را تشکیل می‌دهند که هر یک از آنها میتواند در هر مزرعه پرورشی، بهره¬وری فوق¬العاده¬ای را نشان دهد. این سه محصول پروتئینی با قابلیت هضم بالا، امروزه یکی از بهترین جایگزین¬های کنجاله¬های پروتئینی همچون کنجاله سویا شده¬اند.

ماهی خشک ، پودر ماهی و پودر میگو در کنار هم یک مجموعه غذایی بی­نظیری را تشکیل می‌دهند که هر یک  از آنها می‌تواند در هر مزرعه پرورشی ، بهره­وری فوق­العاده­ای را نشان دهد. این سه محصول پروتئینی با قابلیت هضم بالا، امروزه یکی از بهترین جایگزین­های کنجاله­های پروتئینی همچون کنجاله سویا شده­اند. البته قابل ذکر است ماهی خشک که برای غذای دام و طیور و آبزیان استفاده می‌شود در نمونه درجه یک آن در غذای انسان، یک غذای لذیذ شناخته می‌شود.

 

خرید ماهی خشک از ایران متو

ماهی خشک، پودر ماهی و پودر میگو تولید گروه ایران متو محصولات غذایی باکیفیت و بهداشتی هستند که باتوجه به ارزش تغذیه­ای که  این سه محصول دارند، متخصصین این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کنند با فرآوری درست و شرایط نگهدای مناسب، محصولی  به دست خریداران برسد که مکمل عالی برای جیره مزرعه پرورشی آنان باشد، لذا در این راستا تصمیم گرفتیم توضیحاتی درباره این سه ماده غذایی ارزشمند دهیم:

# در این مجموعه غذایی که ذکر شد اولین محصولی که تصمیم داریم معرفی نماییم ماهی خشک شده متو می‌باشد. ماهی خشک محصولی  با بافتی سفت­تر از ماهی تازه است که تحت روشهای فرآوری، رطوبت خود را از دست داده است. این ماده غذایی که بعد از کاهش رطوبت و اضافه شدن نمک دیده می‌شود تا مدتها قابل نگهداری است. 

البته لازم است توضیح دهیم ماهی خشک درجه یک که ماهی های درشت تری هستند و به علت حجم صید کم سریعتر برای فرآوری ارسال می‌شوند، غذای انسانی می‌باشند؛ اما ماهیان ریزترکه حجم صید زیادی دارند و  با تاخیر برای خشک شدن فرستاده می‌شوند برای مزارع پرورش دام و طیور و آبزیان کاربرد دارند.

 

# در ادامه توضیح ماهی خشک باید بگوییم ، این محصول تبدیل به پودر ماهی نیز می‌شود که پودر ماهی باتوجه به مزیتهایی که دارد امروزه جایگاه ویژه­ای در جیره غذایی حیوانی یافته است:

- اغلب در رژیمهای غذایی ماهی و میگو، منبع عمده پروتئین است؛ زیرا 60 تا 72 درصد پروتئین خام دارد.

- چربی ماهی  قابل هضم است و به دونوع مایع و جامد تقسیم می‌شود. چربی ماهی سرشار از امگا 3 و امگا 6 است.

- افزودن پودر ماهی به جیره غذایی با بهبود خوش خوراکی غذا، هضم و جذب آن سبب افزایش راندمان غذایی و رشد می‌شود.

- ترکیب متعادل اسیدهای آمینه پودر ماهی سبب شده در ترکیب با سایر انواع پروتئین های گیاهی و حیوانی موجود در جیره، اثر سینرژیسم نشان داده و سبب افزایش رشد و کاهش هزینه جیره شوند.

- پودر ماهی خشک باکیفیت یک مقدار متعادلی از اسیدهای امینه ضروری، فسفولیپیدها و اسیدهای چرب را فراهم می‌کند که رشد و توسعه و تولید مثل را به خصوص در لاروها و جوجه خروسها اپتیمم می‌کند.

- مواد مغذی موجود در این محصول با تقویت و کمک به حفظ عملکرد سیستم ایمنی بدن به مقاومت در برابر بیماریها کمک میکند. 

- جیره­ای با درصد مناسب پودر ماهی رشد را بهینه می‌کند.

- ترکیب غذای ماهی در رژیم های غذایی آبزیان با افزایش قابلیت هضم مواد مغذی به کاهش آلودگی ناشی از پساب فاضلاب کمک می­کند.

- ترکیب  پودر ماهی با کیفیت بالا در خوراک ویژگی "طبیعی یا سالم" را به آن منتقل می­کند؛ بدین ترتیب محصول نهایی  مانند ماهی وحشی رشد خواهد کرد.

- استفاده از این محصول به عنوان کود نیز باتوجه به املاح معدنی چون کلسیم و فسفر به حاصل خیزی خاک کمک میکند.

 

# پودر میگو ، از ضایعات خشک و پودر شده میگو به دست می­آید. امروزه  این محصول توانسته است مانند پودر ماهی در جیره غذایی حیوانات به عنوان منبع پروتئین نقش مهمی را بازی کند. میگو در کنار پروتئین بالا، حاوی املاح مهمی همچون فسفر و کلسیم است. چربی موجود در آن نیز سبب شده همچون ماهی منبع انرژی نیز در جیره باشد.

 علاوه بر مزایای فوق این محصول مانند پودر یونجه رنگدانه کاروتینوید دارد که استفاده از آن در جیره مرغان تخم گذار به زرد شدن رنگ زرده تخم مرغ کمک شایانی می‌کند. قابل توجه است امروزه از پودر میگو برای جایگزینی پودر ماهی نیز استفاده می‌کنند.

 

خرید پودر میگو و پودر ماهی از ایران متو

استفاده از پودر ماهی خشک شده و پودر میگو  زمانی کارایی مفیدی خواهد داشت که به درستی فرآوری شوند؛ زیرا ارزش غذایی آنها کاهش نیابد. همچنین اگر بهداشت رعایت نشود یا آلودگی میکروبی داشته باشند نه تنها مفید نیستند بلکه بیماریها خطرناکی را به گله شما منتقل خواهند نمود، لذا خرید پودر ماهی و پودر میگو باکیفیت و سالم از یک تولید کننده متعهد بهترین پیشنهاد ماست. در پایان امید است با خرید ماهی خشک و سایر محصولات از مجموعه ایران متو همکاری طولانی مدت و رضایتمندانه­ای شکل بگیرد.

 

راه های ارتباطی با ایران متو

آدرس شرکت : ایران – جزیره قشم . شهر سوزا

آدرس سایت : Www.IranMatou.Com

مشاوره رایگان : 09170460002  - 09170769003

2421 نمایش

نظر دادن