AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: شنبه, 11 آبان 1398 ساعت 13:04

لیست مازاد پرسپولیس لو رفت

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی نام برخی از بازیکنانش خط قرمز کشیده است.    

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی با کسب ۱۶ امتیاز از ۹ بازی در رده چهارم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد که باید در هفته دهم لیگ در خوزستان به مصاف فولاد خوزستان برود.

لیست مازاد کالدرون لو رفت

سرخ‌ها درحالی ۶ بازی تا پایان نیم فصل دارند که از حالا به فکر مذاکره و جذب بازیکنان افتادند و مذاکراتی نیز انجام دادند. باشگاه پرسپولیس چندی پیش اعلام کرد که تا به امروز گزینه‌های خارجی زیادی در خط حمله به مدیریت باشگاه معرفی شده‌اند و از بین آن‌ها ۲ -۳ بازیکن کیفیت و شرایط بهتری داشته‌اند. باشگاه در حال رایزنی است تا اگر امکان جذب آن‌ها با در نظر گرفتن همه شرایط فراهم بود این بازیکنان به سرمربی تیم معرفی شوند تا در صورت تایید فنی سرمربی جذب شوند، اما هنوز بازیکنی به کالدرون معرفی نشده است.

لیست مازاد کالدرون لو رفت

با این خبر و همچنین تایید تلویحی کالدرون، خروج جونیور براندائو برزیلی در نیم فصل قطعی است. او که با قراردادی ۵۷۳ هزار دلاری به پرسپولیس پیوست، عملکرد خوبی ارائه نکرد و درحال حاضر نیز نیمکت نشین تیمش محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها برانکو را تهدید به شکایت کردند


فرشاد احمدزاده دیگر بازیکن سرخ‌ها محسوب می‌شود که سرمربی آرژانتینی از او رضایت ندارد و بیشتر از اینکه در زمین مسابقه بازی کند، با محرومیت مواجه بوده و از روی سکو‌ها نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش بوده است.

لیست مازاد کالدرون لو رفت

این بازیکن که در دوران مدیریت عرب و بدون هماهنگی با کالدرون جذب شد، نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در آستانه جدایی است.

حسین ماهینی، کاپیتان بوشهری سرخ‌ها نیز دیگری بازیکنی محسوب می‌شود که نام او به احتمال زیاد در لیست خروج نیم فصل قرار خواهد گرفت. این بازیکن که از مصدومیت شدیدی بازگشت، نتوانست در پرسپولیس مانند گذشته بدرخشد و نیمکت نشین است. با توجه به حضور مدافعان راست زیاد (مهدی شیری - سیامک نعمتی) او نیز نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد.

لیست مازاد کالدرون لو رفت

لازم به ذکر است، به جز نفرات فوق بازیکنان جوان دیگری هم در این لیست حضور دارند که احتمال زیاد در نیم فصل جای خود را به برخی بازیکنان با تجربه‌تر خواهند داد.

1061 نمایش