تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 بهمن 1398 ساعت 12:00

روش عجیب مسئولان فرودگاه برای خلاص شدن از شر میمون‌های مزاحم! + ویدئو

روش عجیب مسئولان یکی از فرودگاه‌های هند برای خلاص شدن از میمون‌های مزاحمی که حین پرواز هواپیما وارد محوطه باند می‌شوند خبرساز شده است.  

میمون های لانگور، معضلی جدی برای مسئولان فرودگاه "سردار والابهای پاتل " احمدآباد در ایالت گجرات هند تبدیل شده اند. حضور گسترده این میمون ها روی باند فرودگاه و احتمال وقوع حادثه برای هواپیماها هنگام فرود و برخاستن از روی باند موجب شده تا آنها به فکر حل این معضل بیفتند. مسئولان فرودگاه راه حلی را برای حل این مشکل پیدا کرده اند که به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است راه حل عجیب آنها برای جلوگیری از ورود میمون ها روی باند را نشان می دهد. در این ویدئو یکی از پرسنل فرودگاه در حالی که در تعقیب میمون ها است دیده می شود. اما نکته عجیب و در عین حال عجیب در این ویدئو این است که این پرسنل لباسی شبیه به خرس را بر تن کرده و به دنبال میمون ها می دود.

ظاهرا مسئولان فرودگاه با این روش قصد داشتند تا با ایجاد ترس و وحشت مانع حضور میمون ها روی باند شوند. پس از انتشار این ویدئو " مانوج گَنگال "، رئیس فرودگاه به دفاع از این شیوه پرداخت و آن را روشی موثر و موفقیت آمیز دانست. بنا به گفته او آنها حدود 1 هفته است که از این روش استفاده می کنند.

گفتنی است؛ این ویدئو که در تاریخ 7 فوریه در توئیتر منتشر شده است تاکنون بیش از 89000 بیننده داشته و حدود 5000 لایک دریافت کرده است.

رسانه

2680 نمایش

نظر دادن