تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 آذر 1398 ساعت 23:51

اطلاعات کامل نمایشگاه های تجهیزات پزشکی آسیا

نمایشگاه عرب هلث بزرگترین نمایشگاهی است که هر ساله در خاورمیانه برگزار می شود، فعالیت این نمایشگاه در زمینه تجهیزات بیمارستانی و پزشکی است که جز بزرگترین نمایشگاه های دنیا در این زمینه نیز به شمار می آید. امروزه افراد بسیار زیادی علاقه مند به شرکت در این نمایشگاه هستند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید باید بدانید که بدون بدست آوردن اطلاعات کافی در خصوص این نمایشگاه نمی توانید با حضور در نمایشگاه بزرگ عرب هلث نهایت استفاده را از آن ببرید. بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید تا با بدست آوردن اطلاعات درباره این نمایشگاه بتوانید بیشترین استفاده را از این نمایشگاه بزرگ ببرید.

عرب هلث بزرگترین نمایشگاه خاورمیانه

نمایشگاه عرب هلث دبی بدون شک مهمترین رویدادی است که هر ساله در خاورمیانه و در شهر بسیار زیبای دبی برگزار می شود. این نمایشگاه نه تنها در خاورمیانه و در آسیا بلکه در کل دنیا نیز محبوبیت و اعتبار بسیار زیادی دارد به طوری که در زمان برگزاری این نمایشگاه شما می توانید افراد بسیار زیادی را مشاهده کنید که از سراسر نقاط دنیا در آن شرکت می کنند و با حضور شرکت های بزرگ و در واقع غول های تجهیزات پزشکی دنیا در این نمایشگاه اعتبار این نمایشگاه چند برابر می شود به طوری که امروزه تبدیل به دومین نمایشگاه بزرگ دنیا در زمینه تجهیزات بیمارستانی و پزشکی شده است. برای دریافت اطلاعات نمایشگاه عرب هلث تور نمایشگاهی مجموعه ای هست که به شما مشاوره میدهد و میتوانید از آن طریق برای شرکت در این نمایشگاه اقدام کنید.

 

شرکت کنندگان در نمایشگاه عرب هلث

اولین سوالی که ممکن است در ذهن هر شخصی درباره این نمایشگاه به وجود آمده باشد این است که چه افرادی در این نمایشگاه شرکت می کنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که به صورت کلی سه دسته از افراد معمولا هر ساله در نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث شرکت می کنند. دسته اول افرادی هستند که به تکنولوژی های جدید بیمارستانی و پزشکی علاقه مند هستند و دوست دارند که اطلاعات بیشتری را درباره تکنولوژی هایی که هر ساله در این زمینه ها تولید می شوند بدست بیاورند. دسته دوم از افرادی که در نمایشگاه عرب هلث شرکت می کنند صاحبان کسب و کارها و شرکت ها هستند که معمولا محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارند و با شرکت در این نمایشگاه تلاش می کنند که با محصولات و تکنولوژی های ساخته شده توسط شرکت های دیگر بیشتر آشنا شوند. سومین دسته از افرادی که در عرب هلث شرکت می کنند سرمایه گذارانی هستند که قصد دارند با صاحبان ایده های مربوط به تکنولوژی های بیمارستانی و پزشکی آشنا شوند تا بتوانند بر روی این ایده ها سرمایه گذاری کنند. از دیگر نمایشگاه های پزشکی میتوان به نمایشگاه دندانپزشکی دبی نیز اشاره کرد.

در نمایشگاه عرب هلث از کدام بخش ها دیدن کنیم؟

نمایشگاه عرب هلث دارای بخش های مختلفی است که در هر یک از آنها شما می توانید تکنولوژی های متفاوتی را مشاهده کنید که به نمایش گذاشته شده اند. بخش های مربوط به تجهیزات و تکنولوژی های جدید بیمارستانی و پزشکی، تجهیزات تشخیص طبی، فناوری های فیزیوتراپی و ارتوپدی و همینطور فناوری های جدید مربوط به بخش های جراحی از جمله بخش های بسیار محبوب در این نمایشگاه به شمار می آیند که حتما باید از آنها دیدن کنید. البته شما در عرب هلث می توانید از سایر بخش های نمایشگاه از جمله مدیریت تسهیلات ، خدمات پزشکی ، رادیولوژی ها ، خدمات مشاوره ای در مراقبت های بهداشتی  و ... نیز دیدن کنید.

اطلاعات تکمیلی درباره نمایشگاه عرب هلث

-          شاید برای شما جالب باشد که بدانید در سالی که گذشت تقریبا 4200 شرکت کننده در این نمایشگاه شرکت کردند که از 70 کشور دنیا به این نمایشگاه آمده بودند. این موضوع می تواند دلیلی مناسب برای اعتبار بسیار زیاد این نمایشگاه باشد.

-          معاملات و سرمایه گذاری هایی که در این نمایشگاه صورت می گیرد بسیار زیاد هستند و در سال گذشته قراردادهای کاری بسیار زیادی در این نمایشگاه ثبت شد. بنابراین شما به عنوان یک کسب و کار در این زمینه و یا صاحب ایده می توانید به راحتی همکاری های زیادی را داشته باشید و سرمایه گذاران مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنید. برای دریافت اطلاعات از سایت های بین المللی درباره نمایشگاه عرب هلث اینجا را کلیک کنید.

 

نمایشگاه دندانپزشکی دبی یکی از بهترین اجتماعات علاقه مندان به دندانپزشکی در کل دنیا به شمار می آید که هر ساله افراد بسیار زیادی در آن شرکت می کنند. این نمایشگاه دارای بخش های مختلفی است که در هر یک از این بخش ها شما می توانید جدیدترین تکنولوژی های تولید شده در زمینه دندانپزشکی را مشاهده کنید و اطلاعات کاملی را در خصوص آنها بدست بیاورید. ما در این مطلب قصد داریم به صورت کامل به معرفی این نمایشگاه بپردازیم و اطلاعات کامل و جامعی را در خصوص آن در اختیار شما قرار دهیم، بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.

چرا نمایشگاه دندانپزشکی دبی؟

شاید اولین سوالی که درباره این نمایشگاه در ذهن شما به وجود آمده باشد این باشد که در میان تمامی نمایشگاه های دندانپزشکی که در کل دنیا برگزار می شود چرا ما باید این نمایشگاه را برای بازدید انتخاب کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هر ساله در این نمایشگاه افراد بسیار زیادی شرکت می کنند که این موضوع باعث می شود تا بستر مناسبی برای شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند ایجاد شود تا بتوانند تکنولوژی های جدید خود را معرفی کنند. علاوه بر این سرمایه گذارانی که در نمایشگاه بزرگ دندانپزشکی دبی شرکت می کنند معمولا سرمایه دارانی هستند که بر روی ایده های خوب سرمایه گذاری های کلانی انجام می دهند، بنابراین شرکت ها می توانند به راحتی برای ایده های خود سرمایه گذار پیدا کنند. آخرین مزیت شرکت در این نمایشگاه نیز این است که نمایشگاه دندانپزشکی شهر دبی بستر مناسبی را برای همکاری میان شرکت های مختلف در زمینه تکنولوژی های دندانپزشکی فراهم کرده است که شرکت های مختلف در کل دنیا می توانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

 

چه کسانی در نمایشگاه دندانپزشکی شرکت می کنند؟

شاید برای این که بخواهید این نمایشگاه را برای بازدید انتخاب کنید علاقه مند به باشید که بدانید دقیقا چه شرکت هایی هر ساله در این نمایشگاه شرکت می کنند؟ در  پاسخ به این سوال باید گفت که معمولا هر ساله شرکت هایی از کل دنیا در این نمایشگاه شرکت می کنند و محصولاتی که در سال جدید طراحی کرده اند را به نمایش می گذارند و پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تکنولوژی های دندان پزشکی را نیز مورد بررسی قرار می دهند. در میان این شرکت کنندگان بیشترین شرکت متعلق به کشورهایی از خاورمیانه، شمال آفریقا و منطقه جنوب آسیا است که حتما هر ساله نمایندگانی را به این نمایشگاه می فرستند تا حضور فعالی را در آن داشته باشند. شرکت کنندگانی که از این نمایشگاه دیدن می کنند معمولا از پیشرفت های صورت گرفته در زمینه های مختلف دندان پزشکی و تکنولوژی های این بخش معمولا شگفت زده می شوند.

چه خدماتی به شرکت کنندگان نمایشگاه دندانپزشکی دبی ارائه می شود؟

شرکت کنندگان که در نمایشگاه دندانپزشکی دبی شرکت می کنند می توانند از خدمات مختلفی که به آنها ارائه می شود نهایت استفاده را ببرند. از جمله خدماتی که به این شرکت کنندگان ارائه می شود می توان به مواردی همچون موارد زیر اشاره کرد:

-          تور نمایشگاهی که با شرکت در آن می توانید از بخش های مختلف این نمایشگاه دیدن کنید و اطلاعات بسیار زیادی را درباره بخش های مختلف آن بدست بیاورید.

-          خدمات تجاری که به بازدیدکنندگان نمایشگاه دندانپزشکی دبی ارائه می شود.

-          رزرو آنلاین هتل در شهر دبی

-          دریافت ویزای آنلاین کشور امارات

-          خدمات تشریفات فرودگاهی

-          دریافت کارت ورودی برای ورود به بخش های مختلف نمایشگاه

-          خدمات ترانسفر فرودگاهی برای راحتی مسافرانی که با هدف بازدید از نمایشگاه دندانپزشکی دبی وارد این شهر می شوند.

-          بیمه مسافرتی تجاری. 

1002 نمایش

نظر دادن