AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 شهریور 1398 ساعت 13:55

پکیج دیواری نِعمت یا نِقمَت ؟

قبل از تماس با تعمیرکار پکیج حتما به این نکات توجه کنید :

اگر شما از پکیج دیواری در منزل خود استفاده می‌کنید و برای اولین بار متوجه خرابی پکیج شده باشید سریعا اقدام به پیدا کردن یک تعمیرکار می‌نمایید و زیاد فرقی نمی کند چه شخصی با عنوان تعمیرکار پکیج مراجعه کند چون هنوز با تبعات این کار آشنا نیستید.

اگر تا به حال فشار سنگین پرداخت فاکتور های تعمیرات پکیج را تحمل کرده باشید با وجود اینکه حتی با خود می پنداشتید احتمالا پکیج مشکل آنچنانی ندارد ولی در انتها با مشاهده فاکتور تعمیرکار هوش از سرتان پریده است.

مطمئنا این تجربه تلخ سبب شده است که ذهنیت متفاوتی نسبت به اکثر تعمیرکاران پیدا کرده باشید و در صورت خرابی مجدد پکیج اینبار دیگر قبل از اینکه به دنبال پیدا کردن تعمیرکار پکیج باشید به دنبال پیدا کردن یادگیری عیب یابی پکیج و دریافت آموزش های تعمیر پکیج هستید و قصد دارید قبل از هر کاری شانس خود را امتحان کنید که شاید خودتان قادر به برطرف نمودن ایراد شوید.

امیدوارم اونموقع بتونید این مقاله را مطالعه کنید و راهکارهای ارائه شده در این مطلب که به طور معمول 60 درصد از مشکلات روزمره مصرف کنندگان پکیج دیواری میباشد را مطالعه کرده و شاید مشکل گشای پکیج شما نیز باشد.

البته قبل از هر چیزی بهتره بدونید که همه تعمیرکاران پکیج مثل هم نیستند و در این بین هستند تعمیرکارانی که با نیت پاک حتی در سایتی که جهت جذب مشتری تاسیس کردند اقدام به آموزش صفر تا صد عیب یابی و رفع عیب پکیج به علاقمندان می‌کنند و از کوچکترین مطلبی دريغ نمیکنند .

به عنوان مثال سایت تعمیر پکیج ایران رادیاتور یکی از این سایت های آموزشی میباشد که مقالات و ویدئوهای بسیاری در این زمینه منتشر کرده است.

برگردیم سر موضوع :

اگر پکیج خراب شد چه باید کرد؟

قبل از هر اقدامی با از کار افتادن پکیج دیواری فشار بار پکیج را که از طریق یک گیج مشخص می‌شود را چک کنید که کمتر از یک نباشه و در صورت پایین بودن فشار بار از طریق شیر کوچکی که در زیر پکیج قرار گرفته است اقدام به تنظیم فشار روی 1/5 بار نمایید.

در صورت تنظیم بودن فشار بار پکیج و برقرار بودن مشکل گام به گام تمام موارد زیر را چک کنید :

1_ دو شاخ برق وصل باشد

2_ تمام شیرهای زیر پکیج در وضعیت وصل قرار گرفته باشند

3_ گاز وصل باشد و شیر گاز نیز باز باشد

4_ تمام کلیدهای روی پکیج در وضعیت وصل باشند

 

قبل از هر اقدامی دقت کنید روی صفحه نمایش اگر کد خطا و یا اروری ظاهر شده است با مراجعه به سایتی که در بالا ذکر کردیم و مشاهده بانک ارور پکیج که در این سایت منتشر شده است کد خطای بوجود آمده را بررسی کنید. لازم به ذکر است در پکیج های آنالوگ کدهای خطا با چشمک زدن یک یا چند چراغ مشخص می‌شوند.

روی انواع پکیج دیواری کلیدی هست برای ریست پکیج قبل از هر اقدامی این دکمه را فشار دهید تا پکیج ریست شود.

نکته بعدی : اگر پکیج مرتب خاموش و روشن شد ابتدا دودکش را بردارید و امتحان کنید در صورتی که مشکل حل شد مسیر دودکش را چک کنید در غیر اینصورت اقدام به باز کردن دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش نمایید.

توجه : در فصل زمستان حتما از باز بودن شیرهای بالا و پایین رادیاتور ها اطمينان حاصل کنید.

برای پیشگیری از بوجود آمدن مشکلات پکیج به نکات زیر حتما دقت کنید :

دقت کنید حتما از فیلتر پلی فسفات و رسوب زدای مغناطیسی و همچنین صافی برنجی برگشت و محافظ برق در پکیج خود استفاده کنید و در صورت نداشتن از یک تعمیرکار بخواهید جهت نصب مراجعه کند و اگر خودتان هم کمی استعداد فنی داشته باشید براحتی میتونید نصب کنید.

برای نصب فیلتر پلی فسفات و مغناطیسی هر دو را در ورودی آب سرد به پکیج ببندید و صافی برنجی را در شیلنگ برگشت شوفاژ ببندید.

نکته مهم بعدی این است که حتما اقدام به تزریق محلول ضد رسوب پروتکتور به داخل سیستم رادیاتور ها و پکیج نمایید.

دشمن پکیج رسوب است اگر می‌خواهید از شر رسوب راحت شوید سعی کنید درجه حرارت پکیج را کمتر از 60 درجه تنظیم نمایید چون آب تا دمای 60 درجه رسوب خود را آزاد نمی‌کند.

 

اگر پکیج دیواری در ساعات پایانی شب و یا ایام تعطیلات خراب  شد چه باید کرد ؟

جالب است بدانید یکی از خدمات بسیار پر استقبال این مجموعه تعمیرات پکیج شبانه روزی در شهر تهران میباشد که به صورت 24 ساعته اقدام به ارائه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور شبانه روزی و همچنین تعمیرات پکیج بوتان شبانه روزی مینمایند و جالب است بدانید در خدمات و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور این مجموعه تعمیر کلیه برندهای داخلی و خارجی از جمله ایساتیس . آریستون . مرکوری . گلدیران . آلزان . تاچی . دمراد . داتیس کار و مگاترم و ... صورت میگیرد و این مجموعه با همکاری گروهی از زبده ترین و با تجربه ترین تعمیرکاران پکیج در شهر تهران اقدام به سرویس دهی به مصرف کنندگان پکیج با تعرفه تعمیرات پکیج اتحادیه مینمایند.

 

تعمیر پکیج غرب تهران

همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های مصرف کنندگان پکیج پیدا کردن تعمیرگاه مجاز شوفاژ دیواری در نزدیکی محل زندگی خود بوده است، امروزه با توجه به اهمیت یافتن واژه زمان در جامعه اکثریت مردم جهت انجام امور زندگی و کارهای روزمره خود دارای برنامه ریزی هدفمند میباشند . یکی از اتفاقات غیر قابل پیش بینی در زندگی که به طور قطع برنامه‌ریزی کاری روزمره را بهم میریزد خرابی لوازم خانگی میباشد ، البته لازم به ذکر است که مهمترین این لوازم پکیج شوفاژ میباشد زیرا مثلا در فصل سرد زمستان در صورت بروز مشکل برای این وسیله تحمل حتی یک شب بدون گرمایش پکیج بسیار دشوار میباشد . با توجه به ترافیک شدید در شهر تهران و مشکلاتی که معمولا در جابجایی افراد میباشد عاقلانه ترین کار در زمان خرابی پکیج پیدا کردن یک تعمیرکار مجاز در نزدیکی محل سکونت میباشد.

 چرا مرکز تعمیر پکیج ایران رادیاتور از اهمیت ویژه ای در بین غرب نشینان پایتخت برخوردار است. با توجه به گسترش روز افزون مساحت شهر تهران و همچنین ترافیک شهری سبب شده مراکز خدماتی جهت ارائه سرویس دهی منظم و سریع به مشترکین خود اقدام به تاسیس شعبات مختلف در سراسر شهر نموده تا در کوتاهترین زمان ممکن پس از تماس مشتری در محل حضور یابند. مجموعه بزرگ تعمیرکار نیز جهت ارائه بهتر و سریعتر سرویس دهی به مشترکین خود در محدوده غرب و شمال غرب تهران اقدام به تاسیس دو شعبه فعال در این مناطق کرده است و با مجموعا ۲۲ تعمیرکار ماهر و با تجربه بهترین گزینه شما جهت تعمیر پکیج غرب تهران میباشد.

1714 نمایش