تاریخ انتشار: شنبه, 05 بهمن 1398 ساعت 13:08

اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم موضوعی است که چند سالی در بازار ایران رونق پیدا کرده است. از اسپیس فریم اجاره ای در اکثر فضاها میتوان استفاده کرد از جمله در برپایی غرفه های نمایشگاهی، سالن های موقت، انبار، سوله و کارگاه های آموزشی. وزن کم، تنوع زیاد، حمل و نقل آسان و قیمت مناسب از مزایای اسپیس فریم های اجاره ای به حساب می آید.

بیشتر از 50 سال است که از ظهور تکنولوژی اسپیس فریم ها در دنیای امروز می گذرد. اسپیس فریم  (space frame  ) فرم ها و ساخت های هندسی و منظمی هستند که از ترکیب آن ها می توان سازه ها و غرفه های متنوع، کاربردی و زیبایی را به وجود آورد.

اجاره اسپیس فریم موضوعی است که چند سالی در بازار ایران رونق پیدا کرده است

مهمترین دلیل این امر مزایای زیادی است که اجاره اسپیس فریم نسبت به خرید آن دارد. در خرید اسپیس فریم به فضای زیادی برای نگه داری آن نیاز است که خود مستلزم صرف هزینه های بالایی است. ولی اجاره اسپیس فریم این امکان را می دهد که بعد از استفاده از سازه ی مورد نظر، آن را به شرکت تولید کننده فرستاد و هزینه ای برای انبار پرداخت نشود،  بنابراین از این طریق نیز در هزینه ها صرفه جویی میشود. اسپیس فریم اجاره ای در اکثر فضاها مورد استفاده قرار می گیرد. با اجاره اسپیس فریم میتوان از این سازه ها در ساخت غرفه های موقت نمایشگاهی، زمینه های ورزشی، سالن های مونتاژ، کارگاه های آموزشی، تابلو بنر، سوله و انبار موقت و غیر موقت، استند های تبلیغاتی، سالن های موقت، نمایشگاه ها، پایانه های حمل و نقل و ... در ارتفاعات و فضاهای مختلف استفاده کرد. علاوه بر آن با اجاره اسپیس فریم میتوان سازه هایی کار آمد و زیبا برای کنسرت ها، کنفرانس ها، استیج و اجرای مراسم های مختلف برپا نمود.

قبل از اجاره اسپیس فریم باید بررسی های لازم انجام شود و نکاتی را مورد توجه قرار داد. بررسی فضای نصب، در نظر گرفتن مدت اجاره و هم چنین تاریخ نصب اسپیس فریم اجاره ای، مکانی که برای اجاره اسپیس فریم لازم است و نیز متراژ اسپیس فریم اجاره ای. بعد از این بررسی ها، کار فرما به شرکت برای اجاره اسپیس فریم سفارش می دهد. قیمت اجاره اسپیس نیز به قیمت هر شاخه اسپیس و حجم فضای کاری مورد نیاز بستگی دارد.

با اجاره اسپیس فریم  از گروه تولیدی سازه پایا می توان شکل های مختلف هندسی مانند: مسطح، چند ضلعی، خمیده و ... را  به سادگی برپا ساخت. اسپیس فریم ها به دلیل شکل و ساختار هندسی که دارند در جهت های مختلف وزن خود را به زمین وارد می کنند که باعث استحکام آن ها می شود، که همین امر منجر به ایجاد آسودگی خاطر در اجاره اسپیس فریم شده است.

گروه تولیدی سازه پایا اسپیس فریم را به صورت غرفه های نمایشگاهی، قاب،استیج و... به صورت اجاره ای د ر اختیارعموم با قیمت مناسب قرار می دهد.

 

اجاره اسپیس فریم

 

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی راه حلی بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای کارهای تبلیغاتی است

از ویژگی های یک مدیر یا هر دارنده کسب و کاری توجه بر درآمد و بودجه ی شرکت می باشد که بتواند در دنیای تجارت امروز بر هزینه ها مدیریت کند به ویژه هزینه های تبلیغاتی که از ارکان اصلی سازمان ها و یا شرکت های خصوصی می باشد.
 از این رو یکی از روش های بسیار مفید در این زمینه شرکت در نمایشگاههای مختلف برای معرفی و آشنا کردن افراد با کالا یا برند تجاری  شرکت می باشد ، به همین دلیل اکثرکسانی که در نمایشگاه های مختلف شرکت می کنند به دنبال راهی برای  کاهش هزینه های خود هستند. یکی از این راه ها، کاهش هزینه های غرفه سازی است.  اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی  راه حلی  بسیار مناسب در جهت کاهش هزینه های تبلیغاتی محسوب می شود. با اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی میتوان سازه هایی شبیه داربست ایجاد کرد به صورت مدرن و  البته بسیار زیباتر و شکیل تر هستند که می توان در قسمت های دیگر سازه های نمایشگاهی از قبیل قاب ، بنر، استیج و غیره نیز استفاده شوند.

 

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

 

اجاره اسپیس مزایا و کاربردهای فراوانی دارد

مهمترین مزیت اجاره اسپیس را شاید بتوان قیمت آن را مطرح کرد که هزینه اجاره اسپیس نسبت به خرید ان بسیار پایین می باشد. وزن کم این سازه به دلیل این است که عمدتا از استیل یا آلومینیوم با مقاومت بالا ساخته شده است و به دلیل اینکه در کارخانه ها اجزا از هم جدا هستند، امکان حمل و نقل آن بسیار آسان و راحت است که این امر اجاره اسپیس را بسیار راحت می کند. اجاره اسپیس این امکان را می دهد که در هر مکانی چه فضاهای باز و چه فضاهای مسقف و توسط هر فردی با حداقل توانایی فنی برای نصب قابل اجرا است و بعد از تمام شدن کار شخص اجاره کننده به راحتی می تواند سازه را از هم جدا کند و به شرکت باز گرداند.

از مزایای دیگر اجاره اسپیس سرعت بالای ساخت آن است به خصوص در مقایسه با اتصالاتی که نیاز به جوشکاری دارند. در این سازه ها به دلیل اینکه از جوشکاری استفاده نمی شود و به جای آن از بست استفاده می شود، ساخت آن سریع است و قطعات آن نیز به راحتی از هم جدا می شوند و حمل و نقل آن بسیار راحت است. از سایر مزایای اجاره اسپیس امکان استفاده در هر شرایط آب و هوایی است. به خاطر مقاوم بودن آن هم در باران و برف و نیز هم در هوای شرجی و گرم قابل اجرا است. از استحکام کافی برخوردار است و ایمنی بسیار بالایی دارا است که برای پیمانکاران در ساخت فضاهای موقت بسیار کاربردی است. مدت زمان باز و بست اسپیس فریم کوتاه است و این نیز دلیلی بر استفاوه از اسپیس اجاره ای می تواند باشد.در مقابل اجرا و تغییر طرح های مختلف منعطف است.

 

اجاره اسپیس

 

اجاره غرفه اسپیس فریم هم در فضای باز و هم در داخل سالن قابل اجرا است

در غرفه سازی در نمایشگاه ها نکته ای که بسیار پر اهمیت است، طراحی مناسب و قابل اجرای غرفه های نمایشگاهی است.اجاره غرفه‌های اسپیس فریم  هم در داخل سالن و فضای مسقف و هم در فضا باز و بدون سقف قابل اجرا است. با یک طراحی مناسب ، اصولی ،کاربردی، زیبا و با استفاده از نور پردازی و رنگ آمیزی به شیوه مناسب، می توان غرفه های نمایشگاهی بسیار زیبایی را به وجود آورد که بتوان به خوبی خدمات و محصولات شرکت را به نمایش گذاشت.

 

اجاره غرفه اسپیس فریم

در مجموع افرادی که نیاز چند روزه به اسپیس فریم دارند، افرادی که صاحب غرفه های نمایشگاهی هستند، کسانی که مکان و انبار مناسب جهت نگهداری اسپیس فریم ها را ندارند و کسانی که به دنبال هزینه کمتر در قبال کیفیت بالاتر، سازه مقاوم تر و نیز تنوع زیاد هستند اجاره اسپیس فریم بهترین گزینه برای آن ها است.

1905 نمایش

نظر دادن