تاریخ انتشار: شنبه, 05 بهمن 1398 ساعت 12:55

اجاره اسپیس فریم

اسپیس فریم ها از مهمترین ابزار آلات نمایشگاهی مدرن هستند، که ساختاری محکم و سبک دارند و برای ساخت فضاهایی مانند غرفه ها استفاده میشوند. با توجه به قیمت بالای آنها و سخت و هزینه بر بودن نگهداری از آنها، اجاره اسپیس فریم ایده ای آسان و ارزان برای کاربران است.

 

اجاره اسپیس فریم

 

اجاره اسپیس فریم

اسپیس فریم ها (space frame) سازه هایی هستند که به طور منظم و مهندسی شده سازمان یافته اند که استفاده آسان این فرم های داربست مانند در کنار استحکام و زیبایی باعث محبویتشان دربین غرفه داران شده است. که البته به وسیله اسپیس فریم ها حتی میتوان استیج نیز ساخت. اجاره اسپیس فریم مزیت های زیادی نسبت به خرید اسپیس دارد که از جمله آن میتوان به این نکات اشاره کرد که اسپیس فریم ها حجیم و جاگیر هستند و برای نگهداری آنها ممکن است با مشکل مواجه شوید یا باید فضای زیادی ازمنزل خود را به نگهداری از آنها اختصاص دهید یا باید آنها را انبار کنید و تا زمانی که باز هم به آنها احتیاج داشتید هزینه ای به انبارداری بپردازید، درحالی که اجاره اسپیس فریم هزینه بسیار کمتری دارد. علاوه بر آن شاید همیشه و دفعات متعددی به آنها نیاز نداشته باشید و خریدِ آنها برای یکی دو بار استفاده به صرفه نیست، نکته دیگر اینکه ممکن است هر بار به نوعی و حجمی از اسپیس فریم ها نیاز داشته باشید، گاهی غرفه ای کوچک، یا گاهی یک کارگاه آموزشی بزرگ که شما را با مشکلِ کم و زیاد آمدن اسپیس فریم، مواجه میکند. بنابراین خریدن آنها چندان هوشمندانه بنظر نمی رسد و به طور کلی اجاره اسپیس فریم نسبت به خریدن آن از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

اسپیس فریم ها از جنس آلومینیوم یا فولاد و بسیار محکم هستند و در انواع شکل های هندسی گوناگون قابل دسترسی میباشند و خودتان نیز میتوانید با این سازه ها اسپیس ها و انواع اتاقک ها را  در اندازه و شکل های مختلف بسازید.

اجاره اسپیس فریم به منظور ساخت غرفه، استیج، سوله، پارکینگ، ترمینال، کارگاه ها و سالن های آموزشی، و انواع فضا های از این دست به کار می رود.

اجاره اسپیس

اجاره اسپیس

اسپیس فریم ها ابعاد متنوعی دارند که بین 4 تا 15 سانتی متر متغیر است، فرم ظاهری و ساختار آنها نیز گوناگون می باشد برخی از این ساختارها عبارتند از :

شبکه های دولایه، شبکه های سه لایه، اسپیس فریم های گنبدی، تاشو، باد شو، چلیکی و ...

اجاره اسپیس امکان دسترسی به همه انواع اسپیس فریم ها را به شما میدهد، متداول ترین و پر طرفدار ترین اسپیس فریم ها آن مدلی ست که بر پایه شبکه های دو لایه ساخته می شوند.

مزایا و نقات قوت اجاره اسپیس، و به طور کلی مزایای اسپیس فریم به عنوان یک سازه مهم و کاربردی بسیار است، علاوه بر مواردی که تاکنون ذکر شد میتوان به چندنکته مهم دیگراشاره کرد:

الف) قابلیت اجرا و استفاده در تمامی فضاها اعم از فضای باز یا مسقف: شما میتوانید پس از اجاره اسپیس به دلخواه خود اسپیس ها را مونتاژ نموده و در انواع فضاها و برای هر نوع استفاده ای فضا بسازید. یا فضاهای باز را مسقف کنید.

ب) استفاده و نصب آسان آنها بدون نیاز به داشتن تخصص و مهارتهای خاص: نه به این معنا که هیچ گونه مهارت فنی و تشخیصی نداشته باشید، بلکه باید بتوانید وزنی که به طور تقریبی به هر قسمت از اسپیس وارد میشود را محاسبه کنید و فرم زیبا درستی را ارائه دهید اما مهارت ویژه و آموزش خاصی برای نصب نیاز نیست

ج) وزن کم و حمل آسان: اسپیس فریم ها تراکم کمی دارند و سبک هستند، و علاوه برآن به علت اینکه قطعات آن از هم جدا هستند حمل و نقل آنها راحت می شود و به طور کلی اجاره اسپیس و اجرای آنها زحمت زیادی نمی طلبد.

د) ظاهر شکیل و مدرن

ه) استحکام، ایمنی و مقاومت بالا

 

 

اجاره اسپیس نمایشگاهی

اجاره اسپیس نمایشگاهی:

همان طور که گفتیم اسپیس فریم ها را می توان در ساخت انواع فضاها به آسانی  اجاره و استفاده کرد. اجاره اسپیس نمایشگاهی یکی از مهمترین و رایج ترین موارد استفاده از اسپیس فریم هاست.

با وجود امکانی مانند اجاره اسپیس نمایشگاهی شما می توانید، در نمایشگاه ها غرفه بسازید، یا بنر بزنید. و پس از پایان احتیاجتان به اسپیس فریم آنها را به شرکت اجاره دهنده بازگردانید و در نهایت تنها هزینه اجاره آن را پرداخت کنید که ایده ای بسیار ارزان تر و آسان تر از خریدن آنهاست.

برای اجاره اسپیس نمایشگاهی ابتدا باید فضایی که میخواهید در آن اسپیس ها را اجرا کنید تعیین شود، سپس متراژ اسپیس مورد نیاز را تعیین می کنید. اگر بخواهید میتوان هماهنگ کرد و سفارش داد که خودِ شرکت مورد نظر پس از اجاره اسپیس نمایشگاهی توسط شما، قطعات اسپیس فریم را برایتان تا نمایشگاه حمل کند و گروه متخصص آنها، نصب اسپیس ها را به عهده بگیرند و حتی پس از پایان نمایشگاه یا همایش در محل حضور پیدا کنند و پس از جداسازی اسپیس ها، آنها را به شرکت اجاره دهنده برگردانند. همانطور که می بینید، اجاره اسپیس نمایشگاهی کاری بسیار ارزان، آسان و ایمن است، که به بهترین شکل نیاز شما را به داشتن فضایی زیبا و مستحکم در نمایشگاه رفع میکند.

 

 

اجاره غرفه اسپیس فریم

اجاره غرفه اسپیس فریم

همانطور که می دانید ممکن است بسیاری اوقات به طور موقت یا دائم به احداث یک یا چند غرفه نیاز داشته باشیم. ممکن است برای ارائه محصولی باشد در نمایشگاه. یا ساختن پارتیشنی برای تبلیغات، خواه در نمایشگاه یا دانشگاه، ستادها یا سالن ها و ...

اجاره غرفه اسپیس فریم، بهترین ایده و راهکار برای ساخت یک غرفه موقت یا دائمی ست. که البته با توجه به این که اسپیس فریم ها بسیار محکم و مقاوم هستند، اجاره غرفه اسپیس فریم دست دوم پیشنهاد بسیارعالی و ارزان برای غرفه داران است.

اجاره غرفه اسپیس فریم و اندازه ای که برای ساخت آن نیاز دارید بر حسب متر مربع محاسبه می شود. که غرفه ها را در هر شکل و ابعادی با توجه به سلیقه و فضای خود میتوانید اجرا کنید.

غرفه ها ممکن است در فضای باز باشند یا بسته، تفاوتی نمی کند. اسپیس فریم ها به قدری مستحکم هستند که قرار نیست غرفه شما با نسیم یا باد درهم بشکند، و آنقدر منعطف هستند که میتوان ارتفاع سقف آنها را هر اندازه که بخواهیم تعیین کنیم تا در فضاهای مسقف مشکلی بوجود نیاید.

با تمامی نکاتی که ذکر کردیم اجاره غرفه اسپیس فریم از آسان ترین مراحل غرفه داری است، و با وجود چنین امکانات آسانی نباید کوچکترین نگرانی درباره ساخت غرفه داشت.

1773 نمایش

نظر دادن