تاریخ انتشار: شنبه, 09 آذر 1398 ساعت 15:16

برترین دانشگاه های کانادا 2019-2020

ما در این مطلب در مورد برترین دانشگاه های کانادا توضیح دادیم. از آنجایی که کشور کانادا دارای چندین دانشگاه معتبر است و این دانشگاه ها در رنکینگ جهانی در رتبه های اول قرار دارند لذا سالانه تعداد زیادی از متقاضیان تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. ما نیز برای کسب اطلاعات این گروه تعدادی از بهترین دانشگاه های این کشور را معرفی نمودیم.

هدف از نگارش این مقاله بررسی موضوع معرفی برترین دانشگاه های کانادا می باشد. از آنجایی که کشور کانادا دارای چندین دانشگاه معتبر در سطح جهانی و بین المللی است لذا سالانه دانشجویان زیادی به قصد ادامه تحصیل کشور خود را ترک کرده و به این کشور مهاجرت می کنند.

از این رو برای کمک به این دانشجویان که بتوانند به صورت قانونی و تضمینی وارد دانشگاه های کانادا بشوند چندین موسسه اعزام دانشجو در هر کشور خصوصا ایران مشغول به کار هستند تا به دانشجویانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در این کشور هستند کمک کنند و اطلاعات و مشاوره های لازم را در این راه به آنها بیان نمایند. لذا ما نیز در این مقاله برای اطلاعات بیشتر چند نمونه از دانشگاه های برتر کانادا را معرفی می کنیم. بنابراین اگر شما نیز علاقه مند به تحصیل در این کشور هستید و می خواهید در این خصوص اطلاعاتتان را افزایش دهید می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تحصیل در کانادا

همان طور که اکثر ما می دانیم کانادا یکی از کشورهای جذاب برای زندگی و ادامه تحصیل خصوصا برای ایرانیان است. تحصیل در یک کشور دیگر یکی از بهترین و اسان ترین روش های مهاجرت است که معمولا اکثر متقاضیان مهاجرت این روش را برای مهاجرت انتخاب می کنند. این کشور به دلیل شرایط اقتصادی و اجتماعی بسیار بالا و مناسب برای زندگی و همچنین داشتن دانشگاه های معتبر و شناخته شده در سطح جهان به یکی از مقاصد اصلی بسیاری از مهاجران تحصیلی تبدیل شده است.

 

معرفی برترین دانشگاه های کانادا

این کشور علاوه بر داشتن دانشگاه های معتبر دارای یک نظام و سیستم آموزشی بسیار قوی نیز می باشد. کیفیت تحصیل در موسسات و دانشگاه های این کشور به قدری بالا و عالی است که دانشجویان را حتی از کشورهای دور نیز به سمت خود جذب می کند.

در واقع تحصیل در این کشور برای دانشجویان مزایای زیادی که دارد که به طور خلاصه این مزایا عبارتند از: هزینه تحصیل و زندگی مناسب و مقرون به صرفه، داشتن دانشگاه های معتبر و سطح اول جهانی، اخذ ویزا برای تمام اعضای خانواده، اخذ اقامت دائم پس از تحصیل، امکان کار همزمان با تحصیل و دریافت بورسیه های تحصیلی دولتی و دانشگاهی

موسسه اعزام دانشجو به کانادا

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم به دلیل مزایای زیاد این کشور برای تحصیل و زندگی دانشجویان زیادی مشتاق تحصیل در این کشور هستند. لذا به دلیل این تقاضای زیاد برای اخذ پذیرش، قوانین این کشور نیز همواره در حال تغییر و تحول است. از این رو همه دانشجویان باید به روز اطلاعات را از قوانین این کشور داشته باشند. به همین علت در هر کشوری چندین موسسه اعزام دانشجو وجود دارد که دانشجویان را در این راه کمک کند.

دانشجویان نیز برای دریافت جدیدترین اخبار و تحولات به این موسسه اعزام دانشجو مراجعه می کنند. لذا یک موسسه اعزام دانشجو باید تمام تغییرات و قوانین را به خوبی بررسی نماید تا بتواند از تغییر و تحولات ایجاد شد آگاه و آن ها را در اختیار دانشجویان قرار دهد.

از جمله راهنمایی ها و اطلاعاتی که یک موسسه اعزام دانشجو در اختیار این دانشجویان قرار می دهد معرفی دانشگاه های برتر کانادا و همچنین انتخاب بهترین گزینه ممکن در بین این دانشگاه ها برای ادامه تحصیل است. لذا ما نیز در این مقاله دانشگاه های برتر کانادا را معرفی می نماییم.

 

تحصیل در دانشگاه های کانادا

معرفی برترین دانشگاه های کانادا

کشور کانادا از آن کشورهایی است که برخی از برترین دانشگاه های جهان را در خود جای داده است. بر اساس رتبه بندی که در سال 2019 انجام شد 27 موسسه و دانشگاه این کشور جزء بهترین دانشگاه های دنیا قرار گرفتند. در واقع 9 دانشگاه از 200 دانشگاه معتبر جهان در این کشور قرار دارد.

هزینه دانشگاه های این کشور از بسیاری از کشورها چون آمریکا پایین تر است، اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور آسان تر از سایر کشورهاست و همچنین گرفتن اقامت دائم پس از تحصیل در این کشور آسان تر است این دلایل در کنار وجود دانشگاه های بین المللی سبب شدند که سالانه مهاجرین تحصیلی زیادی به این کشور مهاجرت کنند.

ما نیز در این قسمت برخی از دانشگاه های برتر کانادا را معرفی می نماییم.

  • دانشگاه تورنتو: این دانشگاه بدون اغراق یکی از مهم ترین دانشگاه کانادا در سطح جهان است که در لیست معتبرترین دانشگاه های این کشور در صدر قرار دارد. این دانشگاه به حدی معتبر است که دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند سریع تر از سایر دانشجویان جذب بازار کار می شوند و فرصت های شغلی متعددی برایشان وجود دارد. این دانشگاه از 7 کالج تشکیل شده است که هر کالج قانون و مقررات خاص خود را دارد.
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا: این دانشگاه پس از دانشگاه تورنتو دومین دانشگاه معتبر کانادا می باشد.این دانشگاه قدیمی در شهرهای غربی ونکوور و کلوناقرار دارد. این دانشگاه را به عنوان یکی از مهم ترین قطب های آموزش، تحقیق و یادگیری در سطح دنیا می شناسند. سه تن از نخست وزیران این کشور نیز از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.
  • دانشگاه مک گیل: این دانشگاه سومین دانشگاه دولتی و معتبر کشور کانادا و اولین دانشگاه معتبر این کشور در رشته علوم پزشکی است.

 

اعزام دانشجو به کانادا

همان طور که گفتیم کشور کانادا دارای چندین دانشگاه معتبر جهانی است که توضیح تک تک آنها در این مقال نمی گنجد لذا به معرفی نام آن ها اکتفا می کنیم. این دانشگاه ها عبارتند از: دانشگاه مک مستر، دانشگاه مونترال، دانشگاه آلبرتا، دانشگاه اتاوا، دانشگاه وسترن، دانشگاه کلگری و دانشگاه واترلو

دو رشته پرطرفدار در کشور مجارستان تحصیل دندانپزشکی کانادا  و تحصیل پزشکی در کانادا است.

تعداد محدودی موسسه مجاز اعزام دانشجو در کشور وجود دارند که برند Go2TR توانسته است با نزدیک به نیم میلیون دنبال کننده یکی از اصلی ترین موسسات اعزام دانشجو و مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور باشد.

2436 نمایش

نظر دادن