تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 مهر 1398 ساعت 11:13

حال بازیگر مختارنامه وخیم است

بازیگر سریال «مختارنامه» چندی است در بیمارستان بستری شده است اما کسی سراغ حال و روز او را نمی‌گیرد.

سریال‌های زیادی برای تلویزیون بازی کرده،‌کارهای خوبی در سینما از او به نمایش درآمده و بارها روی صحنه تئاتر هنرنمایی کرده است اما از مسئولان فرهنگ و هنر و بازیگران و دوستانش که روزی سکانس به سکانس و پلان به پلان باهم کار و نمایش و سناریویی را جلو می‌بردند خبری نیست.

ملیحه آبادی همسرش به این نکته اشاره دارد که ابراهیم آبادی الان 12 روز است در بیمارستان آراد بستری شده اما امروز همه خبردار شده‌اند، زمانی که در CCU بستری شده و هوشیاری‌اش پایین است؛ متأسفانه همسرم، هنرمند این مرز بوم حالا در نیمه‌کما به‌سر می‌برد و حالش وخیم است.

او دلیل این عارضه و بستری مجدد را مشکلات ریوی دانست و گفت: تنفس "ابراهیم آبادی" سخت شده بود و او را به بیمارستان بردیم و بلافاصله بستری شدند.

هیچ‌کس از همسرم سراغی نگرفت؛ مگر او روزی هنرمند این مملکت نبود و به اصطلاح به او نمی‌گفتند "پیشکسوت"! واقعاً متأسفم!

ملیحه‌آبادی تأکید کرد: چرا آنقدر دنیا نامهربان شده است و هیچ‌کس یک حالی از همسرم نپرسید؟ برایش دعا کنید حالش وخیم و هوشیاری‌اش بسیار پایین است. از شب گذشته این اتفاق افتاده و امیدوارم با دعای مردم "ابراهیم آبادی" هوشیاری‌اش به حال قبل برگردد.

آخرین سریالی که برای تلویزیون بازی کرد «پادری» محمدحسین لطیفی است اما بارها بازی درخشان «ابراهیم آبادی» در سریال «مختارنامه» و «آپارتمان شماره 13» دیده می‌شود. بسیار بازیگر مردمی و هنرمند قابل احترامی است؛ 63 فعالیت هنری در تئاتر، تلویزیون و سینما که 128 سریال و تله‌فیلم و 54 فیلم سینمایی و کارهای متعدد نمایشی در کارنامه "ابراهیم‌آبادی" وجود دارد.

منبع: تسنیم

1509 نمایش

نظر دادن