تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 آذر 1398 ساعت 23:34

وزارت خارجه پیگیر بازگرداندن سرمربی استقلال

عضو فراکسیون ورزش مجلس از طرح موضوع استراماچونی با عراقچی خبر داد و گفت: وزارت خارجه پیگیر بازگرداندن سرمربی استقلال است در صورت تعلل دولت، مجلس به موضوع ورود می‌کند.

محمد دامادی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در واکنش به فسخ قرارداد استراماچونی مربی ایتالیایی استقلال، گفت: متاسفانه استراتژی ما در حوزه ورزش مناسب نیست، همه می‌دانند که تیم استقلال و پریسپولیس از تیم‌های پرطرفدار و ریشه‌ای کشور هستند و ما نسبت به طرفداران همه تیم‌ها و به ویژه پرطرافدارترین‌ها مسئولیت داریم بنابراین نگاه ویژه‌تری باید به آن‌ها داشته باشیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پیگیری خصوصی‌سازی باشگاه‌ استقلال و پریسپولیس، تصریح کرد: سال‌ها است که دولت درباره خصوصی‌سازی شعار می‌دهد اما اقدامی صورت نگرفته است لذا حال که دولتی عمل می‌شود باید دقت کنیم که استراماچونی زمانی تیم را تحویل گرفت که تیم استقلال از نظر فنی ورشکسته بود.

وی افزود: استراماچونی تیم متلاشی را تحویل گرفت اما امروز ما شاهدیم که تیم به خوبی رشد کرده و در تلاش هستند. بازی‌های تیم استقلال به جایی رسیده بود که بسیاری از هواداران خود را از دست داده بود اما امروز جمعیت بسیاری این بازی‌ها را دنبال می‌کند.

تشکیل کمپین حمایت از استقلال در مازندران برای بازگشت استراماچونی

دامادی با بیان اینکه شور و نشاط به تیم استقلال برگشته است، گفت: اعتراض و تجمعاتی هم که بعد از اخبار روزهای گذشته شاهد هستیم نشان از علاقه مردم نسبت به تیم استقلال است، دولت باید تدبیری می‌اندیشید و این موضوع را مدیریت می‌کرد.

نماینده مردم سازی یادآور شد: مردم استان مازنداران هم در راستای همین موضوع کمپینی تشکیل دادند و در حمایت از باشگاه استقلال، خواستار رسیدگی به وضعیت استراماچونی شدند، امروز نیز در نشست کمیسیون عمران مجلس موضوع را با آقای عراقچی مطرح کردیم. معاون سیاسی وزارت امور خارجه نیز از پیگیری موضوع خبر دادند و گفتند که «در باره وضعیت آقای استراماچونی صحبت خواهیم کرد تا برگردند».

وزارت ورزش باید استراماچونی را به تیم استقلال بازگردانند

دامادی تاکید کرد: دولت و وزارت ورزش و جوانان باید همت خود را به کار ببندند و استراماچونی را به تیم استقلال بازگردانند، این کار سختی نیست زیرا اتکاء تیم استقلال به استراماچونی است، فرهاد مجیدی هم اگرچه چهره محبوب استقلالی‌ها است اما میزان رضایتمندی از استراماچونی قطعا بیشتر خواهد بود.

ورود مجلس در صورت تعلل دولت

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت ورزش کشور باید نسبت به این موضوع حساس باشد و به صورت جدی ورود کند در غیر این صورت مجلس شورای اسلامی عکس العمل نشان خواهد داد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، گفت: ما موضوع را با وزیر ورزش در میان خواهیم گذاشت زیرا آسیب جدی به فوتبال کشور آسیب می‌رساند البته همین خبر هم تاکنون آسیب زده است. ما اگر مشکلاتی داریم نباید از ابتدا به دنبال مربیان خارجی برویم.

1056 نمایش

نظر دادن