تاریخ انتشار: شنبه, 26 بهمن 1398 ساعت 16:42

محبوب ترین تورهای زمینی ترکیه از ایران

ترکیه به عنوان یکی از محبوب ترین کشورها برای سفر در بین ایرانیان شناخته می شود که سالانه تورهای زیادی به شهرهای مختلف آن بصورت هوایی و زمینی برگزار می گردد. در سالهای اخیر و بواسطه افزایش قیمت تورها، تورهای زمینی ترکیه رواج بیشتری پیدا کردند.  در ادامه شما را با پرطرفدارترین تور های زمینی ترکیه که از ایران برگزار می گردند، آشنا می کنیم.

 

تور زمینی وان

تور وان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای زمینی خارجی است که از ایران برگزار می شود و بیشتر در فصل های بهار و تابستان اجرا می گردد.

وان شهری ساحلی در شرق ترکیه است که در کنار دریاچه وان واقع شده است و بسیار زیباست. این شهر کوچک کمتر از 1000 نفر جمعیت دارد و بواسطه نزدیکی اش با ایران و ابته دارا بودن مراکز خرید متعدد با قیمت مناسبش، سالانه مسافران زیادی را از ایران به سمت خود می کشاند.  وان فرودگاه بین المللی ندارد و تورهای زمینی وان بصورت زمینی برگزار گردد.

 

تور زمینی ترابزون

تور ترابزون یکی دیگر از تورهای زمینی ترکیه است که در ایران برگزار می شود و طرفداران خاص را داراست.

زیبایی حیرت انگیز شهر ترابزون با آن همه جاذبه های طبیعی دیدنی اش نظیر روستای اوزون گل (سوئیس ترکیه) و امکان سفر به این شهر با هزینه کمتر نسبت به تورهای هوایی ترکیه موجب شده است که علاقه مندان به تورهای خارجی، سختی سفر زمینی 20 ساعته به این شهر را به جان بخرند و به بهشت ترکیه بروند.

 

 

تور زمینی استانبول

تور زمینی استانبول تا چند سال پیش در ایران کمتر برگزار می شد اما در دو سه سال اخیر و با افزایش قیمت تور هوایی استانبول، رواج بیشتری پیدا کرد خصوصا در زمان ها پر مسافر نزدیک نوروز و تابستان.

استانبول با دارا بودن طیف واقعا گسترده ای از انواع و اقسام جاذبه های توریستی برای هر گردشگری جذاب است. تور استانبول بعنوان پر طرفدارترین تور خارجی در بین ایرانی ها شناخته می شود زیرا علاوه بر این جاذبه های دیدنی، نیاز به اخذ ویزا هم ندارد و ایرانی ها براحتی و در هر موقع از سال می توانند تنها با خرید یک تور به این شهر سفر کنند.

 

 

تور زمینی آنتالیا

تور زمینی آنتالیا شاید کمتر به گوش علاقه مندان سفرهای خارجی شنیده شده باشد اما واقعیت اینستکه به مانند تور زمینی استانبول، در سالهای اخیر این تور نیز در کنار تور هوایی آنتالیا برگزار می گردد. قیمت کمتر تور زمینی آنتالیا نسبت به تور هوایی آنتالیا موجب شده است که در ایام نوروز و تابستان، آژانس های مسافرتی تورهایی را بصورت گروهیی و زمینی به آنتالیا برگزار نمایند.

آنتالیا به لطف سواحل دیدنی و چشم نواز و البته هتل های لوکس و با کیفیتش، شهری محبوب در جنوب ترکیه می باشد. حتما شنیده اید که اگر به آرامش و استراحت نیاز دارید و همزمان می خواهید از امکانات بالای محل اقامت خود لذت ببرید، حتما آنتالیا یکی از گزینه هایتان باشد.

1964 نمایش

نظر دادن