AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 شهریور 1398 ساعت 18:06

دانلود آهنگ های جدید از بهترین سایت ایرانی Mp3

جدیدترین موزیک های ایرانی را از یک سایت معتبر موزیک دانلود کنید که با استفاده از ایده و خلاقیت جدید توی وب سایت خود توانسته است دانلود آهنگ های جدید را برای کاربرانی که به دنبال برترین موزیک ها میگردند آسان تر کند.

یکی از بخش های اصلی سایت بلاگ موزیک بخش دانلود آهنگ شاد است که هر هفته جدیدترین شادهای موزیک در آن بخش قرار میگیرد که کاربران میتوانند دسترسی سریع به موزیک مورد نظر خود داشته و آن ها را به صورت آنلاین گوش دهند.

دو بخش دیگر برای آهنگ های گلچین شده در سایت قرار گرفته به نام آهنگ های ویژه و آهنگ های منتخب ، تمامی این تغییرات و استفاده از ایده های جدید در این سایت برای دسترسی سریع کاربر به موزیک مورد نظر است، این سایت خیلی زود در ذهن های مردم جای گرفته و مورد رضایت کاربران اینترنت قرار گرفته.

هر هفته ریمیکس از بهترین آهنگ های ایرانی قرار میگیرد که به صورت مجموعه ای گلچین شده میتوانید آن ها از سایت بلاگ موزیک دریافت کنید.

 

برخی از خوانندگان محبوب ایرانی که آهنگ های این هنرمندان در سایت بلاگ موزیک برای دانلود رایگان با دو کیفیت و سرور های پرقدرت با سرعت بالا قرار گرفته است همراه با بیوگرافی مختصر:

محسن ابراهیم زاده متولد 17 شهریور 1366 در تهران، خواننده است

گروه ماکان بند یک تیم موسیقی ایران در سبک پاپ می باشد که با دو خواننده یعنی رهام هادیان و امیر مقاره خیلی زود سر زبان ها افتاد.

امیر عباس گلاب متولد 24 آبان 1365 در تهران، خواننده است.

مسیح و آرش دو خواننده پاپ موفق ایرانی هستند که هر دو برادر هستند. این دو خواننده متولد تهران هستند. سبک آرش Ap و مسیح R & B است و از سال 92 تاکنون بسیار طرفدار پیدا کرده اند.

بهنام بانی متولد 11 مهر 1366 در دامغان سمنان، خواننده است

حامد همایون متولد 19 بهمن 1361 در شیراز، خواننده است

فرزاد فرزین متولد 3 تیر 1360 در تهران، خواننده است

2322 نمایش