تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 دی 1398 ساعت 13:35

شرط ۵ میلیاردی برای حضور یحیی در پرسپولیس

ظهر روز گذشته باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد بازگشت گابریل کالدرون به این تیم منتفی شده و سرخ‌پوشان به دنبال سرمربی جدید خود هستند.  

استراتژی سرخ‌ها البته جالب بود آنها بلافاصله بعد از انتشار این خبر، اخباری مبنی جذب چند بازیکن را در رسانه‌های مختلف نشر دادند تا با بمباران خبری، ذهن‌ها را از آنچه رخ داده گمراه کنند. به هر حال براساس شنیده‌ها که البته بخشی از آن را محمد‌حسن انصاری‌فرد هم تایید کرده است، کالدرون چند درخواست مهم داشت؛ باشگاه پرسپولیس باید ۱۵۰هزار دلار به قرارداد فعلی‌اش اضافه کند، انصاری‌فرد مدیرعامل این تیم نباشد، حسین قدوسی، خبیری و افشین پیروانی هم تیم را ترک کنند. قرارداد دستیارانش افزایش پیدا کند و مدیر برنامه‌هایش پول بیشتری بگیرد که این درخواست‌ها مورد موافقت باشگاه قرار نگرفت تا تکاپوها برای معرفی سرمربی جدید آغاز شود. تکاپوهایی که البته پیش از این نیز جریان داشت و یحیی گل‌محمدی را به نیمکت سرخ‌ها نزدیک‌تر می‌کرد.

روز گذشته جلسه مهمی بین یحیی گل‌محمدی و حمیداوی، مالک شهرخودرو برگزار شد و در آن جلسه، یحیی مالک تیم مشهدی را مجاب کرد تا از این تیم جدا شود. حمیداوی هم اعلام کرد سرخ‌پوشان اگر به دنبال یحیی هستند باید مبلغ پنج میلیارد تومان را به حساب این تیم واریز کنند. مالک شهر خودرو معتقد است پرسپولیس باید دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان(مبلغ قرارداد یحیی با تیم فعلی‌اش) را پرداخت کند و دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای عقد قرارداد با سرمربی جدید پرداخت کند. البته اطرافیان حمیداوی معتقدند او احتمالا مبلغی را به‌عنوان تخفیف درنظر گرفته و آن را از مبلغ پنج میلیارد تومان کسر خواهد کرد. به هر ترتیب آخرین خبرها از شهرخودرو حاکی از آن است که علیرضا منصوریان جدی‌ترین گزینه این تیم برای سرمربیگری است. منصوریان که در ذوب‌آهن عملکرد موفقی نداشت احتمالا در حالی جانشین یحیی می‌شود که سرمربی خارجی به جای او روی نیمکت تیم سبزپوش اصفهانی خواهد نشست. به این ترتیب تکلیف نیمکت‌های خالی، روشن خواهد شد. البته گفته می‌شود یحیی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده چند بازیکن را از لیست کنار بگذارند. ستاره‌هایی که جدایی آنها واکنش‌های هواداران را در پی خواهد داشت.

منبع: روزنامه فرهیختگان

928 نمایش

نظر دادن