تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 دی 1398 ساعت 10:06

فروش با کیفیت ترین درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت

فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت

امروزه درب ضد سرقت از جمله اجزای جدا نشدنی و با اهمیت در یک ساختمان به شمار میرود.درب ضد سرقت به دلیل ساختار و طراحی منحصر به فردی که دارد، دارای استحکام بسیار بالایی است و به خوبی میتواند امنیت ساختمان مسکونی و اداری را تامین کند.

با وارد شدن درب ضد سرقت به بازار و آشنا شدن مردم با این مدل درب ها، دیگر دوره حفاظ آکاردئونی و کشویی به پایان رسیده است، و با نصب این درب ها ایمنی چند برابر برای ساختمان ها ایجاد شده است.

برای تهیه درب ضد سرقت باید درب را از فروشگاه های درب ضد سرقت سفارش دهید و بعد از آماده سازی درب ضد سرقت اقدام به نصب و استفاده از آن نمایید.

در مرحله اول برای خرید درب ضد سرقت باید از نیازها و خواسته های خودمان برای خرید درب ضد سرقت آگاه شویم و با تمام امکانات و ویژگی های یک درب ضد سرقت آشنا شویم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

خرید درب ضد سرقت و انتخاب یک درب مناسب از میان انبوهی از گزینه ها امر بسیار سخت و مشکلی است بدتر از آن ممکن است محصولی که مد نظر شماست به راحتی پیدا نشود و این باعث خستگی و ایجاد سردرگمی در شما می شود.

بهترین راه برای خرید درب ضد سرقت مراجعه به فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت است. این فروشگاه ها معمولا با یک جستجو ساده در اینترنت قابل دسترسی هستند . شما میتوانید محصولات متنوع آن ها را در رنگ بندی کامل ، با تمام مشخصات آن محصول ببینید. همچنین میتوانید محصولات فروشگاه های مختلف را بایکدیگر مقایسه کنید و از گزینه های متعدد برای خرید درب ضد سرقت، بهترین درب را که با خواسته های شما تطابق دارد تهیه کنید.

 

نصب درب ضد سرقت

برای نصب درب ضد سرقت باید دارای مهارت کافی باشید در غیر این صورت درب ضد سرقت به خوبی نصب نمیشود و میتواند باعث مشکلاتی هنگام استفاده از درب ضد سرقت شود.

معمولا نصب درب ضد سرقت دو روش دارد.در روش اول نصب درب ضد سرقت،چهار چوب درب را بصورت جداگانه نصب میکنند.در این روش باید چهار چوب از لنگه جدا شود و با مصالح بنایی به دیوار متصل شود.

در این روش بدلیل اینکه پس از نصب چهار چوب ،ادامه کارهای بنایی و نصب درب ضد سرقت انجام میشود باید مراقب بود درب ضد سرقت دچار آسیب ورنگ رفتگی نگردد.

در روش دوم بعد از انجام نازک کاریهای ساختمان، درب ضد سرقت نصب میشود و چون درب در انتهای کار نصب میشود صدمه کمتری به درب وارد میشود. در این روش میتوان چهار چوب درب ضد سرقت را به فریم انتظار با پیچ ویا با جوشکاری نصب نمود .

 

درب لابی

درب لابی ساختمان میتواند هم جز درب های داخلی و یا درب ورودی ساختمان باشد.اگر درب لابی شما رو به بیرون باز شود باید درب لابی با استحکام بیشتر انتخاب کنید . درب لابی ضد سرقت بهترین گزینه برای درب لابی است که رو به بیرون باز میشود و به عنوان درب ورودی ساختمان استفاده میشود.

جنس درب لابی میتواند از چوب،فلز و یا استیل باشد همینطور جنس درب می تواند ترکیبی از مواد اولیه گفته شده باشد.

در هنگام خرید درب لابی باید به مواردی دقت کنیم که دارای اهمیت است ما در اینجا این مطالب را به شما یادآور میشویم:

درب لابی که انتخاب میکنید باید با طراحی و دیزاین ساختمان مورد نظر شما سازگار باشد .

در هنگام خرید درب لابی باید توجه کنید که شیشه های درب لابی دارای شیشه سه جداره باشد.

تک لنگه بودن یا دو ، سه لنگه بودن و همچنین جنس درب لابی میتواند بر قیمت درب لابی تاثیر بگذارد.

چهار چوب درب ضد سرقت

یکی ازاجزای اصلی در ساختمان درب ضد سرقت، چهار چوب درب ضد سرقت است.جنس چهار چوب درب ضد سرقت یا فلزی و یا چوبی است.

چهارچوب فلزی درب ضد سرقت

معمولا قیمت چهار چوب فلزی بر حسب وزن آن ها تعیین میشود.انتخاب چهارچوب های سبک تر باعث کاهش هزینه در خرید نهایی درب ضد سرقت میشود.

مهمترین عاملی که باعث استحکام چهارچوب فلزی درب ضد سرقت میشود جوشکاری چارچوب فلزی است. اگر این مورد به خوبی رعایت شود شما یک چهار چوب باکیفیت تهیه کرده اید.رنگ چهار چوب فلزی اهمیت زیادی دارد و رنگ کوره ای بهترین رنگ برای چهارچوب است.

چهارچوب چوبی درب ضد سرقت

ارزان ترین ماده برای ساخت چهار چوب ، چوب است .اگر در ساخت چهارچوب به تنهایی از چوب استفاده کنید باعث میشود چهار چوب بعد از گذشت زمان بپوسد و دچار خرابی شود.برای جلوگیری از خرابی چهارچوب چوبی را با روکش فولاد تقویت کنید.

چهار چوب کشویی درب ضد سرقت

چهار چوب کشویی مناسب منازل قدیمی است چرا که در چهار چوب کشویی تخریبی صورت نمیگیرد، به همین دلیل مورد استقبال کسانی قرار میگرد که میخواهند درب ورودی ساختمان خود را عوض کنند.

درب ضد سرقت با چهارچوب کشویی قیمت بالاتری نسبت به درب ضد سرقت با چهار چوب معمولی دارد.

یکی از بزرگترین مزیت های چهارچوب کشویی قابلیت باز شدن وانعطاف به اندازه قطر دیواری است که قرار است درب ضد سرقت جدید روی آن نصب شود.این خاصیت انعطاف پذیری در ساختار چهار چوب کشویی یک مزیت مهم شناخته شده و دلیل بر افزایش میزان محبوبیت این گونه چهار چوب ها است.
در درب های ضد سرقت ترک معمولا از چهارچوب کشویی استفاده میشود.درب ضد سرقت ترک در اندازه استاندارد جهانی ساخته شده اند و اگر در منزلی فضای مورد نظر برای نصب درب ضد سرقت کوچکتر از اندازه استاندارد بود،درب ضد سرقت ترک با چهارچوب کشویی قابل انعطاف خود بسیار گزینه مناسبی است.

 

منبع: سنا درب

4125 نمایش

نظر دادن