تاریخ انتشار: شنبه, 05 بهمن 1398 ساعت 13:13

شرکت‌ فروش مواد شیمیایی در تهران و شهرستان ها

یک شرکت فروش مواد شیمیایی باید دارای خصوصیات و ویژگی‌های مختلفی باشد. به ویژه اگر این شرکت به عنوان نمایندگی یک برند معتبر و شناخته شده کار می‌کند. یکی از شرکت‌های معتبر فروش مواد شیمیایی در ایران که به عنوان نمایندگی برند شناخته شده بین المللی در زمینه تولید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی یعنی سیگما آلدریچ فعالیت می‌کند، شرکت دایا اکسیر جم است.

شرکت‌های فروش مواد شیمیایی چه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارند؟

یک شرکت فروش مواد شیمیایی باید دارای خصوصیات و ویژگی‌های مختلفی باشد. به ویژه اگر این شرکت به عنوان نمایندگی یک برند معتبر و شناخته شده کار می‌کند. یکی از شرکت‌های معتبر فروش مواد شیمیایی در ایران که به عنوان نمایندگی برند شناخته شده بین المللی در زمینه تولید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی یعنی سیگما آلدریچ فعالیت می‌کند، شرکت دایا اکسیر جم است. این شرکت دارای سابقه‌ای درخشان و فوق العاده در زمینه واردات و فروش محصولات سیگما آلدریچ و دیگر برندهای معتبر در زمینه تولید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی است. سیگما آلدریچ یک شرکت آمریکایی تولید محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی است که در سال 1975 از ادغام دو شرکت سیگما و آلدریچ به وجود آمد. کاربرد محصولات تولیدی این شرکت بیشتر در زمینه داروسازی و زیست فناوری است. علاوه بر اینکه در ایران شرکت دایا اکسیر جم نماینده شرکت سیگما آلدریچ است، این کشور در بیش از 40 کشور دنیا نمایندگی دارد. به دلیل تحریم‌های وضع شده و موانع موجود در خرید محصولات سیگما آلدریچ و دیگر برندهای معتبر و شناخته شده و نقل و انتقال مالی، وجود شرکت‌هایی چون دایا اکسیر جم که کار فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی را به بهترین نحو ممکن ارائه می‌دهند، لازم است.

 

فروش مواد شیمیایی

ویژگی‌های شرکت‌های فروش مواد شیمیایی

یکی از مهمترین ویژگی‌های شرکت دایا اکسیر جم در زمینه فروش مواد شیمیایی سیستم حمل و نقل حرفه‌ای این شرکت است. به هر حال شرکت دایا اکسیر جم برای حمل و نقل محصولات سیگما آلدریچ و دیگر محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی به دلیل حساسیت بالا در حفظ کیفیت این محصولات و حفظ ایمنی باید دارای یک سیستم پیشرفته و تایید شده باشد. کشورها اغلب با افزایش حمایت از تجارت، صادرات را افزایش می‌دهند. این برای مدتی رقابت جهانی شرکت‌ها را افزایش می‌دهد. آنها تعرفه ها (مالیات) بر واردات را افزایش می‌دهند و آنها را گرانتر می‌کنند. مشکل این استراتژی این است که سایر کشورها بزودی تلافی می‌کنند. یک جنگ تجاری در طولانی مدت به تجارت جهانی آسیب می‌رساند. در حقیقت، این یکی از دلایل رکود بزرگ بود. شرکت دایا اکسیر جم به عنوان یک نماینده رسمی شرکت سیگما آلدریچ برای واردات و فروش مواد شیمیایی عمل می‌کند و محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می‌رساند. این مسئله از طریق توافق‌های تجاری بین دولت‌ها و شرکت‌های مختلف محقق می‌شود که با توجه به شرایط فعلی این روند به سختی انجام می پذیرد. شرکت دایا اکسیر جم با استفاده از متخصصان و کارشناسان مختلف در زمینه تجارت، واردات و فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی توانسته سهم مهمی در این بازار ایفا نماید.

 

انواع مواد شیمیایی

اهمیت وجود شرکت‌های فروش مواد شیمیایی

یکی از مهمترین مزایای وجود شرکت‌هایی چون دایا اکسیر جم جهت فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی برندهای معتبر و شناخته شده‌ای چون سیگما آلدریچ تامین نیازهای مشتریان است. با وجود شرکت دایا اکسیر جم خرید مواد آزمایشگاهی و شیمیایی سیگما آلدریچ برای مشتریان ایرانی بسیار راحت‌تر می‌شود. در برخی از کشورها دولت برای حمایت از تولید محصولات و کالاهای داخلی به آنها یارانه می‌دهد. یارانه هزینه‌های تجاری را کاهش می‌دهد تا قیمت‌ها کمتر شود. این استراتژی خطر کمتری دارد. در صورت شکایت سایر کشورها، دولت می‌تواند بگوید که یارانه‌ها موقتی هستند. اما برخی از محصولات مانند محصولات شیمیایی شرکت‌ سیگما آلدریچ را شرکت‌های داخلی امکان تولید با همان کیفیت و مرغوبیت را ندارند. به همین دلیل است که دولت در این زمینه به حمایت شرکت‌های وارد کننده و فروشنده محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی می‌پردازد تا نیازهای مشتریان بهتر و سریعتر برآورده شود. شرکت دایا اکسیر جم برای فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی از طریق کارشناسان متخصص فروش اقدام می‌کند. مشتریان محترم میتوانید برای خرید مواد آزمایشگاهی و شیمیایی به راحتی به سایت این شرکت به آدرس اینترنتی dayaexir.com مراجعه کنید و برای اطلاع از قیمت محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی موجود، نحوه خرید و استفاده از خدمات پشتیبانی و پس از فروش با شماره‌های: 22327043-021 و 4402393-0990 تماس حاصل فرمایید.

 

خرید مواد آزمایشگاهی

خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های فروش مواد شیمیایی

شرکت دایا اکسیر جم برای واردات و فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی برندهای بزرگ و معتبری چون سیگما آلدریچ فعالیت می‌کند. این شرکت علاوه بر اینکه خرید مواد آزمایشگاهی و شیمیایی سیگما آلدریچ را برای مشتریان ایرانی اش راحت و ساده می‌کند و خدمات دیگری از جمله خدمات امور مشتریان را ارائه می‌دهد. خدمات امور مشتریان، تعامل مستقیم یک به یک بین مصرف کننده در حال خرید و نماینده شرکتی است که اقدام به خرید آن می‌کند. بیشتر خرده فروشان این تعامل مستقیم را یک عامل مهم در تضمین رضایت خریدار و تشویق تجارت مکرر و ادامه دار می‌دانند. کسب و کارهای موفق نیاز به ارائه خدمات خوب به مشتری را به طور غریزی درک می‌کنند. کسب و کارهای بزرگتر این موضوع را به صورت عمیق درک می‌کنند و نتیجه گیری‌های اساسی در مورد مولفه‌های اصلی دارند:

 

  • توجه به موقع به موضوعات مطرح شده توسط مشتریان بسیار مهم است. قبل از شروع به کار  مشتری را ملزم به صبر کردن در صف و یا نشستن می‌کند.
  • خدمات به مشتری باید یک فرآیند تک مرحله‌ای برای مصرف کننده باشد. اگر مشتری به صورت تلفنی تماس بگیرد، نماینده باید در اسرع وقت حل مشکلات و معضلات آن را پیگیری کند.
  • اگر مشتری برای حل مشکلاتش باید به بخش دیگری منتقل شود، نماینده اصلی باید پیگیری کند تا مشکل آن در نهایت حل شود.

شرکت دایا اکسیر جم علاوه بر داشتن تیم فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی دارای متخصصانی در امور مشتریان است که خدمات پس از فروش و پشتیبانی را به نحو احسن و اصولی ارائه می‌دهند. برای اطلاع از قیمت محصولات مختلف موجود در شرکت دایا اکسیر جم به آدرس اینترنتی dayaexir.com می‌توانید با شماره‌های: 22327043-021 و 4402393-0990 تماس بگیرید. به دلیل نوسانات بازار ارز و ثابت نبودن قیمت‌ها امکان استعلام قیمت از طریق سایت وجود ندارد و باید با تیم پشتیبانی و فروش تماس بگیرید. تیمی حرفه‌ای و آموزش دیده که حتی پس از فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی شما را تنها نخواهند گذاشت و خدمات پس از فروش حرفه‌ای را ارائه می‌دهد.

1587 نمایش

نظر دادن