تاریخ انتشار: شنبه, 05 بهمن 1398 ساعت 13:03

اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم برای کارفرمایانی که فضای کافی برای انبار این سازه را ندارند گزینه بسیار مناسبی بشمار می رود. شرکت ما به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه اجاره اسپیس نمایشگاهی توانسته است در اولویت بسیاری از مشتریان واقع شود و با هزینه های بسیار مناسب این سازه را اجاره دهند.

اجاره اسپیس فریم

در سالهای اخیر اجاره اسپیس فریم  بسیار رونق یافته است و دلیل این امر نیاز فراوان در زمینه های مختلف به این سازه می باشد و از آنجایی که هزینه خرید غرفه اسپیس فریم رقم قابل توجهی می باشد اجاره این سازه بیش از پیش افزایش یافته است. شرکت ها و موسسه هایی که نیاز به استفاده طولانی مدت از اسپیس فریم را ندارند و یا به دلیل حجم بالای این سازه نگهداری از آن امری دشوار به شمار می آید می توانند با اجاره آن پس از اتمام فعالیت خود سازه را تحویل شرکت های تولیدی داده و هم چنین هزینه های بسیار پایین و مناسب تری را برای اجاره اسپیس فریم پرداخت کنند. شرکت های متعددی در زمینه تولید و اجاره این سازه به فعالیت مشغول بوده و مشتریان بسیاری برای بهره مندی از ویژگی ها و قابلیت های اسپیس فریم به خصوص در زمینه های نمایشگاهی اقدام به اجاره آن می کنند. کاربران و مخاطبان باید توجه داشته باشند که در هنگام اجاره اسپیس فریم باید از کیفیت و استحکام سازه و طراحی آن طبق استانداردهای جهانی اطمینان حاصل نموده و با خیالت راحت این سازه را در غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار دهند. در نیم قرن اخیر با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد علاقه و انتخاب روز افزون مشتریان نسبت به این سازه در زمینه های مختلف تجارتی، خدماتی، اداری و غیره می باشیم. معماران و مهندسین با بهره مندی از تکنیک های نوین در ساخت اسپیس فریم توانسته اند با تولید و عرضه با کیفیت این سازه توجه بسیاری از مشتریان را به سوی غرفه های اسپیس فریم جلب کنند.

 

Figure 1 اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس نمایشگاهی

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم اجاره اسپیس فریم در سال های اخیر روز به روز در حال افزایش می باشد و شرکت های متعددی با ارائه خدمات در این زمینه سعی بر آن دارند توجه و رضایت مشتریان را جلب کنند که در این میان می توان گفت شرکت ما به عنوان یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین مراکز فعال در زمینه اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی بوده و با داشتن سابقه ای درخشان توانسته است در اولویت انتخاب بسیاری از مشتریان و مخاطبان واقع شده است. شما نیز میتوانید با ورود به وب سایت ما از خدمات و امکانات عالی و درجه یک بهره مند شده و این سازه را در طراحی های استاندارد با مقاومت و قابلیت های بسیار مناسب با کارایی بی نظیر مورد استفاده قرار دهند. امروزه استفاده از غرفه ها در زمینه نمایشگاهی به منظور معرفی خدمات و محصولات خود در اولویت صاحبان کار واقع می باشد که به این منظور با اجاره اسپیس فریم می توانند غرفه مربوط به محصولات خود را مهیا کرده و به بازدید عموم افراد قرار دهند. اجاره اسپیس فریم در تمامی شهرهای کشور امکان پذیر بوده و افراد در هر نقطه از کشور می توانند برای اجاره این سازه از شرکت ما اقدام نمایند که پرسنل ما برای نصب اسپیس و تحویل سازه به منطقه مربوط در هر نقطه اقدام خواهند کرد.

 

Figure 2 اجاره اسپیس نمایشگاهی

سفارش اجاره انواع اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم برای شرکت ها و مراکزی که به مدت چند روز به این سازه نیاز دارند گزینه بسیار مناسبی بوده و می توانند در مدت زمانی کمی با ورود به وب سایت ما جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایند. کارشناسان و همکاران ما به صورت 2 ساعته آماده پاسخگویی به سفارش مشتریان و کاربران بوده و در اسرع وقت جهت ارائه خدمات جهت ثبت سفارش افراد اقدامات لازم را بعمل خواهند آورد. اجاره اسپیس فریم این امکان را به افراد می دهد که در نمایشگاه ها با استفاده از این سازه به غرفه سازی مختلفی اقدام نموده و با بهره مندی از خدمات عالی و پرداخت هزینه بسیار معقول سالن های نمایشگاهی موقتی و دائم خود را راه اندازی نمایند. از مهمترین کاربرد این سازه میتوان به استفاده در غرفه سازی نمایشگاهی اشاره کرد در سالهای اخیر به صورت متعدد با انواع نمایشگاه های متنوعی در سراسر نقاط دنیا مواجه می باشیم که برای راه اندازی این مجموعه نیاز به اجاره اسپیس فریم بسیار افزایش می یابد. از مزیت های بارز اجاره اسپیس فریم میتوان به این مورد اشاره کرد که پس از اتمام مدت زمان اجاره این سازه دوباره به شرکت مربوطه پس داده شده و فضای محیط کاری افراد را اشغال نخواهد کرد. در ثبت سفارش مشتریان باید زمان، مکان و متراژ مصرفی اسپیس فریم را مشخص نموده و نوع کاربری این سازه را که قصد استفاده در نمایشگاه یا همایش را دارند باید معین کنند تا همکاران ما طبق سفارش کارفرما این سازه را در ابعاد مناسب با کیفیت و کارایی ایده آل به مکان مورد نظر ارسال نمایند.

هزینه اجاره غرفه اسپیس فریم

هزینه اجاره غرفه اسپیس فریم در مقایسه با خرید این سازه بسیار مقرون به صرفه بوده و افرادی که بودجه کافی برای خرید آن را ندارند می توانند از وب سایت ما جهت اجاره این سازه اقدام کنند و پس از استفاده در زمینه های مختلف دوباره به شرکت ما بگردانند. جهت اجاره اسپیس فریم بایستی از شرایط لازم اطلاعات کافی به دست آورید از این رو پیشنهاد می کنیم با ورود به وب سایت ما ابتدا اطلاعاتی دقیق در خصوص شرایط و هزینه اجاره غرفه اسپیس فریم کسب اطلاعات نمایید. صاحبان نمایشگاه به منظور کاهش هزینه های خرید این سازه و به دلیل نداشتن فضای کافی برای انبار کردن آن اسپیس فریم اجاره ای را یکی از راه حل های مناسب برای تامین نیازمندی هایشان به این سازه در برگزاری نمایشگاه انتخاب و در اولویت قرار می دهند. کارفرمایان می توانند در سفارش خود با درخواست پرسنل جهت نصب این سازه بدون نیاز به مهارت کافی در نصب آن این کار را به عهده کارکنان شرکت ما بسپارند هم چنین در زمان باز کردن سازه با برقراری تماس و اعزام نیروی شرکت ما جهت جداسازی قطعات اسپیس فریم اقدام کنند. افراد می توانند با اجاره اسپیس فریم به راحتی در هر مکان و فضایی آن را نصب و جا به جا نمایند استفاده از این سازه به منظور تقسیم بندی فضای نمایشگاه و عرضه محصولات تمامی شرکت ها در غرفه های مختلف از رایج ترین روش های امروزی به شمار می رود.

 

Figure 3 هزینه اجاره اسپیس فریم

1782 نمایش

نظر دادن