تاریخ انتشار: جمعه, 25 بهمن 1398 ساعت 14:34

مسافرتهای هیجان انگیز با تور مشهد، قشم و چابهار

شاید یکی از دلایل سفر کردن خود را، گریز از اضطراب هایی بدانید که در زندگی روزمره گریبان شما را می گیرد. شما به سفر می روید که  به آرامش  روان و جان، دست بیابید. آنگاه با دیدن دورنمای دل انگیز و زیبای مناظر، جسم شما نیز طراوت و سرمستی پیدا می کند. اما باید بدانید تور مشهد که یکی از سه دغدغه اصلی مسافرت، برای تور چابهار و تور قشم هستند در به کجا رفتن، معنای خود را می یابد. انتخاب صحیح مکانی که برای سفر در نظر می گیرید، دارای اهمیت زیادی می باشد. البته شاید به عنوان دومین دغدغه در سفر، چگونگی رفتن برای شما مهم باشد.

 آیا با وسیله شخصی به سفر بروید یا مسئولیت این کار را به عهده یک آژانس مسافرتی معتبر، با تورهای جذاب گردشگری واگذار نمایید. البته شما در باره این گزینه ها به خود کوچکترین نگرانی راه ندهید، زیرا ما با بهترین پیشنهادات، همراه شما هستیم.

 

امسال کجا بریم؟

به نظر می رسد که با سؤال خوبی، مواجه شده اید. محل های زیارتی یا مکانهای سیاحتی و شاید هم زیارت به همراه سیاحت، مکان منتخب شما است. مطلب اینجاست که براستی شما در کدام مقاصد سفری، به منظور اصلی خود نائل می شوید و آسایش را به همراه خوش گذراندن، در آنجا می یابید. حالا دیگر وقت آن است که به سلیقه خوش پسند خود، مراجعه کنید و به بهترین انتخاب از موارد پیشنهادی زیر بپردازید. 

 

تور مشهد با عظمتی پر از معنویت و سرگرمی

اگر خواهان مسافرتی سرگرم کننده از مکانی تاریخی، طبیعی به همراه زیارت هستید، بی شک شهر مشهد مقر حرم مقدس امام رضا (ع) بهترین مکان می باشد. شما می توانید در بارگاه ملکوتی امام، خود را غرق در زیارت و عرفان بسازید. آنگاه صادقانه خواسته های دل و گره های زندگی را، در محضر با شکوه و پرعظمت امام رضا(ع) بازگو نمایید.  یادتان باشد که ملتمسانه اجابت دعاهای خود را، خواهان شوید. آنگاه با شوق از این زیارت سرمست کننده و معنوی در تور مشهد، جهت بازدید نقاط دیدنی شهر عازم شوید.

 

 

حرم امام رضا (ع)

 

جاذبه های تماشایی و دلچسب مشهد

در مشهد با مراکز گردشگری متعددی، روبه رو خواهید شد که هر یک شما را مجذوب خود خواهد نمود. از پارک معروف کوه سنگی که به روایتی محل تاجگذاری شاه عباس صفوی است، گرفته تا آرامگاه شاعر بزرگ ایران، حکیم ابوالقاسم فردوسی که  با سروده های حماسی شاهنامه، نام خود را جاودان نمود. تازه می توانید مقصد تفریحی سفر  را، در منطقه زیبا و هیجان انگیز ییلاقی شاندیز بدانید. البته اگر قدم به شاندیز نهادید، هرگز تست کباب های خوشمزه و آبدار شیشلیک شاندیز را، به فراموشی نسپارید. همچنین در مشهد، به تماشای جاذبه هایی نظیر وکیل آباد، هفت حوض که پارکی با وجود هفت حوضچه با جریان طبیعی آب می باشد، بروید. راستی لذت گردشگری در شهرستان طرقبه را، با تماشای مرکز تفریحی و گردشگری چالیدره به اوج برسانید. باغ گیاه شناسی، مقبره تماشایی نادر شاه افشار و ... از مراکز جالب توجه دیگری است که شما می توانید در تور مشهد، مورد بازدید قرار داده و از آنها لذت فراوانی ببرید.

 

 

چالیدره مشهد

 

لذت تماشای معجزه خلقتی زیبا و هیجان انگیز در تور قشم

قصد داریم شما را به جنوب کشور و در مجاورت آبهای نیلگون خلیج فارس، به بزرگترین جزیره استان هرمزگان یعنی جزیره قشم رهنمون سازیم. باور کنید که اینجا دقیقاً، سرزمینی است که پاسخگوی همه سلایق می باشد. شما درتور قشممی توانید، به تماشای طبیعت زیبا و شوق انگیز جزیره بروید. آنگاه در هنگامه ای شگفتی ساز، از پدیده فرسایش به دره ستاره ها قدم بگذارید. جزایر ناز را، در هنگام جزر و مد ببینید. با یک قایق سواری مهیج، درختان حرا را که خصلتی سازگار با آب شور دریا دارند، در جنگل حرا مشاهده کنید.

 

 

جنگل حرا

 

 آنگاه از بازدید گنبد نمکی یا  غار نمکدان جزیره قشم لذت ببرید.  علاوه بر تفریحات و جاذبه های سرمست کننده جزیره قشم، استفاده از ورزش های هیجان انگیز آبی، چون اسکی روی آب، غواصی و ... را نیز می توانید، مورد آزمون قرار دهید. همچنین برفراز آبهای نیلگون خلیج فارس، بر چتر پاراسل که به یک قایق موتوری متصل است،  در آسمان دور از آلودگی در تور قشم به پرواز در آیید. آنگاه احساسی از رهایی، آزادی و هیجانی وصف ناپذیر را تجربه کنید. تازه با خریدی دلچسب، به خاطرات سفر خود رنگ ماندگاری ببخشید.  

 

 

پاراسل سواری

 

تور چابهار تجربه ای ماجراجویانه و به خاطرماندنی

صبر کنید، هنوز تمام نشده به شما تعهدی نانوشته سپرده ایم که شهرهایی را که در مسافرت امسال بیشتر خوش می گذرد، معرفی نماییم. این بار کوله بار سفر را در چاه بهار، شهری از استان سیستان و بلوچستان، در مجاورت آبهای گرم عمان واقع در جنوب شرقی ایران می گشائیم. آنگاه در تور چابهار به دیدار آفرینشی شگفتی ساز، در کوه های برش خورده مینیاتوری که خلقتی افسانه ای از کره مریخ را تجسم می کند، می روید. همچنین تماشای  تالاب صورتی رنگ لیپار، با جادوی زیبای پرندگان رنگارنگ آن  و پدیده بهت انگیز کوه های گل افشان را از دست ندهید.

 

 

تالاب لیپار

 

تصمیم نهایی برای سفرهای داخلی

راستی به دیدار مناطق تاریخی نظیر قلعه پرتغالی ها با معماری جذاب و قلعه پیروزگت که نمایی از تاریخ دوران اشکانیان و ساسانیان را نمایش می دهد، به روستای تیس بروید. آنگاه در ساحل زیبای مرجانی تیس، بازی و رقص موج های عظیم را با صخره های بلند شاهد باشید. اینجاست که بعد از خواندن این مقاله راحت میتوانید تصمیم بگیرید که تور چابهار امسال کجا مسافرت خوش میگذره یا تور مشهد و تور قشم، باید انتخاب کنیم.

 همینطور از ساحل بکر مکران، ساحل تنگ با درخشندگی و انعکاس نور خوشرنگ آبی آن در شب ها و ساحل صخره ای چابهار، احساسی از آرامش را بخود ارمغان دهید. تازه می توانید به غارهای بان مسیتی چابهار بروید و به کشف آنچه در آنجا می گذرد، بپردازید. شایان ذکر است که شما می توانید علاوه بر جاذبه گردشگری بی بدیل چابهار، به خریدی جانانه و مقرون به صرفه از صنایع دستی و تهیه انواع سوغات محلی از بازارهای سنتی بپردازید. همچنین خرید انواع پارچه های رنگارنگ بلوچی، جواهرات و زیور آلات از صنایع دستی چابهار را فراموش نسازید. آنگاه با هر بار نگاه کردن به آنها، حظ و خوشی سفر را دو چندان سازید.

 

 

گل افشان چابهار

 

سخن پایانی:

 راستی سومین دغدغه اصلی سفر را در بردن وسایلی که واقعاً نیازی واجب در  مسافرتها است، در نظر بگیرید. البته یادتان باشد که عینک آفتابی، کلاه و کرم ضدآفتاب را، در سفرهای خود جزء وسایل لازم بدانید. همچنین جهت بدست آوردن اطلاعات واجب در تورهای گردشگری سه شهر ذکر شده، بهتر است.آنگاه یقین داشته باشید که آژانس با تجربه، پاسخگوی معتبری، برای تمامی سؤالات شما خواهد بود. بنابراین سفر را  با خیالی جمع، با آژانس مسافرتی متخصص تورهای داخلی به خاطراتی شیرین تبدیل کنید.

2473 نمایش

نظر دادن