AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 آذر 1398 ساعت 13:52

9 دلیل برای بازدید از آنتالیا

آنتالیا باستانی دروازه شرقی به ساحل فیروزه ای است. در اینجا 9 دلیل مهم برای بازدید از این استان جذاب ترکیه وجود دارد

 

1 پشت پا بزنید و در یک ساحل مناسب مثل یک ملکه استراحت کنید

مردم محلی هنوز درمورد چگونگی نامگذاری ساحل Kleopatra بحث می کنند ، اما معدودی با این نظر که این یکی از بهترین مناطق در سواحل آنتالیا است ، مخالف هستند. روز به روز ، ساحل ماسه ای تبدیل به یک نقطه کانونی برای مسافرین تور آنتالیا میگردد. بعداً ، این مکان بسیار خوبی برای قدم زدن بین میله های ساحلی و لذت بردن از یک خانه آفتابی است.

2 در طول 2000 سال سرگردان

سفر به ویرانه های یونانی و رومی در آنتالیا ضروری است. تئاتر وسیع که روزی می توانست بیش از 15000 نفر را در خود جای دهد. معبد آپولو در نزدیکی آن بهترین حالت غروب است ، هنگامی که به نظر می رسد ستون ها در سایه های نارنجی و صورتی روشن می درخشند.

3 مهمانی زیر ستاره ها تا زمان طلوع آفتاب

در مورد زندگی شبانه کمر با ابرخودروهای مرکز شهر آن اغلب دارای چندین عرصه متفاوت هستند. با این وجود بهتر است مناطقی وجود داشته باشد که بتوانید نوشیدنی های خود را میل کنید و زیر آسمان شب روشن به تماشا بنشینید

4 با روش های قدیمی زندگی در روستا آشنا شوید

برای همه زیبایی های سواحل آناتولی ، شرم آور نیست که از سرزمین های داخلی استفاده کنید. جیپ سافاری بهترین راه برای کشف کوههای Taurus است: از آلانیا می توانید به سمت روستاهای دور افتاده در کنار رودخانه Dim حرکت کنید و منظره ها را ببینید و از سنت های باستانی که هنوز هم در حال تغییر است استفاده کنید.

 

5 غذاهای خیابانی را کشف کنید

غذاهای خیابانی آناتولی بیشتر از کباب است. پنکیک های گوجه فرنگی ، سرشار از سیب زمینی ، پنیر یا گوشت و معادل ترکیه پیتزا را امتحان کنید. شهر قدیمی ساید مملو از غذاهای کوچک است که این رسم و رسوم سنتی را ارائه می دهند - و بسیار شگفت آور هستند.

 

6 شگفت زده در شعله های آتش جاودان Chimaera

چیرالی ساحل بکر و با چند راز است. در یک انتهای مزارع ویرانه های یونان باستان از الیمپوس قرار دارد ، در حالی که یک ساعت پیاده روی در داخل شما را به سمت Chimaera اسرارآمیز می برد - شعله های ابدی ناشی از گاز طبیعی که از دامنه کوه بیرون می آمدند. اگر خوش شانس باشید ، ممکن است لاک پشت چنگال گریزان و در معرض خطر را نیز مشاهده کنید.

7-شکار برای معامله در خیابان های کوبه ای کلاله ای

از دروازه هادریان 1880 ساله قدم بزنید تا کالیچی ، محله قدیمی آنتالیا ، و در خیابان های سنگی باستانی آن پتانسیل خرید زیادی پیدا کنید. این بهتر و ارزان تر از بازارهایی است برای یافتن صنایع دستی معتبر محلی از جمله وسایل چرمی ، جواهرات و فرش.

 

8- تماشای طلوع خورشید از بالای جهان

تله کابین فریک الیمپوس آنتالیا خود را "سفر از دریا به آسمان" اعلام می کند و شما را در مدت زمان فقط 15 دقیقه به 7750 متر پیمایش می رساند. نماهای این قله در هر زمان خیره کننده است ، اما صعود کنندگان اولیه می توانند بلیط خاصی برای صعود قبل از طلوع آفتاب رزرو کنند. این یک تجربه خاص است که قبل از اینکه نور خورشید افق را ترک کند ، اولین لبه اشعه در بالای مدیترانه را مشاهده می کنید.

 

9- آبشارهای دیدنی از زمین و دریا را ببینید

در مسیر رسیدن به دریا در لارا ، جریان آب شامل دو آبشار منظره است. آبشارهای فوقانی در یک دره جنگلی واقع در شمال شهر آنتالیا واقع شده اند و در محاصره باغهای آرام قرار دارند. بهترین راه برای دیدن آبشارهای پایین ، که در آن جریان بیش از 100 فوت به دریا می رود ، روی یک سفر دریایی از بندر Kaleiçi است -

 

ترکیه کشوری متنوع است که دارای سواحل خیره‌کننده ، غذای عالی ، مناظر دیدنی ، تاریخ باستان و زندگی شبانه است تا همه سلیقه‌ها را متناسب با آن داشته باشد.شما برای انتخاب یک تور ارزان آنتالیا کافیست به سایت توریاب مراجعه نموده و با آژانسهای کارگزار و مجری تور آنتالیا در ارتباط باشید و سفر خود را به دومین شهر پر بازدید ترکیه شهر آنتالیا آغاز نمائید.

چگونه می توانم فعالیت های فضای باز در آنتالیا را برنامه ریزی کنم؟

شما به راحتی می توانید فعالیت های خارج از منزل را به صورت آنلاین رزرو کنید. این بسیار ساده و مهمتر از همه بی خطر است. تمامی شرکت‌های معتبری که این فعالیت‌ها را ارائه می‌دهند، پیشنهادات خود را در اینترنت قرار می‌دهند، بنابراین توصیه می‌شود فعالیت مورد نظر را مستقیماً از طریق اینترنت رزرو کنید. به خصوص در فصل پربار، بهتر است از قبل برای فعالیت های خارج از منزل رزرو آنلاین انجام دهید، زیرا می توانند به سرعت رزرو شوند.

10 فعالیت رزرو شده در آنتالیا عبارتند از:

رفتینگ در آنتالیا،گلف،غواصی ،دره نوردی،پاراگلایدر ،قایقرانی،آف رود / جیپ سافاری ،پیاده روی در راه لیسیایی،دوچرخه سواری

منبع: تور لحظه آخری

1470 نمایش