تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 آذر 1398 ساعت 12:09

چاپ بنر ارزان در گیلان رشت

چاپ بنر ارزان در گیلان رشت

پوستر و بنر دو عنصر بسیار رایج و پر کاربرد در عرصه تبلیغات انتخاباتی هستند. بنر بخاطر ابعاد دلخواهی که داراست و به راحتی می توان در فضاهای مختلف نصب کرد بسیار اهمیت دارد. بنر ها در تبلیغات ستاد انتخاباتی نامزد ها در مکان های مختلف شهری قابل استفاده می باشد. بنر بخاطر بافت پلیمری در برابر آب از بین نمی رود و از ماندگاری بالایی برخوردار است. بنا براین بنر نقش کلیدی در عرصه تبلیغات خصوصا در تبلیغات انتخاباتی ایفا می نماید.

چاپ پوستر نامزدهای انتخاباتی در رشت

پوستر ها نیز چنین هستند. پوستر ها به صفحات کاغذی در ابعاد مختلف هستند که مطالب تبلیغاتی یا مفاهیم دیگر در آن درج گردیده است. پوستر ها در تبلیغات انتخاباتی شاید بیشتر از بنر کاربرد دارند . ابعاد مناسب و استاندارد پوستر معمولا موجب سهولت نصب در کلیه مکان ها می شود(چاپ پوستر و کارت ویزیت انتخاباتی در رشت). تنها نکته ای که پوستر ها را آسیب پذیر می نماید مقاوم نبودن آنها در برابر باران شدید می باشد. البته این مورد به دلیل قابلیت چاپ در تیراژ بالا قابل چشم پوشی می باشد.مجتمع چاپ و تبلیغات گیلان در زمینه چاپ پوستر های انتخاباتی در رشت و گیلان آماده همکاری با شما عزیزان می باشد.

 

 طراحی پوستر انتخابات

طراحی پوستر نامزد های انتخاباتی بسیار امر مهمی می باشد. در طراحی پوستر انتخاباتی باید بسیار هوشمند عمل کرد. مطالبی که در پوستر های نامزد ها درج می شود باید حتی الامکان به صورت خلاصه بوده و از استفاده بیش از اندازه متون پرهیز شود. یکی از عناصر بسیار مهم در طراحی پوستر انتخاباتی جذابیت رنگ در عین حال پرهیز از اصراف کاری در استفاده از رنگ های متنوع است. پوستر انتخاباتی باید به گونه ای طراحی شود که به راحتی در دید مخاطب قرار گیرد. وضوح مناسبی داشته باشد تا بتوان از فاصله دور هم متوجه محتوای آن شد. مجتمع چاپ و تبلیغات گیلان با استفاده از تجربه فراوان در طراحی پوستر انتخاباتی در خدمت شما خواهد بود.

1330 نمایش

نظر دادن