تاریخ انتشار: پنج شنبه, 05 دی 1398 ساعت 19:40

نگاهی اجمالی به صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق در سال 1372 با هدف تولید تجهیزات صنعتی فعالیت رسمی خود را آغاز نمود. در طول 26 سال فعالیت مستمر، این گروه صنعتی علاوه بر ارتقاء سطح کیفی محصولات خود، بر تنوع محصولات تولیدی خود نیز افزود تا نیازهای صنایع مختلف را پوشش دهد. ارائه مشاوره قبل از خرید، ارزیابی و تشخیص نیاز مشتری، استفاده از متریال و قطعات با کیفیت در ساخت محصولات، خدمات پس از فروش پیگیرانه و تأمین قطعات یدکی منشور حرفه ای و خط و مشی صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق می باشد. به پشتوانه 26 سال فعالیت موفق و رضایت مشتریان از محصولات این گروه صنعتی، هم اکنون صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق به عنوان یکی از بزرگترین تأمین کنندگان محصولات صنعتی در داخل کشور به شمار می آید. این گروه صنعتی با بیش از 100 واحد نمایندگی در سرتاسر ایران، خدمات پس از فروش گسترده ای را به خود اختصاص داده است. محصولات صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق منطبق بر دانش روز طراحی و تولید میشوند و با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه میگردند. مهمترین محصولات تولیدی این مجموعه شامل انواع دستگاه جوجه کشی، تجهیزات مرغداری، تجهیزات سالن قارچ و انواع گلخانه، تجهیزات برودتی و گرمایشی، انواع رطوبت ساز، تجهیزات لبنیات و لوازم کافی شاپ می باشد که در ادامه این نوشتار به توضیح مختصر این محصولات پرداخته ایم. همراه ما باشید تا نگاهی نزدیک به محصولات صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق بیاندازیم.

تجهیزات لبنیات صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

 

انواع کره گیر، شیرسردکن، خامه گیر، دستگاه پخت شیر، پاستوریزاتور، هموژنایزر، دوغ سردکن، انواع شیردوش (گاودوش، بز دوش، شتردوش و گوسفند دوش) و بیدون و ظرف شیر از مهمترین تجهیزات لبنیاتی ساخت صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق می باشند. رعایت استانداردهای ساخت و ضوابط بهداشتی، شستشوی آسان، دوام و عمر طولانی از ویژگی این محصولات می باشد. این محصولات نیز دارای تنوع مختلف بوده و بسیاری از آنها در خطوط تولید و کارخانجات لبنیاتی قابل استفاده می باشند.

 

 

دستگاه جوجه کشی صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

 

دستگاه های جوجه کشی این مجموعه با بهره گیری از فناوری روز دنیا و در سطح کیفی بسیار بالایی تولید و عرضه میگردد. صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق در سبد محصولات خود گزینه های متعددی را برای کاربر فراهم نموده است تا هر شخص با توجه به نیاز یکی از محصولات مرتبط را انتخاب کند. دستگاه های جوجه کشی این گروه صنعتی شامل انواع دستگاه ارزان، خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی، حرفه ای و اتوماتیک، خارجی و شترمرغی میباشد. همچنین این گروه صنعتی انواع تجهیزات ساخت ماشین های جوجه کشی همچون انواع موتور، شانه، برد جوجه کشی و ... تولید و به فروش می رساند. ماشین های جوجه کشی دکتر قشلاق از جمله پیشرفته ترین دستگاه ها در این عرصه میباشند که همانند سازندگان خارجی در ساخت این محصولات از قطعات با کیفیت و علم پیشرفته استفاده شده است.

 

تجهیزات مرغداری ساخت صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

 

از دیگر محصولات تولیدی این گروه می توان به انواع هیتر و جت هیتر مرغداری، میکسر، آسیاب، پرکن، قفس، آبخوری و دانخوری و بالابر مرغداری اشاره کرد. هر کدام از این محصولات دارای  مدل های مختلف و ظرفیت های متفاوتی می باشند. آبخوری و دانخوری های این گروه صنعتی در انواع مدل اتوماتیک و دستی تولید می شوند که قابل نصب توسط ماشین آلات محل مرغداری میباشند. برای مکانیزه نمودن خوراک و تغذیه مدیریت بهتر پرورش طیور در مرغداری ها، تجهیزات ساخت این مجموعه گزینه ای بسیار ایده ال می باشند.

 

تجهیزات برودتی صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

 

این گروه صنعتی انواع تجهیزات برودتی اعم از دستگاه های یخساز، آبسردکن و انواع مختلف سردخانه تولید میکند. دستگاه های یخساز این مجموعه شامل یخساز حبه ای (خانگی، رستورانی و صنعتی)، یخساز پودری، یخساز پولکی و یخساز قالبی (کارخانه یخسازی ثابت و یا سیار) می باشد که در راه اندازی و ساخت این محصولات از بهترین برندهای سرمایشی استفاده شده و ساخت تمامی دستگاه ها بر اساس استانداردهای بهداشتی انجام گرفته است. آبسردکن های تولیدی این مجموعه نیز شامل انواع آبسردکن استیل و عمومی (تک شیر، دو شیر و ...)، آبسردکن آنی و آبسردکن های چند منظوره ای و فانتزی می باشد. آبسردکن های چند منظوره این گروه علاوه بر آب خنک، توانایی تولید آب داغ نیز دارند و برای مکان های اداری و دفاتر کاری بسیار مناسب می باشند.

در دسته تجهیزات برودتی صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق، انواع سردخانه همچون سردخانه های جسد (تک کابین، دو کابین، چهار کابین و ...) و سردخانه های کانکسی (میوه، سبزی، گوشت، بستنی و ...) موجود می باشد. از مهمترین ویژگی این سیستم های برودتی می توان بدنه مقاوم و بهداشتی، یونیت برودتی با کیفیت خارجی، طراحی استاندارد و کارامد و بازدهی بالا اشاره کرد.

 

 

تجهیزات سالن قارچ صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

 

به منظور تأمین و پوشش نیازهای افرادی که قصد راه اندازی سالن قارچ دارند، صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق انواع تجهیزات و لوازم سالن قارچ همچون انواع رطوبت سنج، کنترلر دما و رطوبت، دماسنج، خاک پوششی قارچ، کمپوست قارچ، بذر قارچ (دکمه ای و صدفی)، هواساز سالن قارچ، انواع دیگ بخار و انواع مختلف رطوبت ساز سالن قارچ تولید و عرضه میکند. در واقع هر سیستمی که برای راه اندازی سالن قارچ به آن نیاز داشته باشید، توسط صنایع ماشین سازی قشلاق با نهایت کیفیت برای شما فراهم شده است.

تجهیزات گلخانه صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

تجهیزات گلخانه ای اعم از انواع گرماساز و هیتر، کنترلر رطوبت سنج و دماسنج و انواع مه پاش از دیگر تولیدات این مجموعه می باشند. صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان هیترهای گلخانه ای می باشد. گرماسازهای صنعتی مخصوص گلخانه ساخت این مجموعه هم اکنون توسط گلخانه داران زیادی مورد استفاده قرار میگیرند. تجهیزات گلخانه ای مدرن و کاربردی یکی از نیازهای اساسی شاخه کشاورزی می باشد که صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق با تولید محصولات متنوع و همگام با تکنولوزی روز دنیا نهایت کیفیت را برای مصرف کننده در این عرصه به ارمغان آورده است.

تجهیزات گرمایشی صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

انواع بخاری های صنعتی نظیر جت هیتر، هیترهای آتش درون و بخاری برقی از جمله تجهیزات گرمایشی ساخت صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق می باشند. جت هیترهای تولیدی این مجموعه در انواع گازسوز، گازوئیلی، دوگانه سوز، برقی و در ظرفیت های مختلف تولید میشوند. همچنین این گروه صنعتی جت هیتر پرتابل با قابلیت کارکرد با گاز مایع در ظرفیت های 30 هزار و 15 هزار کیلوکالری نیز تولید میکند.

دیگر گرماسازهای ساخت این مجموعه شامل هیترهای آتش درون و بخاری های طرح اسپانیایی می باشد که گرمایی کاملا پاک و به دور از آلاینده ایجاد میکنند. از این بخاری ها نیز در مرغداری ها، انواع گلخانه، سالن های ورزشی و کارگاهی و ... استفاده میشود. بکارگیری قطعات با کیفیت در ساخت بدنه، طراحی استاندارد و ایمن شده، راندمان حرارتی بالا و مصرف پایین سوخت باعث شده که این گرماسازها به انتخاب اول خریداران تبدیل شود.

دستگاه های رطوبت ساز و مه پاش صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

دستگاه های رطوبت ساز و مه پاش صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق در سه مدل مختلف دیسکی و پروانه ای، التراسونیک و مه پاش نازلی تولید میشوند. این مه پاش ها نیز در ظرفیت های مختلف عرضه میگردند و برای انواع سالن گلخانه ای، سالن پرورش قارچ، مرغداری، دامداری، صنایع نساجی، صنایع دخانیات و دیگر مشاغل و صنایع که به رطوبت کنترل شده نیاز دارند، مناسب می باشند. صنایع دکتر قشلاق همچون دیگر محصولات خود در ساخت دستگاه های رطوبت ساز نیز به کیفیت و راندمان نهایی محصول بسیار اهمیت داده است. مه پاش سانتریفیوژی با قابلیت بالا در ایجاد مه از جدیدترین نوآوری های این مجموعه می باشد که سیستم طراحی شده در آن تاکنون در هیچ نمونه دیگر پیاده سازی نشده است.  این مه پاش قدرت بسیار بالایی در ایجاد مه و افزایش رطوبت محیط دارد که هم اکنون در وبسایت دکتر قشلاق و در سبد محصولات آن موجود می باشد.

 

لوازم کافی شاپ صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

 

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق انواع لوازم کافی شاپ از جمله قهوه ساز (خانگی، کافی شاپی و اتوماتیک) و انواع یخ در بهشت ساز و شربت سردکن نیز به بازار عرضه می نماید. محصولات کافی شاپی این مجموعه از جمله برندهای نام آشنا و محبوب همچون آلبرتینی بوده که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشند. علاوه بر کافی شاپ از این محصولات در منزل، هتل، رستوران و ... نیز می توان استفاده کرد. ناگفته نماند که تجهیزات کافی شاپ عرضه شده توسط صنایع ماشین سازی قشلاق دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

 

جمع بندی

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق با سابقه ای طولانی در عرصه تولید تجهیزات صنعتی و با تکیه بر ظرفیت های داخلی و جذب مهندسان جوان و خلاق ایرانی با تحصیلات مرتبط و مجرب سعی بر ارائه محصول مطابق با نیاز مشتری داشته است. وبسایت دکتر قشلاق در راستای ارائه خدمات سریعتر و بهتر در این زمینه راه اندازی شده و تمامی محصولات صنعتی این گروه را شامل میشود. همچنین صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق با داشتن نمایندگی در تمامی استان های ایران، تمامی نیازهای مشتریان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگو می باشد.

این گروه تولیدی با پیاده سازی ایده های متنوع و خلق محصولات جدید به طور مستمر به افزایش کیفی و کمی محصولات خود اقدام میکند و امید دارد تا با بهره گیری از به روزترین فناوری های موجود در عرصه جهانی نقش پیشگام خود را در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و جایگاهی مطرح در بازار رقابت جهانی ایجاد نماید.

7835 نمایش

نظر دادن