تاریخ انتشار: شنبه, 28 دی 1398 ساعت 16:54

خانه خود را زیبا طراحی کنید

داشتن خانه ای رویایی امروزه به حقیقت پیوسته است و شما با صرف کمترین هزینه و تنها خرید چند وسیله ی جزئی می توانید خانه ی رویایی خود را بسازید. ساعت دیواری، وسایل دکوری و تزئینی و انواع مختلفی از شلف های وی پی سی می توانند دکوراسیون داخلی خانه را به نحوی باورنکردنی تغییر دهند.

دکوراسیون داخلی

 

دکوراسیون داخلی

امروزه سایز خانه ها روز به روز کوچک تر می شود، در نتیجه طراحی دکوراسیون داخلی خانه، بسیار اهمیت پیدا می کند. هم اکنون دو روش برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه وجود دارد، که روش اول از طریق کارشناسان مجرب دکوراسیون داخلی صورت می گیرد که باید هزینه ی زیادی پرداخت کنید. روش دوم این است که خود شما طراح دکوراسیون خانه خودتان باشید. شما می توانید تنها با رعایت چند نکته ی ظریف بهترین و زیباترین دکوراسیون را بسازید.

برای طراحی، خوب ببینید

دیدن انواع زیادی از دکوراسیون های داخلی نگاه شما را وسعت می دهد و همچنین خلاقیت شما را افزایش می دهد اما دقت داشته باشیدکه تقلید طرح های دکوراسیون داخلی اصلا کار صحیحی نیست. در واقع دیدن تنها یک الهام دهنده خواهد بود.

شناخت سبک های دکوراسیون داخلی

پس از مشاهده انواع زیادی از دکوراسیون های داخلی، حالا با مطالعه ی یک ساعته می توانید انواع زیادی از سبک ها را بشناسید و در عین حال به فضای خانه خودتان مسلط شوید و شروع به شخصی سازی طرح ها کنید. در شخصی سازی طرح ها تنها کافیست روحیات خودتان را در طرح دخالت دهید تا زیباترین دکوراسیون داخلی را داشته باشید.

ساعت دیواری

 

ساعت دیواری فانتزی

ساعت دیواری در حال حاضر یکی از مهم ترین وسیله های خانه محسوب می شود پس بهتر است به هنگام خرید فاکتور های زیر را رعایت کنید. امروزه ساعت های دیواری به یکی از وسایل محبوب چیدمان خانه تبدیل شده اند چرا که علاوه بر نشان دادن زمان، فرم و سبک خاصی را در خانه ایجاد می کنند.

مکان نصب ساعت

قبل از خرید حتما مکان نصب ساعت را مشخص کنید تا بتوانید اندازه ی تقریبی آن را حدس بزنید. برای دیوار هایی با عرض باریک، ساعتی با اندازه ی کوچک مناسب است و بالعکس. مکان نصب ساعت دیواری از لحاظ بافت دیوار که می تواند کاغذی باشد یا ساده بسیار پر اهمیت است.

قیمت

ساعت های دیواری با توجه به برند سازنده و مواد اولیه در ساخت، قیمت های مختلفی دارند که پیش از خرید باید سطح هزینه خود را مشخص کنید. حتما دقت داشته باشید ساعت خریداری شده از خدمات پس از فروش برخوردار باشد.

 

لوازم دکوری و تزئینی

برای تغییر دکوراسیون خانه نیاز نیست تا حتما هزینه ی زیادی صرف کنید و وسایل بزرگ خانه را عوض کنید، و تنها با اضافه کردن و یا تغییر چند وسیله ی کوچک تزئینی در خانه ، دکوراسیونی جدید را تجربه کنید. هر وسیله ای هر چند کوچک می تواند نمای خانه را کاملا تغییر دهد. با اضافه کردن چند وسیله ی تزئینی کوچک می توانید خانه ی رویایی خود را بسازید.

 

انتخاب لوازم تزئینی

 

دکوری و تزئینی

امروزه بازار لوازم تزئینی و دکوری خانه به شدت رو به رشد است به همین دلیل روزانه وسایل مختلف جدیدی وارد بازار می شوند که انتخاب را برای شما به شدت سخت می کنند و شما را دچار سردرگمی می کنند. به همین دلیل ما در ادامه راه حلی را به شما معرفی می کنیم که می توانید با خیال راحت وسیله مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

تناسب

لوازم دکوری و تزئینی تنها نقش زیبایی دارند پس بهتر است که ابتدا دیگر وسایل خانه را خریداری کنید سپس وسایل دکوری را با آن ها ست کنید به عنوان مثال اگر جنس کلی وسایل خانه چوب است بهتر است از وسایل چوبی برای دکور استفاده کنید. دومین مقوله رنگ است که نقش بسیار زیادی در زیبایی و هنر دارد، پس حتما سعی کنید وسایل دکور را در محدوده ی رنگی سایر وسایل خریداری کنید.

لوازم شلف پی وی سی

 

شلف پی وی سی

زیبایی، سادگی، نظم و ترتیب همگی برای شما خانه هایی رویایی را رقم میزنند. لوازم شلف پی وی سی به خوبی با کمترین هزینه و زمان می توانند رویای داشتن خانه ای زیبا و مرتب را برای شما برآورده کنند. شلف ها و قفسه ها در انواع مختلفی از رنگ ها و سلیقه ها تولید می شوند که می توانید متناسب با سایر وسایل خانه آن ها را به دلخواه خریداری کنید و با کمترین هزینه دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید. قفسه ها جنس های مختلفی دارند که جنس پی وی سی در حال حاضر مرغوب ترین جنس در بازار می باشد چرکه بسیار سبک است و می تواند در عین سبک بودن وزن زیادی را تحمل کند.

ایمنی

پس از تعیین میزان قیمت، مهم ترین نکته ایمنی است که لوازم شلف پی وی سی می تواند محافظ انواع وسایل تزئینی و کاربردی شما باشد به عنوان مثال با خیال راحت می توانید انواع سی دی پلیر های خود را بر روی این قفسه ها بچینید.

1209 نمایش

نظر دادن