AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 بهمن 1398 ساعت 11:43

ترامپ: دموکرات‌ها IQ سیاسی پایینی دارند

رئیس‌جمهور آمریکا در رشته توئیتی به تسمخر سناتور‌های حزب رقیب خود (دموکرات) پرداخت.  

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در رشته توئیتی به تسمخر سناتور‌های حزب رقیب (دموکرات) در انتخابات اخیر درون حزبی آن‌ها در دو حوزه آیووا و نیوهمشایر پرداخت.

دونالد ترامپ در توئیت خود نوشت: (تام) استایر، سلطان استیضاح (نتیجه‌اش چه بود؟) بیش از دویست میلیون دلار هزینه کرد و کمتر از یک درصد آرا را در آیووا و فقط سه درصد از آرا را در نیوهمشایر به دست آورد. نمی‌توان نتیجه گرفت که چیزی در این میان از دست رفته باشد؟ آنچه که من انجام داده‌ام، کار ساده‌ای نبود. الیزابت وارن هم که گاهی از وی به عنوان پوکاهانتس (شخصیت کارتونی) یاد می‌شود، شب بدی را سپری کرده است. به نظر می‌رسد علائمی دال بر تمایلش برای خروج از گردونه رقابت‌ها را ارسال می‌کند. درخواستش برای خارج شدن از دور رقابت‌ها، شیوه وارن برای بازگشتن به خانه‌اش و خوردن یک نوشیدنی خنک به همراه همسرش هست.

ترامپ نوشت: از برادر پودسا,​ رئیس ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون چه خبر؟ آیا هنوز بازداشت و مجبور به ترک شرکت خود با اتفاقات بدی که روی داده، نشده است؟ چرا هیچ اتفاقی برای او نمی‌افتد و فقط اتفاقات برای طرف مقابل هست؟

ترامپ بعد از چند توئیت دیگر که به موضوع بازداشت‌های سیاسی از نظر وی اشاره می‌کرد,​ بار دیگر به مساله انتخابات روی آورد و نوشت: خیلی از نامزد‌های دموکرات بعد از آیووا از گردونه رقابت‌ها کنار می‌روند. IQ سیاسی پایینی دارند.

جدال لفظی دونالد ترامپِ جمهوری‌خواه با رقبای دموکراتش برای نخستین بار نیست که مطرح می‌شود وی از زمان ورود به کاخ سفید با حزب رقیب خود مدام در حال کشمکش بوده است و این اختلافات و بگومگوها در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آتی به اوج خود رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1464 نمایش