تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 مرداد 1398 ساعت 14:21

مردی که با ۲۰ عمل جراحی خود را به ماری عجیب و وحشتناک تبدیل کرد! + تصاویر

انجام عمل روی چهره و بدن شاید موضوعی معمول شده باشد، اما بعضی‌ها هم هستند که با زیاده‌روی در آن تلاش دارند تبدیل به چیز دیگری شوند!

انجام عمل برای تغییر چهره و حتی بدن دیگر در همه کشور‌ها پذیرفته شده، اما این اتفاق زمانی عجیب می‌شود که کسی در انجام این عمل‌ها که منجر به تغییر اساسی چهره و اندام می‌شوند، زیاده‌روی کند.

۲۰ عمل جراحی، برای خزنده شدن!

پیش از این هم در گزارشی برخی از این افراد را بررسی کرده بودیم، اما این‌بار به مورد نادر دیگری رسیدیم.

در سال ۱۹۹۷ ایدز «ریچارد هرناندز» تشخیص داده شد، احتمالا به دلیل فشاری که از ابتلا به این بیماری گرفته بود، به انجام عمل‌های مختلف رو آورد و طی دو دهه گذشته بیش از ۲۰ عمل اصلاحی روی بدن، چهره و اندامش انجام داد.

۲۰ عمل جراحی، برای خزنده شدن!

حالا او تبدیل به چیزی شده که اصلا شبیه به نمونه اولیه خودش نیست و دلیلش را هم این می‌گوید که می‌خواسته دیگر او را با جنسیتی که دارد، صدا نکنند! و به جای صدا کردن «خانم» یا «آقا» از ضمیر اشیا «آن» برایش استفاده کنند!

۲۰ عمل جراحی، برای خزنده شدن!


بیشتر بخوانید: ۱۶ عمل جراحی عجیب در ایران/ از حجاری کردن تا تغییر صدا!


ریچارد را وقتی خیلی کوچک بوده در جنگل رها می‌کنند و او از همان زمان رابطه خوبی با مار‌ها پیدا کرده است. حالا اسم خودش را «تیامات مدوسا» گذاشته و با الهام از همه جادوگر‌هایی که می‌شناخته روی بدنش تغییر ایجاد کرده، از خالکوبی‌های متفاوت و زیاد تا ساختن شاخ و تقسیم زبانش که مانند مار‌ها شده است.

۲۰ عمل جراحی، برای خزنده شدن!

او که در بانک کار می‌کرده، حالا ۵۸ سال دارد و تاکنون ۷۵ هزار دلار هزینه این عمل‌های جراحی کرده است.

منبع: مهر

2381 نمایش

نظر دادن