AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 دی 1398 ساعت 15:32

تجمع مقابل سفارت انگلیس اقدام انحرافی است

به نظر می‌رسد افرادی که به دنبال تجمع مقابل سفارت انگلیس هستند، به دنبال اهداف دیگری باشند که در حال حاضر به عنوان مسئله انحرافی باید از آن نام برد.

از ساعاتی قبل در برخی کانال ها و شبکه های اجتماعی فراخوان هایی برای تجمع مقابل سفارت انگلیس منتشر شده است.

اما پیگیری‌ها نشان می دهد، هیچ مجوزی برای تجمع مقابل سفارت انگلیس تا این لحظه صادر نشده است و معلوم نیست چه کسانی و با چه هدفی به دنبال تجمع مقابل این سفارتخانه هستند.

پیش از این نیز حرکت های هیجانی از این سنخ منجر به حوادثی از قبیل ورود به سفارت عربستان (1394 ) و همچنین ورود به سفارت انگلیس و باغ قلهک (1390) شده است که در نتیجه، تنها به ضرر حاکمیت و منافع ملی تمام می‌شود.

در همین رابطه، یک منبع آگاه نیز در گفتگو با مشرق تاکید کرد: این اقدام یعنی مشغول کردن نیروهای انتظامی مقابل سفارت انگلیس که در فضای فعلی جامعه، نباید نیروهای انتظامی از مأموریت‌های ذاتی خود غافل شوند، با توجه به اتفاقات اخیر، مسئله اصلی انگلیس و سفارت انگلیس نیست بلکه مقابله و برخورد با سفیر انگلیس باید در قالب دیپلماتیک و توسط وزارت خارجه انجام شود.

خبرگزاری تسنیم نیز خبر داده است: برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر برگزاری تجمع دانشجویان انقلابی مقابل سفارت انگلستان در تهران، هیچ تجمعی امروز برگزار نخواهد شد.

منبع:مشرق

558 نمایش